מורוש + טניוש:
מדהיםםםםםםםםםםםםם תמשיכיייייייי
QUOTE (LooVee @ 05/07/2005) הכל היה מושלם בפרק הזה חוץ ממשהו אחד שהציק לי...
ספגטי ושניצל על הבוקר??? לא הגזמת... חחחח
מחכה להמשך!!!!!
לא מאמי את כניראה לא הבנת.. חח
הם הלכו לישון צהריים וקמו בערב...
ובמקום ללכת לאכול בחדר אוכל הם הזמינו לחדר..
חחח אז מי שלא הבינה זה ההסבר...=]
אז הגיוני שהיא תזמין שניצל וספגטי לא?
הגיוני מאוד אבל יותר הגיוני אם תשימי לנו המשךך!!!
-לינורוש-
QUOTE (-לינורוש- @ 05/07/2005) הגיוני מאוד אבל יותר הגיוני אם תשימי לנו המשךך!!!
-לינורוש-
חיחיח נכון! (ועכשיו הבנתי חיחיח..)
המשךךךךךך
מאמושות שלי תודה על התגובותת... מואה מואה מואההה... תהנוו...=]
ונכנס למקלחת ועיצב ת'שיער המושלם שלו ויצאנו...
נכסנו למעלית וירדנו למטה..
התחלנו לטייל במלון עד שעלה במוחי רעיון מבריק................
אני-יא מאמי אולי נפלוש לאגף של אמא ואבא?
ניר-חחח משוגעת.. יסכימו לנו להכנס?
אני-דההה.. ההורים שלנו שם.. וחוץ מזה מי שואל אותם?!
ניר-חחח טוב יאללה בואי... התקדמנו לעבר האגף השלישי..ו.
אני-ואווו הוא הרבה יותר יפהה..
ניר-כן הא... איזה שווה להם..
אני-חח בוא בוא.. ויצאנו לבריכה שיש שם...
ניר-וואו איזו בריכה.. שווה על שלנו..
אני-כן הא.. באסההה
ניר-בקטנה.. יאללה לאן?
אני-לא יודעת.. איפה הם?
ניר-אמ לדעתי הם מטיילים או משהו כזה..
אני-כן.. טוב יאללה בוא נצא לטייל..
ניר-אין בעיה.. לאן שאת רוצה..
אני-סתם נצא החוצה.. ויצאנו מין המלון והתחלנו סתם ללכת... וללכת וללכת..
ניר-טוב מאמי אני לא יכול יותר.. אנחנו סתם מטיילים כאן...
אני-כן הא... אוווף.. והוא התיישב על ספסל שהיה לייד.. נו מה התיישבת?
ניר-חח סתם בא לי להתיישב... ומשך ביידי כדי שאני אשב עליו.. וכך עשיתי..=]
אני-יאא הלוואי והייתי יכולה לחגוג עם כל החבר'ה..
ניר-נו נחגוג לך שנחזור...
אני-אופי... וחיבקתי אותו... טוב בוא נחזור למלון..
ניר-טוב... קמנו והתחלנו ללכת לכיוון המלון.. אחרי 10 דקות הגענו... התישבנו בלובי..
סתם דיברנו ודיברנו... ואז רן ואוראל הופיעו פתאום..
רן-שלום שלום.. והתיישב ליידנו..
אני-היי..=]
רן-מה אתם עושים היום?
ניר-וואלה כלום.. אנחנו משתעממים..
אוראל-אמרתי לך.. לא רק לי משעמם..
רן-את סתמי..חח
אוראל-דפוק..
אני-אז מה אתם סתם מסתובבים?
רן-אממ כן.. בערך..
אני-איפה ההורים שלכם?
אוראל-חחח נהנים להם.. מטיילים.. ושלכם?
אני-גם... 😉 תגיד יש כאן קולנוע או משהו?
רן-אממ כן יש.. מ10 יש סרטים לנוער..
אני-נירי אולי נלך לראות איזה סרט יש?
ניר-לאאא...
אני-אוף איזה ילד.. יש לך רעיון אחר?
ניר-דיי חכי שניה... קם והתרחק מעט.. הוא דיבר בטלפון וחזר אחרי שתי דקות..
אני-עם מי דיברת..?
ניר-חח הפתעה.. תחכי עוד 5 דקות אני כאן... נתן לי נשיקה מהירה והלך..
אני-שיהיה.. אוראל בת כמה את?
אוראל-אממ 17 עוד מעט..
אני-וואלה.. כיתה יא'..
אוראל-כן... ואת?
אני-אני בת 16..
אוראל-ואת עולה לי'?
אני-כן...
אוראל-נחמד.. בן כמה ניר?
אני-בתחילת שנה יש לו 17..
אוראל-וואלה... ואז הגיעו שני בנים... שניראים דיי טוב.. הם התקדמו אליינו... ואמרו לרן ואוראל שלום והתיישבו..
רן-תגיד יוגב מה אתם עושים היום? פנה לאחד מהם..
יוגב-וואלה לא יודע.. אורי רוצה שנקפוץ לידידה שלו..
רן-אה.. כי לנו ממש אין מה לעשות..
אורי-רציני יבש כאן.. מחר אנחנו יוצאים למעודון.. תבואו..
אוראל-וואלה מתאים לי..
אורי-אותך אף אחד לא שאל... חח
אוראל-חחח מנייאק..
אורי-צוחק כפרה.. אז מי את? פנה אליי..
אני-אני פאר לי..
יוגב-פאר לי? שם מוזר..
אני-שם מיוחד..
יוגב-חח גם נכון.. בת כמה את?
אני-16 ואתה?
יוגב-17 וחצי..
אני-אהה..
אורי-את כאן לבד?
רן-היא עם אח שלה באגף הזה..
אורי-אהה אח... סבבה.. והתיישב ליידי..
אני-כן אני יכולה לעזור לך? חח
אורי-וואלה כן..
אני-איך בדיוק?
אורי-בזה שתתני לי להכיר אותך..
אני-לא ניראה לי..
רן-אוי אוי קיבלת דחיה..
אורי-חח רנוש אף אחת לא דוחה אותי..
אני-תמיד יש פעם ראשונה.. חח
אוראל-הכניסה לך..
אורי-טוב טוב הבנתי.. תרגעו..
אני-חחחח לא נורא.. אני בטוחה שתסתדר היום בלילה.. וקרצתי לו..
אורי-חח כן אני בטוח... ואז נירוש בא והביא לי נשיקה בצוואר..
ניר-יאללה נזוז?
אורי-מי אתה?
אני-זה אח שלי...
אורי-אהה.. אוראל אני רואה שיש כאן בחורים בשבילך.. והיא חייכה לניר..
ניר-לא זה בסדר.. אני לא מעוניין.. טוב מי שלא תהיו היה נחמד להכיר אותכם... אנחנו זזנו...
אני-בה בייי..=] ויצאנו מחובקים מין המלון...
אני-חח לאן הולכים?
ניר-הפתעהההה..
אני-נו תגלה לי..
ניר-לא רוצה ולא רוצה..
אני-נו ניררררר... והוא סתם לי ת'פה בנשיקה ארוכה.. זה לא הוגן.. אמרתי אחרי שהתנתקנו..
ניר-חחח אני יודע.. יאללה בואי... ואצנו את קצב ההליכה שלנו... ואז אחרי 15 דקות של הליכה הגענו..
אני-דיי הלכו לי הרגליים..
ניר-בגלל העקבים שלך..
אני-לההה..
ניר-חח כפרה עלייף.. יאללה כנסי..
אני-לאן?
ניר-לכאן... והצביע על................................................................................
טוב זהו לבנתיים... מקווה שאהבתם.. אז תגיבוווווווו והרבההההה....!
אוהבתתתתתתתתת המוןמון... מואהההההה לילוששש..=]]
מושלםםםםם
יאא ניראה לי כולם יהיו שםםםםםםםםםם
שימי המשךך בובה
מוואה ענקיתתתת 😛
על....??
יאללה המשך בובה..
פליזזז
אני חושבת שכל החברים מחכים לה איפושהו כולל מור שירז ואיתי.. נכוןןןןןןןןןןןן???
המשךךך דחוףףףףףףףףףףף
אני חושבת שכל החברים מחכים לה איפושהו כולל מור שירז ואיתי.. נכוןןןןןןןןןןןן???
המשךךך דחוףףףףףףףףףףף
מושלםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךך
חח בטוחחחחחחחחחחחחחחחחח עשו לה מסיבת הפתעה.................
יאללה המשךךךךךךך
😊😊
וואי איזה מושלםםםםםםםםםםםםםםם !!
תמשיכי דחופייייייייי !!!
נדיושששששששששששששששששש...!!! 😊