וואי יש לי הרגשה שזה...נוו האורי הזה !!!
זה שהוא חבר של רן !!!!..
ניראלי ....:-\
טוב יצא מושלםםםםםםםםםםםםםםם !!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך !!!
נדיוששששששששששששששש..!! 😊
אנייייי מתהההההההההה
עוד לא עשית המשך??????????????????????????????
תתחשבי בנו אנחנו מתחשבות בךך ביקשנו רק המשךך אחד ארוך ארוך לא 4 המשכיםם
חחחחחח כפרהה תעשי דחוף דחוף המשךךךךך
אני מתה להמשיך לקרוא ת'סיפור הכי יפה שיששששששששששששש ואני במתחחחחחח
מואאאההה לאב יוו מושלמתתתתתתתת שליייי
דנדוש
נו מה קורה עם ההמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך?!?!
אני לא יודעת מה איתך אבל אני מתה להמשך..חחיחיחי
מוווווווואה
QUOTE (פרוטי-מתוקה @ 06/07/2005) וואי יש לי הרגשה שזה...נוו האורי הזה !!!
זה שהוא חבר של רן !!!!..
ניראלי ....:-\
טוב יצא מושלםםםםםםםםםםםםםםם !!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך !!!
נדיוששששששששששששששש..!! 😊
ווויי נכון!!! יאוווווווו
יאלהה שימי לנו המשךך!!!
לוב יו בייבי =]
-לינורוש-
מה עם המשך?!!!!!!!!!!!!!!!!!?!!!!!!!!!!!!!!!?!!!!!!!!!!!!!!!
חן.
ליטלושקהההההההההה
סיפור ליגה!!!!!!!!!!!!
ה=מ=ש=ך======================
יוואווווו אין עדיין המשךךךךךךךךךךך!?!!??!?!?
עצובבבבבבבבבבבבבבב 😢