מהההמממממממםםםםםםםםםםםםםם תמשיכיי
פגז קומפוט....
חחחחחחחחחחחחחח
יאללה משך בוביתתתת
מקסיייייייייייייייייייייייייייייייייייים המשךך דחופיייייייייייייי
המשךךך בצורה דחופה ביותרררררררר
חחחח קרעת אותי עאלק 'אתמול יומולדת אתמול יומולדת' חחחח יא גנובההה
לאבב יווו מואאאאאאאאאאה
דנדוש
מ-ו-ש-ל-ם
המשךךךךךךךך ודחוףףףףףףף
וואי זאת בטח אמא שלה...
חח..
טוב ליטלוש יצא מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!!!
ותמשיכיייייייי !!!!
אההה..ולא הבנתי משו..מה היא כבר לא אוהבת את איתי ??... 😕
נדיוששששששששש..!! 😊
איזה סיפור מושלם יאלהה
תמשייכי
המשךך דחוףף..
מושלם כרגיל!!!
אחח אחח..
ויופי שאיתי נזכר להתקשר באמת..חחח..
אורוש.. 😊
מאמושות שילייייייי....
תודה על התגובות המושלמות שלכן..
חולה עלייכן הכי שיששש.... מואההההה....
תקשיבו יש בעיה.. אני לא יכולה לכתוב לכן כרגע המשך..
כי אני נוסעת לשדה תעופה... איתי אחי המושלם חוזר היום... סוף כל סוף..=]]
אז אני אחזור מאוחר.. אז בערב מבטיחה יהיה לכן המשך...
אז סוריי...
אבל אני מסכימה לכן להגיב בנתיים.. חיחי
אז שוב.. מואהההההההה..
אוהבתתתתת... לילושש..=]]]
מאמי תמשיכיייי
[מכורהב לסיפור שלך חח =]
חחח לילו'ששש אני מחכותתתתתתתתתתתת רק להמשךךך המושלםםם שלךךךךךך..!!!!
אזז יאללההה תחזריי ומהרר....!!!!
סתיוו'ששששששששששששש 😂
חוחוחוחו
איזה מווווווווושלם
יאלה מאמי..תהני עם אח שלך..
תחזרי לנו בשלום..חהחה חשתי שאת נוסעת לסוף העולםםםםםםם
ווווו......
שימי לנו המשך
גלוש=]