מההההה הוא עוד מעז להתקרב אליה..?? 😮
המשךךךך דחווווףףףףף
23 תגובות איתי!!! חחח
זה כבר לא חדש להגיד שאת מוכשרת, שהסיפור פשוט מדהים מדהים מדהים פשוט אין מילים לתאר איזה כיף לשבת מול המסך ולקרוא את הסיפור!!
שימי המשך מהר בבקשה!!!! 😁
ליטלושששש.......
איזה פרק מושלםםםםםם..!!!!
אין הסיפור הזה כזה יפהההההההההההההה....=]]]]
אני רוצה המשך דחוף דחוף דחוףףף!!! הכי מהררר בעולםםםםםםם 😊
יאללה לכתוב ע=כ=ש=י=ו !!!! חיחיחיחי 😁
אוהבת אותךךך......מווואהה ענקיתתת 😊
שלי=]
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חחח =]]]
אז זה 26 תגובות אתיי..
חהחה..
המשך!!
מקסימות שליייי.... תודה על התגובות... אוהבת אותכן בטרוףףף.... תהנוווו....=]]
אני-לא עזוב אני אביא.. להביא גם לך?
ניר-כן.. וחייך ת'חיוך המושלם שלו..
אני-איי.. אמרתי לעצמי והוא רק צחק.. קמתי מין המיטה והתקדמתי למזנון.. והשמנתי שלוש בקבוקי קולה..
ואז אורי ניגש אליי ואמר לי משהו... מאוד מפתיע...........
אורי-אממ פאר לי... ואחז ביידי..
אני-תעזוב אותי... ועזב..
אורי-אי רק רוצה לבקש סליחה.. אני לא יודע מה עבר עליי.. הייתי שיכור קצת..
אני-עזוב.. פשוט אל תתקרב אליי..
אורי-נו פאר לי.. אני מצטער.. לפחות תסלחי לי.. אל תדברי איתי אבל תסלחי לי..
אני-אני לא יודעת... ואז ראיתי את ניר מתקרב..
אורי-נו בבקשה... ניראה אומלל..
אני-טוב אני סולחת לך.. רק תעזוב אותי עכשיו...
ניר-מה אתה רוצה ממנה? ניר בא ואמר..
אורי-רציתי רק לבקש סליחה.. אני ממש מצטער..
ניר-לא ניראה לי שמגיע לך שהיא תסלח לך..
אני-נו דיי כבר סלחתי.. חלאס.. ניר בוא נלך..
ניר-יש לך מזל שהיא כל כך טובה... באמת..
אורי-אני יודע.. תודה... ואני וניר הלכנו...
ניר-יו איזה חצוף הוא? איך הוא מעז לדבר איתך בכלל?!
אני-עזוב אותו.. העיקר שהוא הבין ת'טעות שלו.. והוא התנצל..
ניר-אני לא מבין אותך לפעמים..
אני-תאמין לי גם אני לא מבינה את עצמי לפעמים... יאללה בוא נרד מזה.. נהנה לנו.. ומשכתי אותו אחרי לעבר המקום שלנו..
אני-הינה ליגוש... הקולה שלך..
ליגל-תודה..=]
ניר-שאת מסיימת את עולה לישון נכון?
ליגל-כן.. ופיהקה פיהוק קטן...
ניר-חחח ישנונית.. יאללה את הולכת לישון בחדר שלך?
ליגל-אממ כן.. יש לי מפתח..
אני-אוקיי.. תקשיבי.. אם קורה משהו את יודעת איפה אנחנו נכון?
ליגל-כן..
ניר-ואל תשכחי להתקלח..
ליגל-נו דיי לדאוג.. אני ילדה גדולה..
אני-חח נכון.. יאללה יפיופית.. ביי לך.. צהריים טובים..
ליגל-חחח בייי... נתנה לי וניר נשיקה קטנה והלכה לה עטופה במגבת...
אחרי שעה בערך אני וניר עלינו לחדר שלנו... ונכסנו לישון.. שוב.. למרות הכל עדיין היינו עייפים..
בערב נשמע צלצול הפלא של ניר... אז עניתי..
אני-הלו?
אמא-פאר לי.. אני מקווה שאתם מתארגים ויורדים למטה..
אני-אה? למה?
אמא-כי אנחנו יוצאים למסעדה.. ליגל לא אמרה לכם?
אני-לא..
אמא-אויייש.. טוב לא נורא.. יאללה יש לכם 40 דקות להיות מוכנים.. אנחנו מחכים לכם..
אני-אוקיי.... ביי..
אמא-ביי מאמי... וניתקתי..
ניר-מיזה? שאל בעודו מתכרבל מתחת לשמיכה..
אני-זאת אמא.. יוצאים למסעדה.. יאללה קום..
ניר-למה שונאים אותייייי?
אני-חחח נו יאללה נירי קום..
ניר-קודם כל נשיקה.. ונשכב מעליי... וטרף אותי בנשיקה ארוכה ומתוקה.. אחרי 3 דקות התנתקנו...
אני-יאללה עכשיו אפשר להתחיל להתארגן?
ניר-כן...=]
אני-חחח כפרה על היופי שלך... וקמתי.. הוצאתי מהארון חצאית מיני ורודה.. מלוצ'י וגופיה לבנה מלוצ'י... ונכנסתי למקלחת... הורדתי את בגדיי ולבשתי ת'בגדים מהארון... התאבפרתי מעט ויצאתי..
אני-נו איך?
ניר-פששש איזו מדהימה..
אני-פאר ראשונה שאני לובשת את זה..
ניר-חח שמתי לב.. יפה לך..
אני-תנקסי..חח יאללה קום מאמי... תתלבש..
ניר-אוקי... וקם במהירות מהמיטה.. ושם עליו ג'ינס של כן ולא וחולצה לבנה מכן ולא.. צמודה כזאת.. שעושה לו גוף משגע..
אני-אווו דוגמן שלי..
ניר-חחח כן הא.. דוגמן הבית של כן ולא..
אני-חחח סרוט... וניגשתי לארון ושמתי ת'כפכפים השקופות שלי... והוא שם ת'נעליי פומה הכחולות שחורות שלו... סידר ת'שיער שלו ויצאנו...
הגנבנו כמה נשיקות במעלית.. ושהגענו ללובי התנתקנו... וראינו את אמא אבא וליגל יושבים להם ומדברים..
אני-יאללה אפשר לזוז..
אמא-אוו איזה יפים אתם.. חח
אבא-ישנתם טוב?
ניר-כן.. בערך.. והסתכל על אמא..
אמא-מה?!
ניר-מה?! חיכה אותה..
אני-רעעע...
אבא-טוב יאללה בואו...
ניר-לאיזו מסעדה נוסעים?
אבא-לא יודע.. אמא שלך הזמינה מקום במסעדה תילנדית.. לך תבין..
ניר-איכסססס...
אמא-מה רע בזה?
ניר-מיילא היית אומרת פפגצ'ו..
אמא-דיי נמאס לי כבר מהפפגצ'ו שלכם.. רק חיות אוכלות שם..
אני-חח נו?
ניר-מצחיקה.. חחח ונכנסנו לאוטו של אבא והתחלנו לנסוע.. אחרי 15 דקות של חיפושים הגענו ונכנסנו למסעדה... ניר ישב ממולי.. ליגל ליידי ולייד אמא ואבא ממולה...
הגישו לנו תפריטים ואחרי 10 דקות הזמנו לנו אוכל...
אני וניר החלפנו מבטים בטרוף.. הוא כל שניה קורץ לי.. ואני רק נמסה ממנו... פה ושם הגניב ליטופים מתחת לשולחן... ואני רק מסמיקה והכל... ואז אמא אמרה משהו שעצר לרגע את נשימותנו.....................................................
טוב זהו לבנתיים... או להיום.. תלוי במצב רוח שלי.. חחחח טוב אז תגיבווווווו והרבהההה...
חולה עלייכן... מואהההההההה... לילוששש..=]]
אווף.. יפה כמו תמיד אבל קצר.. בעסה..
תמשיכי דחווווווףףףףףףףףףףףף.. דחוווווווווווווווווווווווווףףף..!!!