הינה מדהימות שלי
עכשיו אני כותבת לכן המשך..
סבלנותתתת
מואה...לילוששש=]]
מחכההה...בקוצר רוח!!
אורוש.. 😊
בובות שליייי תודה על התגובות המושלמות שלכן... מואההההההה.... תהנווווו=]]
שב ותתחיל לאכול פקדה עליו.. והוא כמו חייל התיישב ואכל..
וככה היה שקט.. כל אחד אכל את האוכל שלו.. בלי להוציא ציוץ.. ואז..
אני+ניר-................
אני+ניר-אמא.. קראנו ביחד לעברה..
אמא-כן מתוקים..
ניר-לא עזבי לא משנה..
אמא-טוב.. פאר לי?
אני-אממ כלום לא משנה..
אמא-טוב.. אמרה וגילגלה עיינים.. ואז שוב הייתה שתיקה..
אני-אמא מתי חוזרים מחר?
אמא-אממ יש לנו טיסה בערב..
אני-אבל אפשר להשאר אם אתם רוצים..
אמא-אממ לא ניראה לי..
ניר-כן אמא נישאר... יש לנו עוד יומיים פליזזז.. ואני לא הבנתי מה פתאום הוא מתערב לנו בשיחה.. הרי הוא עד עכשיו לא דיבר..
אמא-אממ קודם כל אני צריכה שפאר לי תבטיח לי שהיא לא יוצאת בשמש.. ואני צריכה שאתה תבטיח לשמור עליה שלא תעשה שטויות.. והוא הביט בי.. ואז בה..
אני-אני מבטיחה..
ניר-טוב מבטיח..
אמא-טוב אני אדבר עם אבא.. נקווה שעוד אפשר להשאר.. ניר.. ת'פלא.. והוא הביא לה..
אמא-הלו? גדי?
.........................
אמא-היא בסדר גמור.. היא משתחררת מחר בבוקר..
...........................
אמא-טוב תקשיב הם רוצים להשאר..
........................
אמא-אז תגיד להם שלא יבטלו.. וגם ת'טיסה תבטל..
......................
אמא-אוקיי מאמי אין בעיה.. תודה בהייי.. וניתקה..
אמא-טוב נישארים..
אני-יופי.. אמרתי אדישה..
אמא-טוב אממ ניר אתה לא רוצה לחזור למלון? כבר 12
ניר-אממ לא.. חשבתי אולי תרצי לישון.. אני יכול להשאר כאן..
אמא-אתה בטוח?
ניר-כן.. אין לי בעיה להשאר ער כל הלילה..
אני-הגזמתם..
אמא-את שקט.. הוא נשאר וזהו.. הביאה לו שטר של 100 שקל נתנה לי ולו נשיקה והלכה לה..
ושוב הייתה שתיקה.. אני שוב שיחקתי בפלא.. והוא.. הוא רק ישב והסתכל עליי...
הרגשתי שאני מתפוצצת.. לא יכולתי יותר. .רציתי לדבר איתו.. לחבק אותו ולנשק אותו..
שנאתי ת'תחושה הזאת.. של הריב.. בעע הרגשה מגעילה.. אבל וואלה הרגשתי גם קצת אשמה..
הוא לא חייב לבוא איתי.. הם באמת לא חברים שלו.. הם שלי..
הייתי נושאת.. אז הבטתי בו.. והוא ישר סובב את ראשו..
אני-טוב אתה מתכוון לא לדבר איתי יותר?
ניר-אה?
אני-שאלתי אם אתה מתכוון לא לדבר איתי יותר..
ניר-לא יודע.. זה תלוי בך..
אני-טוב אז אני מצטערת.. ועשיתי ת'פרצוף העצובי שלי...=[
ניר-נו דיי רק לא הפרצוף הזה..
אני-מה רע בפרצוף הזה?
ניר-הוא מתוקי.. ואני יכול לטרוף אותך..
אני-חח טוב אז.. ושוב עשיתי ת'פרצוף העצובי שלי..=[
ניר-חחחח דיי.. נו פאר לי אי אפשר ככה..
אני-נו נירייי.. אני מצטערת.. באמת.. אתה לא חייב לבוא איתי.. באמת..
ניר-וואו שמח באמת שעלית על זה.. אין לי מה לעשות שם..
אני-טוב הבנתי.. פשוט רציתי שתהיה איתי...
ניר-אז אל תלכי לשם..
אני-אבל אני רוצה ללכת..
ניר-טוב אז תלכי..
אני-אז רגע על מה אתה כועס בדיוק? כי ירדנו מהקטע שאתה חייב לבוא..
ניר-אוווף... אני לא רוצה שתלכי לשםםםםם... אמר נואש.. וקם אליי.. ואני התיישבתי על המיטה..
אני-אבל ניררררר...
ניר-טוב תלכי.. אז גם ככה שונאת אותי עכשיו..
אני-אני לא.. אני מצטערת..
ניר-טוב.. גם אני מצטער.. סליחה מאמי שלי..
אני-סולחת... וחיבקתי אותו.. והוא אותי..
ניר-אז את הולכת?
אני-חחחח כן..
ניר-בעעעעע.. נוטשת..
אני-אתה יכול לבוא..
ניר-שכחי מזה..
אני-טוב אז תסבול בשקט..
ניר-רעההה..
אני-מי שמדבר.. והוצאתי לו לשון..
ניר-טוב אני לפחות יכול לקבל נשיקה?
אני-אממ לא ניראה לי...
ניר-טוב אז ניראה לי אני צריך לקחת בכוח..
אני-חחח ניראה אותך.. והוא הדביק לי ת'נשיקה של הלייף.. איי כל היום השתוקקתי לנשיקה הזאת..
התגעעגתי להרגשה של הפרפרים והחום.. אני כל כך אוהבת אותו.. ואחרי 5 דקות של נשיקה מתוקה התנתקנו..
ניר-אני אוהב אותך.. אמר והביט בעייני ואני בעייניו.. שוקעת שביופי שלהן.. הניצוץ בעייניו ניראה כמו כוכב זוהר..
אני-אני כל כך אוהבת ת'עיינים שלך.. הן מושלמות..
ניר-חח חושבת ככה?
אני-בטוחה.. איי אני כל כך אוהבת אותךךךך... והבאתי לו נשיקה הרוכה על השפתיים..
ניר-טוב יאללה בובית שלי לישון..
אני-בעע אני באמת עייפה..
ניר-בטח שאת עייפה.. את בבית חולים.. כולם כאן עייפים..
אני-חחח מה הקשר?
ניר-לא יודע.. יאללה לישון.. ותעשי מקום... והוא נישכב ליידי.. התחבקנו כפיות...
אני-אתה יודע שזו פעם ראשונה שאנחנו רבים?.. אמרתי בעודי משחקת באצבעות ידיו שמחבקות את מותניי בחום..
ניר-כן.. זה מוזר לי.. אף פעם לא הרגשתי ככה..
אני-חח מזה ככה?
ניר-לא יודע.. שהייתי רב עם האקסיות שלי אף פעם לא השתוקקתי להשלים איתן כמו שרציתי להשלים איתך..
אני-חחחח איזה כבוד..
ניר-זה בגל לשאני אוהב אותך.. באמת אוהב אותך.. ונתן לי נשיקה קטנה בצוואר...
אני-ניריייי... והסתובבתי אליו.. מלטפת את פניו.. וידיו עדיין עוטפות את מותניי..
ניר-נישבע לך כמעט התחרפנתי שיצאתי מהחדר... כל כך כאב לי הלב שככה עזבתי את החדר בלי להשלים איתך..
אני-איפה היית באמת? שאלתי למרות שידעתי..
ניר-בים... חשבתי קצת..
אני-על מה?
ניר-עליי.. עלייך.. עליינו.. על ההורים... ועל ההרגשה הכואבת שהייתה לי בלב.. ניסיתי להבין את אותה הרגשה אבל לא הצלחתי.. כי לא הייתי רגיל...
אני-נו ומה חשבת עליי?
ניר-שאת מושלמת... וחייכתי מעט.. כפרה עלייך.. הוסיף..
אני-ומה חשבת עליך?
ניר-שאני אבוד בלעדייך... ונתתי לו נשיקה קטנה על הפה..
אני-ומה חשבת עליינו?
ניר-אממ יותר התגעגעתי מאשר חשבתי... כל כך היית חסרה לי שם... ההרגשה של האנחנו הייתה חסרה לי..
אני-אותה כזה מושלםםם... והוא חייך חיוך קטן ומקסים.. ומה חשבת על ההורים שלנו?
ניר-על מה שנעשה איתם.. פאר לי.. הייתה שתיקה..
אני-כן מאמי..
ניר-אני פוחד..
אני-ממה?
ניר-מזה שהם לא יסכימו לנו להיות ביחד.. אני לא רוצה את זה.. אם יקחו לי אותך אני לא יודע מה אני יעשה. אני אתאבד...
אני-לאא.. אתה לא.. תפסיק לדבר שטויות..
ניר-אני רציני... אולי נברח? אני ואת.. רחוק..
אני-לא לא לא.. אתה לא נורמלי..
ניר-נו אני רציני.. תראי.. יש לנו כסף.. אנחנו יכולים להסתדר.. אנחנו יכולים לחזור לכאן.. לאילת..
אני-לא ניר.. אתה מגזים.. אני לא יודעת... קודם כל ניראה מה יקרה בשיחה ואז נחשוב מה נעשה..
ניר-טוב מאמי.. איך שאת רוצה.. רק תבטיחי שלא תעזבי אותי.. אמר ועצם את עייניו.. וחיבק אותי אליו..
אני-נירי... הרמתי את ראשו ממני.. והוא פקח את עייניו... אני לא עוזבת אותך.. בחיים לא.. מבטיחה..
ניר-אני גם לא יעזוב אותך.. בחיים.. והרגשתי את עייני מתמלאות בדמעות.. וכך גם עייניו החומות ירוקות.. הנוצצות הבריקו מדמעות שהציפו את עייניו...
אני-לילה טוב נסיך שלי.. אני אוהבת אותך.. ונתתי לו נשיקה ארוכה על הפה.. נשיקה חמה ומתוקה..
ניר-לילה טוב אהובתי... נשק למצחי החם ועצם את עייניו.. שמתי את ראשי את החזה המעוצב שלו מחבקת אותו.. והוא משחק ומלטף את שערי... וככה נירדמתי.. וכך גם הוא....
....-בוקר טוב לכם זוג יונים... קול חזק העיר אותנו... ופקחנו את עייניינו מתמתחים מעט..
וראיתי מולי את אמא ואבא...
אני-היי בוקר טוב..
אמא-מזה צריך להיות?
ניר-מה קרה?
אמא-מזה אתם ישנים ביחד? פעם אחרונה שזה קורה..
אני-מה?! למה עם איתי ועם ניר לא?
אמא-כי איתי זה איתי וניר זה ניר.. אתם אחים.. תכניסו את זה טוב טוב לראש.. אמרה עצבנית ונואשת..
אבא-סמדר תרגעי.. זה לא הזמן.. ובטח שלא המקום.. מה שלומך ילדה יפה? שינה את הטון שלו לנעים יותר.. ובא אליי ונתן לי נשיקה ארוכה על הלחי..
אני-יותר טוב אבא.. אני מרגישה ניפלא..
ניר-משחררים אותה עכשיו נכון?
אבא-כן.. יאללה ילדה יפה לקום.. קמתי מין המיטה..
אני-אני יכולה להחליף בגדים?
אמא-אהה הבאתי לך בגדים.. והביאה לי שקית...
אני-תודה אמא..
אמא-בכייף ילדה שלי.. ניר יש לך פה גם בגדים ומברשת שיניים..
ניר-תודה.. אמר בטון קר.. והם יצאו.. נכנסתי לשירותים.. צחצחתי שיניים ושטפתי פנים.. והחלפתי לבגדים שאמא הביאה... ויצאתי..
אני-יאללה נירי כנס.. והוא נכנס אחריי... יצאתי מין החדר למזדרון ששם אמא ואבא דיברו.. יותר נכון אבא דיבר ואמא רק הקשיבה..
אני-היי...
אמא-טוב הבנתי.. ענתה לאבא.. היי יפיופה.. מוכנה לזוז?
אני-כן רגע.. ניר..
אמא-כן בטח.. ואז ניר יצא.. יותר ערני ממקודם..
ניר-יאללה אפשר לזוז?
אבא-כן בטח.. ליגל מחכה באוטו...
אמא-אממ תתקדמו אנחנו צריכים להכס לרופאה.. שתסביר לנו על המישחה..
אני-וואלה... והם הלכו להם.. ואני ואמא נכנסנו לחדר של הרופאה..
הרופאה-בוקר טוב..
אני-בוקר טוב..
הרופאה-טוב אני מבינה שאת מרגישה יותר טוב... ואת גם ניראה יותר טוב.. העור שלך פחות אדום..
אני-כן.. =]
הרופאה-מצויין.. טוב יש לך שתי משחות.. אחת לבוקר ואחת ללפני השינה.. ובלה בלה בלה הסבירה לי כל מיני דברים ומרחה לי משחה במקומות החשופים לשמש ויצאנו..
נכנסנו לאוטו.. והתיישבתי לייד ניר..
ניר-נו מה אמרו לך?
אני-שאני בסדר גמור..
ניר-יופי.. חייך אליי והיבא לי נשיקה קטנה..
אני-ליגי מה קורה? ואבא התחיל לנסוע לכיוון המלון..
ליגל-הכל בסדר.. איך את מרגישה?
אני-מעולה מתוקה..
ליגל-חח יופי..
אמא-ברור לך שאת לא יוצאת לשמש נכון?
אני-כן ברור..
ניר-אל תדאגי אני ישגיח עליה..
אמא-אני לא בטוחה שאני לא אדאג..
אבא-סמדר נו באמת... והיה שקט.. ניר רק לקח את ידיי וליטף אותה.. כאילו זה אומר שהכל יהיה בסדר.. הוא מנסה להרגיע אותי.. אבל בדרך מנסה גם לעבוד על עצמו ולהרגיע את עצמו..
הגענו למלון וירדנו מהאוטו.. אני וניר הלכנו ישר לחדר בלי להגיד מילה לאמא ואבא...
עלינו במעלית וחדר ונכנסנו... ניר נשכב על המיטה עם פרצוף מיואש ואמר פתאום..
ניר-......................................................
הינה מושלמות שלי... תגיבווווווווו והמוןןןןןן... מואההההה.. לילוששש..=]]
יאאאאאאאאאא סנמדר מעצבנת אותיייייי
המשך דחוף
גלוש
וואי מהמםםם מאמי..
תמשיכי מהרר
QUOTE (גלוש_המושלמת @ 17/07/2005) יאאאאאאאאאא סנמדר מעצבנת אותיייייי
המשך דחוף
גלוש
נכון!!!
סמדרר מפגרתת מעצבנתת!!
עלקק הם אחייםם! הם לא אחייםם!!
מטוטממתת!!
גררררר
המשךךךךך
בתאלוווווש 😊
אמא איזה פרק ארוך.... ומושלם..
סמדר מעצבננת.. גררר.. בתאל צודקת.. עלק אחים.. אוף..
מה הבעיות שלה ? איזה מעצבנת..
המשך..
וואיייייייייייי תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
וואייייייי איזההה מושלםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!
איךך בא לי שהם יברחוווווו...חיחיחיחי...
שיהיה קצת אקשןןןןןן...
פרקק מהמםםםםםםם..
המשךךך דחוףףףףףףףףף!!!
סתיוו'ששששששששששששש 😛
תמשיכיייייי מה הוא אמר!?!
רק לא שהוא רוצה פסק זמן!
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 17/07/2005) QUOTE (גלוש_המושלמת @ 17/07/2005) יאאאאאאאאאא סנמדר מעצבנת אותיייייי
המשך דחוף
גלוש
נכון!!!
סמדרר מפגרתת מעצבנתת!!
עלקק הם אחייםם! הם לא אחייםם!!
מטוטממתת!!
גררררר
המשךךךךך
בתאלוווווש 😊
גם אותייייייייייי
בעעעעעעעעעע 😠
לילוששששששששש
תמשיכי מאמי
מוואהההההההההה