אופסיייייי.... טעות....
שיניתי את זה... זה איתי לא גיא... חיחי
ותודה על התגובות... מואה מואה מואההה...
לילושש..=]]
נ.ב
תמשיכו להגיב.. חיחי
דייייייייייייייייייייייייי 😮
יאללה המשךך עוד היוםם פליזיייי...
מרינושש..=]]
יואווו מושלם...
מחכה להמשךךךךךךךך
לאה 😛
יפה שלייייייי
אני לא מאמינה שהסיפור בשלבי סיווווווווםםםםםםםםםםם אופייייייייי =((((
אחרי כל כך הרבה זמן התרגלתי לקרואאאא! שום סיפור לא יהיה יותר טוב מזההההההה
אין אין אין הסיפור שלך מושלם בטירוף אני כל כך אוהבת אותווווו אוהבת לקרוא אותווווווו
נשבעת לך אני נהנת מכל שנייה שאני קוראת אותו הוא מצחיק מעציב ומרגש באותו זמןן
איי כישרונית שלייי אני מקווה שאחרי שהסיפור הזה יגמררר >>לצערינוו
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
לאאא אל תיגמרייי אותוווווווו..!!
זהה הסיפורר מספרר 1 באתר..!!
אבל אם את עושה עוד סיפורר שלך...אז אני מסכימהההה..!!!
אם לאא אני יכעסססססססססס 😠
חיחיחי...מושלמת שלי...כישרונית..
תמשיכייי ומהררררררר...
סתיוו'ששששששששששששששששששש 🙄
מדהים..כמו תמיד..
המשך =]
רןןןןןןןןןןןןן
מקסייים המשךךךךךךךךך 😂
וואוו..
איזה המשך מ-ד-ה-י-ם!!!!!!!!
אחח..שימי המשך דחוף דחוף דחוף!!
פשוט מושלם נסיפור מושלם!!
אוהבת..
אורוש.. 😊
נ.ב.
גם גלושק'ה פה אצלי.חחח..והיא מסכימה איתי בכל מילה..
אז יאללה המשך!!