חחח מחכוותת נשמתייייייייי נחכה תמידדד
אבלללל לפיצוייי המשךך ארוךךךךךךךךך חחחחחחחחח מואאאההה
דנדוש
ייאאאאאא תהנייייייי
איפה הוא היה??😊 בטוחה שהוא היתגעגע לאחות המושלמת שלו 😊
תמשיכי מווואה😊
מדהים..כרגיל..
מוכשרת שכמותך =]
תמשיכי מאמי,
חן.
יואאאאאא עוד לא עשית המשךךך?
לא צ'הה את הבטחת בערבבבב =((( אני נותת לך עוד כמה שעות להמשיך ואם לא
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiilllllllll yyyyyyyyyoooooooouuuuuuu
חחח בעצםם מי יכתוב לנו המשך אם אני יהרוג אותך.. נוותר על הרעיון הזה בינתייםםם חיחי
תודי לאלוהים שהוציא אותך כזאתי כשרוניתתת חחחח בזכותו את חיהה חחח אל תיחסי התפגרתי
ואני מחכה להמשךךך מהררררררררררררררר אז תתחשבי כפרההההה מואאהה לאב יווו
דנדוש
יואווווווווווו אין עדיין המשךךךךךךךךךךךךך
עכשיו אני עצובהההההההההההההה 😢
חח כנראה ממש ממש היתגעגעת אליו😛
תוסיפי כשתוכלי
מווווווואה
הינה ההמשך משגיע לכן... מצטערת שזה באיחור.. פשוט לא היה לי זמן...
אז תודה על התגובות... ועל הסבלנות... אוהבתתתת... תהנווווו..=]
ואז קרה הדבר שאני הכי שונאת... צלצול הפלא העיר אותי... אני מחפשת עם היד את הפלא שעל השידה..
ואחרי מאמצים רבים מצאתי... עניתי..
אני-הלו? עניתי חצי מתה...
...-....................................
אמא-בוקר טוב לך ילדונת.. איפה אתם?
אני-הא? אנחנו ישנים..
אמא-כבר צהריים..
אני-מה? מה השעה?
אמא-עוד מעט 2..
אני-אהה אוקיי..
אמא-אני רוצה שתקומו.. אנחנו יוצאים עם חברים לשייט ואני צריכה שתהיו עם ליגל..
אני-אהה אוקיי.. תגידי לה שתבוא לחדר שלנו..
אמא-אוקיי.. ביי ילדונת.. ולקום..
אני-אין בעיה אמא.. בייי וניתקתי...
אני-ניררר... ניר קום.. והוא רק התהפך לצד השני..
אני-נו נירי קום כבר...
ניר-נו לא.. אני עייף...
אני-גם אני עייפה.. אבל אנחנו חייבים לקום..
ניר-למה?
אני-כי ליגל בדרך ואנחנו צריכים לשמור עליה..
ניר-אוווף... אין לי כוח..
אני-נו ניר.. יאללה קום מאמי..
ניר-לא רוצה.. והסתובב אליי..
אני-טוב לא צריך.. אני במקלחת.. תודה.. קמתי עצבנית מהמיטה.. גם מהטלפון.. וגם מזה שאנחנו צריכים לקום כדי לשמור על ליגל .. וגם בגלל ניר.. שיקום העצלן הזה...
לקחתי חצאית מיני מלי קופר.. הבגד ים החדש.. וסטרפלס מTNT כחול... ונכנסתי למקחת..
צחצחתי שיניים.. שתפתי פנים.. דיסרתי ת'שיער שניראה ממש טוב.. הורדתי את בגדי ושמתי ת'בגדים שעכשיו הוצאתי מהארון..
התלבשתי.. התאפרתי מעט ויצאתי.. במחוץ לדלת עמד ניר.. והדביק לי נשיקה..
ניר-בוקר טוב מאמי... אמר מאושר..
אני-בוקר טוב.. אמרתי עדיין חצי עצבנית..
ניר-וואו מה יש לך?
אני-סתם.. וניר סתם לי ת'פה בנשיקה צרפתית דיי ארוכה.. ואז התנתקתי..
ניר-מה יש?
אני-אני שונאת שעושים לי את זה...
ניר-טוב סליחה.. ועשה ברצוף עצוב שלא יכולתי כבר..
אני-אווווף.. אתה כזה רע..
ניר-ואת כזאת יפה.. וחיבק אותי..
אני-חח טוב יאללה לך תתלבש.. היא באה..
ניר-אוקיי... ונכנס למקלחת.. ובדיוק נשמעו דפיקות בדלת...
אני-מיזההה?
ליגל-ליגלללל... אמרה בקול המתוק שלה.. ופתחתי לה..
אני-היי יפיופה..
ליגל-היוש.. את באה לבריכה?
אני-אממ עוד מעט.. עוד לא אכלנו..
ליגל-חיחי ישנונים...
אני-כן כן הלכנו לישון ב6 בבוקר..
ליגל-וואווו.. חח
אני-בקטנה.. יאללה מאמוש כנסי.. תדליקי טלויזיה.. עד שהיפייפיה תצא מהמקלחת.. הגברתי ת'קול כדי שישמע..
ניר-אוווו אני יפייפיה... אמר בקול סנובי כזה..
אני-חחח יאללה צא יא דפוק..
ניר-יוצא יוצא... ויצא... חיחי ליגלוששש... קרא וקפץ עליה בעוד שהיא יושבת ורואה טלויזיה...
ליגל-אייייה יא שמןןןן...
ניר-חח מי שמדברת..
ליגל-אני לא שמנה..
ניר-טוב את לא.. חחח
ליגל-מפגר.. פאר לי מה עשית לו?
ניר-היא שיגעה ת'חושים... והסתכל עליי במבט דורש נשיקה...
אני-חח עשבי אותו סתם דפוק.. יאללה תתלבש אנחנו צריכים לצאת..
ניר-אתן יכולות לרדת בנתיים.. אני כבר בא..
אני-אוקיי.. אנחנו בלובי בנתיים... אני אזמין לי טוסט למה אני לא מתכוונת לאכול עכשיו בשר..
ניר-יופי אז תזמיני גם לי.. חיחי
אני-חחח שמן.. יאללה עפנו.. בואי ליגלוש..
ליגל-בהייייי... קראה ויצאנו... נכנסנו למעלית.. ירדנו ויצאנו...
התיישבנו בלובי..
אני-נו ליגל את רעבה?
ליגל-אממ כן.. בערך.. אבל אני אוכל אחר כך..
אני-סבבה.. אז אי מזמינה לנו טוסטים ואחרי זה זמין לך בחוץ משהו..
ליגל-אוקיי... וניגשתי לבר והזמנתי שני טוסטים עם סלט וכל מה שבא לייד.. ושתי כוסות שוקווו..=]
וחזרתי לשבת...
אני-נו ליגי רוצה ללכת לבריכה בנתיים?
ליגל-אממ לא.. אני אלך לממלכת הילדים.. יש עכשיו סרט..
אני-וואלה? איזה?
ליגל-אחי הדוב..
אני-אוו תהני לך.. חחח
ליגל-סתם סרט דפוק.. אבל כולם הולכים..
אני-חח אוקיי... שנסיים לאכול נקרא לך.. בסדר?
ליגל-אין בעיה.. הביאה לי שיקה קטנה ויצאה לה החוצה...
ואז מישהו בא והביא לי נשיקה בצוואר... וישר נבהלתי..
ניר-חחח מה יש לך?..
אני-עזוב אני בסרטים מאז אתמול..
ניר-שימות..
אני-חח עזוב..איזה חתיך אתה.. לבד מכנסי גלישה בצבע תכלת עם גופיה לבנה..
ניר-חחח תודה מאמוש גם את כוסית עולמית.. והוא התיישב עליי..
אני-וואי יש לך מנהג מוזר..
ניר-חח איזה?
אני-לשבת עליי... מה אני נראת לך? כיסא?
ניר-ספה מאמי ספה... חחחח
אני-חחח לך תמות...
ניר-תודה באמת... את יודעת שיצאת בלי להביא לי נשיקה?
אני-כן..
ניר-וזה למה?
אני-איך אני אביא לך נשיקה אם ליגל בחדר?!
ניר-לא יודע.. היא לא מעניינת אותי..
אני-תפסיק לדבר שטויות..
ניר-טוב מפסיק..
אני-חחח כלב טוב..
ניר-חחח תמותי...
אני-טוב..
ניר-חח נו הזמנת לנו?
אני-כן..=]
ניר-איי לטרוף אותך.. והדביק לי נשיקה...
...-סליחה? והתנתקנו.. זאת הייתה המלצרית..
אני-כן?..
המלצרית-לחייב ת'חדר?
אני-כן... 1126
המלצרית-אוקיי.. סליחה..
אני-חח תודה.. והיא הלכה.. ואחרי שניה חזרה עם שתי צלחות ענקיות עם טוסטים.. והלכה..
ניר-אוו זה ניראה טוב..
אני-יופי.. עכשיו אתה יכול לקום ממני?
ניר-לאאאא..
אני-כןןןן... יאללה קום יא שמן..
ניר-טוב טוב אני קם.. והוציא לי לשון... והתישב לבקורסה שליידי.. בתאבון נשמה..
אני-בתאבון גם לך... והתחלנו לזלול... אחרי חצי שעה לא נשאר כלום...
ניר-היה טעים נכון?
אני-חחח כן.. יאללה שנלך להביא לי את ליגל?
ניר-וואלה איפה היא בכלל?
אני-בממכלת הילדים.. רואה סרט..
ניר-יאללב בואי נלך..
אני-אווקי.. הוא הושיט לי את ידו.. והלכנו יד ביד לבחוץ.. ונכנסנו לממלכת הילדים..
חיפשנו ת'חדר קולנוע ומצאנו.. ליגלוש ישבה שם עם עוד כמה ילדים.. שקועים בסרט..
אני-ליגלוש רוצה לצאת?
ליגל-כן... אני ממש רעבה..
אני-יאללה בואי מאמי.. ויצאנו החוצה. התקדמנו לעבר המזנון בחוץ..
ניר-מה את רוצה לאכול?
ליגל-אממ פיצה..
אני-בטוחה?!
ליגל-כן למה?
אני-לא יודעת.. הייתי בטוחה את רוצה קקיות עם צ'יפס או משהו כזה..
ליגל-לאאא עזבי..
אני-חח טוב איך שאת רוצה.. והזמנתי לה פיצה אישית.. והתיישבנו על המיטות שיזוף שלייד הבריכה..
ניר-נו ליגוש טעים?
ליגל-חח כן..
ניר-רוצה לשתות משהו?
ליגל-כן.. קולה..
ניר-טוב אני הולך להביא..
אני-לא עזוב אני אביא.. להביא גם לך?
ניר-כן.. וחייך ת'חיוך המושלם שלו..
אני-איי.. אמרתי לעצמי והוא רק צחק.. קמתי מין המיטה והתקדמתי למזנון.. והשמנתי שלוש בקבוקי קולה..
ואז אורי ניגש אליי ואמר לי משהו... מאוד מפתיע..............................................................
יאללה בובות שלי.. הפיצוי שלכן... מקווה שאהבתן... תגיבוווווווו והרבהההה...
אוהבתתתתתתת המון המון... מואההה.. לילושש...=]]