מזה כל כך הרבה עמודים ועדיין אין המשך?!
את יודעת שהמתח לא בריא לבריאות שלנו..
ואוווו תודה על התגובות.... מואהההההה... ותהנו..=]]
אני וניר החלפנו מבטים בטרוף.. הוא כל שניה קורץ לי.. ואני רק נמסה ממנו... פה ושם הגניב ליטופים מתחת לשולחן... ואני רק מסמיקה והכל... ואז אמא אמרה משהו שעצר לרגע את נשימותנו.....................................................
אמא-תגידו הכל בסדר? פנתה אליי ואל ניר..
ניר-אממ..מ..מה זאת אומרת? נלחץ..
אמא-לא יודעת.. בא לכם לספר לנו משהו?
אני-לא ממש לא... כאילו אין מה לספר..
אמא-אהה... אוקיי.. כי אתם כל שניה מחייכים והכל..
ניר-אההה חחח.. זה סתם.. קודים שלנו.. אמר ויסה לצאת מזה.
אבא-טוב עזבי אותם...
אמא-אוקיי... והיה שקט... ואז הפלא שלי צילצל...
ניר? הוא התקשר אליי.. הסתכלתי עליו במבט לא מבין.. והוא רק קרץ לי.. והבנתי אותו..
אני-טוב יש לי טלפון.. אני הולכת לשירותים לענות בסדר?
אמא-כן אין בעיה.. רק מה להזמין לך לקינוח?
אני-אממ.. סופלה.. בייי..
אמא-טוב.. וקמתי במהירות מהשולחן.. ועשיתי כאילו עניתי... נכנסתי לשירותים וניתקתי..
'יווו שיט מה הולך כאן? מה הוא רוצה? וואי.. מזל שלא עלו עליינו...' מחשבותיי הציפו את ראשי..
ואז נפתחה הדלת.. ניר?!
אני-מה אתה עושה כאן? אתה דפוק.. יעלו עליינו..
ניר-דיי להלחץ.. ואי את לא יודעת איך הלב שלי דפק.. אמא..
אני-זה הכל בגלל השטויות שלך..
ניר-מה עשיתי?!
אני-מה עשית?! אתה קורץ לי כל שניה.. מלטף אותי ברגליים.. זה מטריף.. היית חייב להפסיק..
ניר-אבל אני לא מסוגל.. אמר כאילו חסר אונים והתקרב אליי..
אני-ניר לא עכשיו.. לא כאן..
ניר-אבל אני לא יכול יותר.. אפיינו נגעו לא נגעו.. עייני נעצמו להן לכמה שניות ושוב נפתחו..
אני-גם אני... ואז הוא בא לנשק אותי.. לא ניר.. לא כאן..
ניר-אז בואי נברח..
אני-עכשיו?
ניר-כן.. בבקשה..
אני-רגע.. מה אמרת לאמא ואבא?
ניר-שאני חייב להשתין..
אני-יו זה שקוף מידיי..
ניר-זה כבר לא מזיז לי.. שידעו..
אני-אבל לי כן.. אני לא רוצה.. בטח שלא עכשיו.. לא בזמן הקרוב..
ניר-אני לא יכול להתאפק יותר.. אמר וליטף את פניי.. ואני רק התמכרתי למגע...
אני-טוב בוא לפחות נשב עוד קצת...
ניר-טוב מאמי.. הכל בשבילך.. ויצאתי משם מהר.. כי ידעתי שאם אני אשאר עוד שניה אני לא אשלוט בעצמי יותר.. יצאתי מהשירותים והתיישבתי במקום שלי..
אמא-אוו הינה את.. זה הגיע השניה.. והצביעה על הסופלה החם...
אני-איפה ניר?
אמא-קם לשירותים..
אני-אה אוקיי.. ולקחתי ביס מהסופלה שמלא שוקולד חם.. זה הרגיע אותי מעט.. ואז ניר בא והתיישב ממולי.. לחוץ ביותר...
ניר-מי זה היה בטלפון?
אני-מה הכפת לך? איזה חצוף..
אמא-באמת לא עיניינך..
ניר-אוקיי.. סליחה.. והיה מת לצחוק.. אבל התאפק..
אמא-להזמין לך סופלה?
ניר-לא.. אני אוכל מפאר לי..
אמא-איך שאתה רוצה.. ולקח את הכפית שלי ולקח לו חתיכה מהסופלה.. והתענג על הכפית.. ואני.. אני רק רציתי לצחוק..
ניר-אוו טעים.. אמר וקרץ לי..
אני-חח אני יודעת..
אמא-מה אתם עושים אחר כך?
אני-אממ לא יודעת.
ניר-מה לא יודעת? קבענו עם רן ואוראל שכחת?! אמר ופתח עיינים.
אני-אההה וואלה.. שיטפתי פעולה..
אמא-אוקיי... ואז ניר שוב החל ללטף את רגליי.. היד שלו עלתה וירדה לפי קצב דפיקות הלב.. סימנתי לו עם עייני שיפסיק.. אך הוא לעשה זאת..
אני-יאללה ניר שנזוז?
ניר-אממ כן..
אני-ביייייי.. אמרתי ויצאתי מהר.. וניר בעקבותי.. ושמעתי את אמא צועקת מרחוק..
אמא-שהפלאפון שלכם יהיה זמין.. החלתי ללכת מהר.. לכיוון חוף הים.. וניר אחריי.. מנסה להסיג אותי..
ואז הוא אחז ביידי וסובב אותי אלייו..
אני-אתה כזה דפוק.. לחשתי לו עוד שניה טורפת אותו..
ניר-כן את דופקת לי ת'מוח... אמר והחל להריח אותי.. והסניף..
אני-אתה לא נורמלי.. הם היו יכולים לעלות עליינו..
ניר-לא מזיז לי..
אני-גרר.. והתרחקתי ממנו.. התחלתי ללכת לכיוון ההמולה שהייתה על החוף.. וניר אחרי..
הכל התחיל להיות ממש ממש רועש.. המוזיקה הייתה חזקה במיוחד.. מלא אנשים הציפו את החוף..
ושניה לפני שטבנו בהמולה ניר הצליח לאחוז ביידי.. והדביק אותי לעץ דקל שהיה שם..
ניר-מה את חושבת שאת עושה?
אני-מנסה לברוח ממך.. כי אחרת אני לא אשלוט במעשיי..
ניר-אוו נשמע מפתה.. ונשך את שפתיו.. את השפתיים המולשמות שלו. שכל כך רציתי לנשק במשך כל הערב הזה.. שניראה כאילו לא יגמר לעולם מרוב שעמום..
אני-כן הא? והוא החל לנשק את צווארי.. לאט לאט.. והתקדם לעבר פי.. ואז שפתינו ניפגשו.. כאילו אחרי שנים סוף כל סוף התראו..
סירטטתי עם שפתיי את פיו.. לאט לאט לשוניינו החלו להפגש.. ואז ניסחפה לה שם נשיקת צרפתית לוהטת במיוחד.. בתנשקנו כאילו אין אנשים מסביבנו.. כאילו רק שניינו בעולם..
יצרנו לנו עולם משלנו.. עולם קסום.. מתוק.. מתוק מנשיקות מופלאות..
ואז התנתקנו.. אחרי לפחות 10 דקות שבהן נהנתי.. פיו נגע בפי ידיו ליטפו את גופי.. והריח נדבק בבגדי..
עלה עליי פני חיוך.. וגם על פניו..
ניר-כל כך התגעגעתי אליך..
אני-אבל הייתי כאן כל הזמן..
ניר-כן.. התגעגעתי לטעם שלך..
אני-ואני לשלך..
ניר-את רוצה להישאר? ואני רק סימנתי לשלילה עם ראשי... בואי.. אמר ואחז ביידי אחריו...
טבענו בהמולה.. בריקודים... באנשים.. בחירמונים.. בשיכורים.. רק אחזתי בידו והלכתי לאן שהוביל אותי..
אחרי מספר דקות יצאנו משם... הגענו לצת האחורי של הקניון.. היה חשוך...
עצרתי פתאום.. והוא לא הבין... ואני רק נישקתי אותו... נשיקה יותר טעימה מהקודמת...
ליטפתי את פניו.. את כתפיו.. את גבו... וידיו רק עלו וירדו מין הגב למותניי.. לרגליי.. ושוב עולות..
הצמדתי אותו אליי.. כי לא רציתי שהוא ילך.. לא רציתי שיעזוב.. לא רציתי שיגמר...
ואז התנקתי... כי לא היה בי אויר יותר..
ולא אמרנו כלום.. הוא פשוט המשיך לאחוז בידיי ולהוביל אותי בחושך שהיה... ואז הגענו לחול..
עצרתי.. והוא הביט בי... הורדתי את כפכפי.. אחזתי אותן ביידי והמשכנו ללכת..
ואז הגענו למלון... נכנסנו ללובי..
וכולם היו שם.. רן,אוראל,אורי,יוגב ועוד כמה ילדים בגילנו.. הפעם היו גם הרבה בנות...
הם הביטו בנו..
רן-פאר לייי... אמר בקול... הבטתי בניר והוא בי.. וידענו שאנחנו לא יכולים להמשיך ככה ללכת.. אז התקדמנו אלייהם.. מחובקים..
אני-היי.. מה קורה? אמרתי מתנשפת..
ניר-היי..
רן-מה קורה? מאיפה באתם?
אני-אממ סתם.. היינו במסעדה עם ההורים וטיילנו לנו על החוף..
אוראל-אה הייתם במסיבה?
ניר-אממ לא.. פשוט עברנו לייד..
אורי-אנחנו הולכים לשם עוד מעט רוצים לבוא? שאל וחשש.. ושוב ניר הביט בי..
ניר-אממ לא.. אנחנו עייפים... ושאר העיינים שלא הכרנו המשיכו להביט בנו..
אני-כן.. מצטערת..
רן-זה בסדר...
אני-יאללה נירי זזנו?
ניר-כן... זזנו...
אני-ביי חבר'ה.. תהנו.. וכולם ענו בתודה..
ניר-ביייי... אמר ואחז ביידי.. והתחלנו לרוץ לעבר המעליות.. והם.. הם לא הבינו מה עובר עליינו.. והמשיכו להתלחשש להם..
נכנסנו למעלית... וניר הדביק לי נשיקה..
ניר-את כל כך מושכת אותי..
אני-גם אתה אותי.. אתה לא יודע עד כמה.. והפעם אני הדבקתי לו נשיקה.. והמעלית נעצרה.. הגעו לקומה שלנו.. משכתי בידיו אחרי.. והוא ליטף את מותניי.. בקושי הולכים.. והוא רק מנשק את צווארי..
פתחתי את החדר ועדיין ידיו של ניר מלטפות את ביטני..
נכנסנו לחדר.. וגילינו שאנחנו לא לבד.............................................................................
טוב זהו להיום.. או לבנתיים.. תגיבוווווווו והכי הרבה שאתן יכולות.. כי השקעתי.. חיחי..
אז אוהבתתתתתתת הכי שיש.... מואההה... לילוששש..=]]
ואווווווווווווו
הם לא נורמאליםםםםםםםם
בטח..חחח..המנקה שמה
חחחחחחחחחחחחחחחחח
המשך
גלוש=]
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה רעהההההההה
למה עצרת במתח?!?! 😢 😢 😢
נו תמשיכייייייייייייייייייייי!!
המשךך מדהיםםםםם
אבל עצרת ברגע הכי מותחח חחח.. לא פייירר
אני דורשתת המשךך
מוואההה
לובב יוו
שני!
מהמם!!!!!!!!!!!!!! יאו איזה סיפור שקסי!!!
המשך המשך המשך!!
אמאלההההההה
מתחחחחחחח
ליגל?!?!?!
המשךךךךך
מושלםםם!!
המשךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףף
בטוח ליגיל או אמא ואבא!! ייאאאא
איזה מולם אני חייבת המשל אני במתחחחח
דקו'שש
יווווווווווו לילוששש יאללה המשך מהררר אני במתח 😕
יאווווווו אני במתח..
המשך מהר..