סליחה שלא כתבתי מקודם.. לא הייתי בבית... אז הינה עכשיו יש לכן המשך.. תהנווו..=]
ואז הרגשתי מישהו מחבק אותי מאחורה.. זז לפי קצב הריקוד שלי... נצמד אליי... מלטף אותי... מריח אותי..
זה נירוש... ככה חשבתי עד שאחרי כמה דקות נישמע הקול של.........
של אורי?!
אורי-חח מותק לי אף אחת לא מסרבת... וישר הסתובבתי אליו משתחררת מאחיזתו..
אני-מה יש לך? רד ממני אתה שיכור.. והתרחקתי ממנו..
אורי-חחח מאמי את לא בורחת לי עכשיו.. ומשך אותי אליו בכוח..
אני-תעזוב אותי נו...
אורי-למה מה תעשי? תצעקי לאח שלך? סליחה.. לחבר שלך? חח הוא לא פה..
אני-נו דיי תעזוב אותי.. התחלתי לצעוק.. ואז ניר הגיע..
ניר-תעזוב אותה.. מה אתה דפוק? אחז בחולצתו חזק ודחף אותו לקיר שלייד..
אורי-חחח מותק חברה שלך ממש כוסית.. חם חם עליה..
ניר-תזהר על המילים שאתה מוציא מהפה שלך יא חתיכת אפס.. וכימעט שהכניס לו אגרוף..
אני-ניר ניר עזוב אותו.. הוא שיכור.. בוא נלך...
ניר-לא רוצה.. הבן זונה ישלם..
אני-נו ניררררר.. דיי.. הוא לא שווה את זה..
ניר-יש לך מזל שאני מקשיב לחברה שלי..
אורי-פשש חברה שלך...
ניר-כן חברה שלי.. יאללה טוס טוס מהעיינים שלי... ושיחרר אותו...
אני-תודה... וחיבקתי אותו..
ניר-את כל כך טובה לפעמים שזה מעצבן אותי..
אני-נו דיי.. בוא לא נריב עכשיו בגללו... הוא סתם דפוק..
ניר-צודקת.. בגלל חתיכת חרא אני לא אריב איתך.. תן לי נשיקה וחיבק אותי אליו... הוא לא עשה לך כלום נכון?
אני-לא מאמי.. מזל שהגעת..
ניר-כן הא.. טוב את רוצה לעלות לחדר?
אני-כן.. כבר 5 וחצי עוד מעט.. ויצאנו מין האולם לכיוון המעליות.. נכנסנו למעלית...
והבחנתי בפנים הכועסות של ניר...
אני-נו מאמי צא מזה... לא קרה כלום..
ניר-זה פשוט מעצבן..
אני-טוב אני מבינה.. אבל אני לא רוצה שתהיה כועס... והבאתי לו נשיקה קטנה בפה..
ניר-טוב אז אני לא כועס.. ודפק חיוך..
אני-חחח מכוער..
ניר-חחחח כן בטח..
אני-טוב העיקר שצחקת..
ניר-פושעת... ויצאנו מין המעלית... נכנסנו לחדר והתישבתי על הספה בסלון..
אני-מוש תביא לי קולה...
ניר-טוב מאמי.. והוא ניגש למקרר והוציא לי בקבוק קולה..=] קחי מאמושה שלי.. והתישב עליי..
אני-אייה..
ניר-תסבלי קצת...חחח ושתיתי מהקולה..
אני-אייי כל כך הגעגעתי לטעם הזה...
ניר-מכורה לקולה..
אני-אני לא מכורה לקולה.. אני מכורה אליך..=]
ניר-אווו אני מרגיש מיוחד..
אני-כי אתה מיוחד.. מאוד..
ניר-וגם את מיוחד.. מאוד מאוד..
אני-חח מושלם שלי... והבאתי לו נשיקה קטנה בפה...
ניר-יאללה שנזוז לישון?
אני-לא.. אני עוד צריכה להתקלח...
ניר-יאא גם אני ואין לי כוחחח..=[
אני-נו יאללה יא שמן... תכנס ראשון.. כי אחרת תחכה חצי שעה..
ניר-חח טוב.. אז אני נכנס להתקלח אבל את לא בורחת לי..
אני-אין מצב..
ניר-נשמה שלי... נתן לי נשיקה ארוכה וקם ממני.. לקח מוקסר מהמגירה ונכנס למקלחת...
אני בנתיים נשכבתי על הספה.. מסתכלת טלויזיה.. והעייפות נחתה עליי... עצמתי את עייני ונרדמתי לי...
אבל לא הרבה.. כי אז הרגשתי מישהו שוכב עליי ומנשק אותי נשיקות קטנות קטנות בפנים ובצוואר...
פקחתי את עייני...
ניר-חחח מה נירדמת לי..
אני-אופסי.. אני עייפה..
ניר-שמתי לב... יאללה קומי להתקלח...
אני-טוב... ואתה מחכה לי?
ניר-דההה..
אני-חחח צפונבון שלי.. לקחתי תחתון גופיה ומכנסון מהארון ונכנסתי למקלחת...
התקלחתי מקלחת ארוכה ומרעננת... ואחרי חצי שעה יצאתי.. התנגבתי.. התלבשתי ויצאתי...
ונירי שלי ישב וראה טלויזיה... חצי מת...
ניר-סוף כל סוף... יבשת אותי..
אני-חחח מצטערת... והתישבתי עליו הפוך..
ניר-חח בקטנה מאמי... והביא לי נשיקה קטנה על האף..
אני-יאא כבר יש אור בחוץ..
ניר-כן הא.. כבר בוקררר.. ואז נישמע צלצול הפלא שלי... ועניתי..
אני-הלו?
איתי-אתמול יומולדת אתמול יומולדת אתמול יומולדת... שר לי... חחח מה קורה?
אני-חחחח בסדר... מה איתך?
איתי-מצויין... מצטער שלא התקשרתי אתמול פשוט שאצלנו בוקר אצלכם לילה.. אז לא רציתי להעיר..
אני-חחח זה בסדר מאמי...
איתי-הערתי אותך?
אני-לא ממש לא.. עוד מעט אנחנו הולכים לישון..
איתי-אהה נחמד.. איך חגגת?
אני-אממ לא חגגתי עדיין.. כאילו אני באילת עכשיו...
איתי-פשש יפה לך...
אני-חח כן... אז מה ככה? מה חדש?
איתי-יש לי חברה...
אני-יפה יפה.. ואיך היא?
איתי-היא מושלמת... היא יפה.. היא מצחיקה כמוך...
אני-אתה אוהב אותה?
איתי-אממ בערך... כאילו היא יודעת שהייתה לי אהבה גדולה בארץ והכל.. אז היא מבינה ונותנת לי זמן..
אני-אני שמחה שטוב לך.. ושמישהי אוהבת אותך... ואם היא שוברת לך ת'לב אני באהויושבת עליה..
איתי-חח לא אין מצב.. היא אוהבת אותי באמת..
אני-הכי חשוב... איך אתה מסתדר שם? עם השפה והכל?
איתי-בסדר.. אנגלית אני יודע.. אבל לאט לאט אני משתפר..
אני-יפה.. מתנהגים אליך יפה?
איתי-כן... מאוד... וואי את לא יודעת באיזה ארמון אני גר.. יותר גדול מהבית של מור..
אני-וואלה?! איזה שווההה..
איתי-חח כן.. טחונים אלה..
אני-אחלה... העיקר שהכל טוב..
איתי-טוב מאמי שלי אני חייבת לנתק.. אז מזל טוב לך... שיהיה לך רק טוב.. הרבה אושר.. אהבה.. בריאות... וזהו... אני מתגעגע..
אני-תודה מאמי.. וגם אני מתגעגעת... אין מצב שאתה בא לביקור?
איתי-אני יכול אבל אני מעדיף שלא..
אני-למה?
איתי-כדי לא לסבול שוב... את יודעת.. בכל זאת עדיין קשה לי כאן בלעדייך..
אני-אני מצטערת... אוף כואב לי שאני לא אראה אותך בקרוב..
איתי-לא נורא מאמי.. העיקר שאנחנו מדברים... טוב אז אני חייב לזוז... ושלחתי לך מתנה.. היא תגיעה עוד כמה ימים..
אני-לא היית צריך..
איתי-אבל אני רוצה.. אז בייי ילדונת.. תשמרי על עצמך.. ותמסרי ד"ש ונשיקות לכולם..
אני-חח אין בעיה.. גם לך נשיקות... ביייי
איתי-ביייי וניתקתי...
אני-חיחי זה היה איתי..
ניר-לההה.. חחח אחלה גבר הוא..
אני-חח כן...
ניר-יאללה שנזוז לישון?
אני-חח כן.. גם ככה עשיתי לך נמק ברגלים..
ניר-איזה אני לא מרגיש אותך בכלל..
אני-זה בגלל שהרגלים נרדמו לך מהעומס...
ניר-חחחח לא נכון....
אני-טוב יאללה בוא נישן מאמי.. אחרת מחר לא נקום אפילו לארוחת ערב....
ניר-צודקת... והוא הרים אותי עד המיטה... התחבקנו לנו.. תתי לו נשיקת צרפתית לילה טוב... ונירדמנו...
ואז קרה הדבר שאני הכי שונאת... צלצול הפלא העיר אותי... אני מחפשת עם היד את הפלא שעל השידה..
ואחרי מאמצים רבים מצאתי... עניתי..
אני-הלו? עניתי חצי מתה...
...-................................................................................
טוב זהו להיום... מקווה שאהבתם.. כי אני ממש כן.. חיחי תגיבוווווווו הכי הרבה שאתן יכולות...חח
מואהההההה... אוהבתתתתת המון המון המון.... לילוששש..=]]
פפפשששש המשךךךך מושלםםםםם
תמשיכייייייי (:
מושלםםם
מקסיםםם
מדהיםםם
טוב דיי נמאס לי כבר לתת לך מחמאותת
אולי אם אני יתחנף תעבירי לי קצת כישרון..
מה את אומרתת?!?!בקשהה!!
חיחיחיח
לוב יו בייביי
-לינורוש-
טניוש+ מורוש:
מושלםםםםםםםםםםם מדהיםםםם
ואוווייי יפההההההההההה
המשך!!!!!!!1
מדהים..כרגיל..
המשך =]
חן.
מאמיי זה מושלםם..!!!
המשךךך דחוףף!!!!
סתיוו'שששששששששששששש 😁
אימלה..אני לא יודעת למה..
אבל כשקראתי את הקטע שהיא דיברה עם איתי..
ירדו לי דמעות..
ואי..זה היה כל כך מרגש לפי דעתי..אולי בגלל שזה הזכיר לי מישהו..
יאלה מאמי..
המשך=]
כן גםם לי....!!!!
בכלל היא יודעת לרשום הכל יפהה כ"כ..
מוכשרת אין הרבה כאלהההההה..!!!
סתיוו'שששששששששש 😂
מדהים המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מדהים המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מדהים המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!