סיפור מווווווווווושלם
המשךךךךךךךךך
דחוףףףףףףףףףףףףף
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףף
מדהימות שילייייייי... תודה על התגובות שלכן... מתה עלייכן... מואהההה... תהנווו=]]
הגענו למלון וירדנו מהאוטו.. אני וניר הלכנו ישר לחדר בלי להגיד מילה לאמא ואבא...
עלינו במעלית וחדר ונכנסנו... ניר נשכב על המיטה עם פרצוף מיואש ואמר פתאום..
ניר-.........
ניר-בא לי למווווווווווות.. כמעט שצעק...
אני-דיי צא מזה.. אמרתי בעודי מתיישבת על הספה בסלון ופותחת ת'טלויזיה..
ניר-אני לא יכול... פאר לי.. התגובה שלהם מפחידה אותי.. לא ידעתי שזה יהיה מסובך עד כדי כך..
אני-אני דווקא מוכנה להכל.. זה היה צפוי...
ניר-מה נעשה עכשיו? עוד שניה הם בטח גם יתנו לנו עוד חדר כדי שלא נישן ביחד..
אני-כן הא.. אמרתי מבואסת..
ניר-אני אומר לך שאם הם לא מקבלים את זה שאנחנו ביחד אני לא מדבר איתם ואני עושה להם בלאגן חבל על הזמן..
אני-ומזה יעזור בדיוק? זה רק יחמיר ת'מצב..
ניר-לא יודע אני מתוסקל.. בא לי להרביץ להמישהו..
אני-לך למכון כושר תוציא עצבים על השק הזה..
ניר-לא איזה אני לא יוצא בלעדייך.. היה שקט.. הבטתי בטלויזיה שהייתה על MTV בכלל לא מקשיבה.. רק בוהה וחושבת.. וכך גם ניר.. אך רק הביט בתיקרה..
אני-ניר..
ניר-כן מאמי.. אמר עדיין שקוע..
אני-אם יחזירו אותי לפנימייה? שאלתי..
ניר-מההההההההה? אמר וכניראה שהתעורר מההפנוט שלו...
אני-מה מה? נישארתי אדישה..
ניר-מה את דפוקה? הם בחיים לא יעשו את זה..
אני-מאיפה אתה יודע?
ניר-כי ככה.. הם מתים עלייך..
אני-אבל עדיין.. אני רק מביאה להם צרות..
ניר-טוב תסתמי אני לא רוצה לשמוע על זה בכלל..
אני-לא נו ניר אני רצינית.. אם יקרה מצב כזה שהם יחזירו אותי? מה נעשה? מה אני אעשה?
ניר-הם לא יעשו את זה.. לא לי ובטח שלא לך.. הם לא כאלה רעים... ואם את קיצונית כל כך אז אני יבוא איתך לשם..
אני-פחח כן בטח.. רק אתה..
ניר-אני רציני.. או שמקסימום נברח כמו שהצעתי..
אני-לא יודעת.. אמרתי עם פרצוף של 9 באב.. וניר קם מהמיטה ויש עליי..
ניר-יאללה דיי מאמי... אל תחשבי על זה.. הם אוהבים אותך מאוד מאוד.. הם ההורים שלך עכשיו..
אני-אבל גם שלך... תחשוב על זה..
ניר-וחוץ מזה.. אני בכלל לא מבין ת'בעיה.. זו תהיה בעיה שלנו לא שלהם.
אני-לא לא ניר זה לא ככה.. אני ת'אמת מבינה אותם..
ניר-יופי עכשיו תגידי שאת מוכנה גם לוותר עליינו בגללם..
אני-לא אל תגזים.. אני אלחם עליינו כל עוד יש בי כוח.. וחיבקתי אותו..
ניר-טוב יודעת מה? עזבי.. בואי נשכח מהכל.. יש לנו עוד יומיים להיות כאן ולנצל ת'הזדמנות שהם לא עושים לנו שיחה עוד היום..
אני-לא יודעת.. אי מבואסת תחת..
ניר-גם אני.. אבל יאללה אני לא יתן להם להרוס לנו ת'מצב רוח.. יאללה צאי מזה.. חיוך..
אני-וחייכתי חיוך מלכותי.
ניר-יאללה נו.. ודיגדג אותי מעט..
אני-חחח דיי דיי הינה..
ניר-אווו יופי.. יפה שלי.. ונתן לי נשיקה רכה על השפתיים..
אני-יא עוד מעט כבר צהריים.. ואנחנו סתם תקועים פה.. בגללי..=[
ניר-אז מה.. העיקר שאנחנו ביחד.. רוצה להכנס לג'קוזי?
אני-אממ אני לא יודעת אם מותר לי.. כי זה מים חמים..
ניר-וואלה.. מספיק את שרופה... את רוצה לרדת למטה לבאולינג?
אני-לא לא לא אני לא רוצה... ואז ניזכרתי בפעם הראשונה ששיחרתי באולינג.. עם איתי.. ואיך שהוא לימד אותי..
ניר-למהההההה?=[
אני-כי איתי.. עזוב. לא רוצה..
ניר-מה איתי עכשיו?
אני-נו הוא לימד אותי לשחק. וזה מזכיר לי אותו לא רוצה את זה..
ניר-טוב איך שאת רוצה...
אני-טוב..
ניר-יודעת מה? בואי בואי.. נוציא את שניינו מהדיכאון בפינוקי קטן.. קם ממני ומשך ביידי.. לקח ת'פלא שלו ויצאנו מין החדר..
אני-ניר אסור לי לצאת מהמלון..
ניר-לא יוצאים.. ונכנסנו למעלית ותוך כמה שניות היינו למטה.. בואי.. והוביל אותי אחריו ללובי.. והתיישבנו באזור של הבר..
הוא התיישב על הספת יחיד והושיב אותי עליו.. וסימן למלצר לבוא..
המלצר-כן מה אתם רוצים להזמין?
ניר-אממ שתי וופל אמריקיי עם כל הטעמים.. והמוןןןןן קצפת..
אני-וואי זה משמין..
ניר-סתמי..
המלצר-טוב עוד כמה דקות זה מגיע..
ניר-אין בעיה.. והמלצר הלך..
אני-ניררררר..
ניר-נו יאללה יא מקלון.. צאי מזה.. אני חבר שלך ואני מסכים לך להשמין..
אני-חחח טוב... והוא נישק אותי נשיקות קטנות על הצוואר והלחי.. דיי..
ניר-למה?
אני-כי אם אמא ואבא יבואו?
ניר-אוישש.. עם האקסיות שלי היו דברים יותר גרועים?
אני-וואלה?!
ניר-חחח כן..
אני-אבל אני לא אחת מהאקסיות שלך.. אני אחותך..
ניר-בעע חייבת לבאס..
אני-כזאת אני..=]
ניר-מושלמת..
אני-גם נכון.. חחח
ניר-חח שוויצרית.. והביא לי נשיקה בפה..
אני-יאאא נירי שבוע אחרי תחילת הלימודים יש לך יומולדת..
ניר-חח כן הא.. אני מזדקן..
אני-חחח לא נכון.. הגיל הכי מושלם.. 17... חחח
ניר-חח כן הא.. אחרי זה צבא..
אני-יאאאאא... אל תתגייס.. פליזזזזזז..
ניר-חח למה?
אני-כי מה אני יעשה בלעדייך שבועות שלמים? ואם יקרה לך משהו? חס וחלילה טפו טפו טפו... אני אתחרפןןן
ניר-חחחחח אל תדאגי.. אני אתקשר אליך כל יום...
אני-אפשר לחשוב שיסכימו לך..
ניר-חח אל תדאגי.. יש לי עוד הרבה זמן לזה.. ובנתיים ננצל ת'זמן שלנו..
אני-טובוש..=] תביא ת'פלא שלך שניה.. ושלף אותו מהכיס..
ניר-בבקשה לך פרינסס..
אני-תנקס.. וחייגתי לדפנה..
דפנה-כן ניר?
אני-זאת אניייייי..
דפנה-מאמייייייייייי... מה קורה?
אני-בסדר.. =/
דפנה-שפכייייי ומהר..
אני-חחח שניה.. קרן ליידך?
דפנה-כןןןן..
אני-חח יופי שימי ספיקר.. אני במצוקה..
דפנה-סבבה..
קרן-פאר לושששששששש.... צעקה..
אני-היי בייב.. מה קורה?
קרן-הכל מושלםםםםם.. מה אצלך?
אני-בסדר..
קרן-בעעעע נו מה קרה?
אני-טוב תקשיבו.. עלו עליינו..
קרן-מה מה מה?
דפי-על מי בדיוק? ולמה?
אני-אני וניר ביחד נכון?
קרן+דפי-נו
אני-אז לא סיפרנו להורים.. כי אתן יודעות בכל זאת אנחנו חיים באותו בית ואנחנו אחים והכל..
קרן-נו ומה הקשר?
דפי-כן כן מה הקשר?
אני-הם עלו עליינו.. והם לא כל כך מרוצים.. עושים לנו פוזות.. בעיקר אמא..
דפי-באמתתתת?
אני-כןןן.. את לא יודעת כמה אנחנו מפחדים.. אמא אמרה שיש לנו שיחה רצינית לנהל איתה בבית..
קרן-איזה באסה לכםםםםם..
דפי-באמת מגעיל.. ומה חזבתם לעשות?
אני-עוד לא החלטנו.. חשבנו על זה שנהיה חכמים יותר אחרי השיחה..
דפי-וואלה יש מצב כזה?
אני-חיחי ממש מצחיק..
קרן-חחחח זה באמת מצחיק.
אני-נוו דיייי.. אני עוד מעט בוכה ואתן ככה.
קרן-טוב טוב סליחה... טוב מאמי מקווה שהכל יהיה לכם בסדר.. ומסרי לניר נשיקות..
אני-נירי יש לך ד"ש ונשיקות..
ניר-מסרי בחזרה..
אני-חח יש בחזרה..
דפי-נו אחלה.. אז מה עשיתם? אתם לפחות נהנים?
אני-איזהההההה.. עד עכשיו הייתי בבית חולים?
קרן-באמתתתתתת? מה קרה? אל תגידי לי שהיית בהריון ועשית הפלה..
דפי-אויש נו סתמי..
אני-חחח לא.. פשוט הייתי יותר מידיי בשמש.. ונישרפתי וקיבלתי מכת שמש והתייבשתי..
קרן-וואלה לא משעמם לך..
אני-חח כן.. אבל העיקר שעכשיו אני בסדר..
דפי-כן הכי חשוב..
אני-אז מה שלום הגיסים שלי? חתיכים מתמיד?
קרן+דפי-הם מושלמיייייים..
אני-חחח מאוהבות..
דפי-חחח תקנאי לך..
אני-מזההה הקנאה בוערת בי.. מרוב קנאה כבר נשרפתי.. חחח
דפי-חח טיפשה..
קרן-טוב גיסים גיסים אבל מתי את באה?
אני-אממ אני קודם צריכה לדבר עם אמא ואבא עלי ועל ניר.. ואז על זה שאני באה.. אני רוצה לבוא מראשון עד שלישי ככה..
דפי-תבואי כבר לכל השובע.
אני-לאאא.. אני אתגעגע לנירי.. והבאתי לו נשיקה...
ניר-יאללה תנתקי זה מגיע..
אני-טובוש..=]
אני-טוב מדהימות שלי אני חייבת לנתק.. אני אדבר איתכן יותר מאוחר טוב?
דפי-כן כן בטח.. אחרי שנה את מתכוונת..
אני-אל תהיי רעה..
קרן-חח טוב טוב עזבי אותה. יאללה בהייייי ותהניייי מהצלחה לכם..
דפי-כן בהצלחה באמת.. ותספרי לנו איך היה..
אני-אני בעייה.. מואהההההה.. אוהבתתתת וניתקתי..
והמצלר הניח את שתי הצלחות הענקיות עם הוופל האמריקיי על השולחן..
המלצר-איזה חדר?
ניר-1126..
המלצר-אוקיי.. בתאבון.. והלך..
ניר-יאללה מאמי לאכוווול..
אני-בעע זה ניראה עמוס..
ניר-אבל טעיםםםםם... 🙄
אני-חחחח כפרה עלייך.. בתאבון בובון שלי..
ניר-בתאבון גם לך מדהימה.. ולקחנו כל אחד כפית והתחלנו לזלול...
הוא האכיל אותי בטעמים שלו ואני האכלתי אותו בטעמים שלי... צחקנו דיברנו.. והתנשקנו כמובן..
היה ממש כייף.. לחצי שעה פשוט שכחנו מהר.. מהצרות,מהריבים,מההורים פשוט מכולםםםם
עד שהפריעו לנו ברגע המאושר..
....-מה אתם חוגגים בדיוק?!.......................................................................
טוב זהו לבנתיים חמדמדות שלי... תגיבווווווווו והרבהההההההה.... מואה מואה מואהההה..
אוהבתתתתתת הרבה... לילושש...=]]]
סופסוף המשך שלו חיכיתי....
=]]]
אחח אחח מושלם כמו תמיד
QUOTE (Kariniiii @ 18/07/2005) סופסוף המשך שלו חיכיתי....
=]]]
אחח אחח מושלם כמו תמיד
תמשיכי מאמי 😊
מי המכוערים שהפריעו? 😠
גרררררררררררררר 😯
המשךךךךךךךךךךךךךךך
דחוףףףףףףףףףףףף
דחוףףףףףףף
לאה 🙄
המשךך מאמייי דחוףףףףףףףףףףףףףף
מושלםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףף