מהמםםם המשךךךךךךךך!!
סתיוו'שששששששש 😁
וייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!! המשששששששששךךךךך מי זה יהיה בחדר??
ושנשןשנשן אהבתי תחתימה שלך זאת את וחבר?
ורעותוש17 לא הבנתי... כתוב מחן האוהב.. זה חתימה שהוא הכין לך ושמת אותה?
QUOTE (סתם_ילדה @ 09/07/2005)
ושנשןשנשן אהבתי תחתימה שלך זאת את וחבר?
???
סתיוו'ששששש
יהה איזה כיך לקרוא שני פרקים יחדד
תמשייכיי איזה מדהים זהה
כן מאמי זה הוא הכין לי את החתימה
QUOTE (סתם_ילדה @ 09/07/2005) וייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!! המשששששששששךךךךך מי זה יהיה בחדר??
ושנשןשנשן אהבתי תחתימה שלך זאת את וחבר?
ורעותוש17 לא הבנתי... כתוב מחן האוהב.. זה חתימה שהוא הכין לך ושמת אותה?
לאא הלוואיייי עלייייי
מי שאני אוהבת לא אוההבבבב
אותיי
אז ככה שאין לי חבר =((
עזבוו סתםם דיכאוןן אופעעייי
יאווווווווו.......
ליטלוששששש....את כותבת כל כך יפההה...!!
את לא מתארת לעצמך איך אני מדמיינת את זה בראש שלי...חחחח כזה יפהה 😊
ואני כל כך במתחחח!!!!!
פליזז שזה לא יהיו ההוריםםם..!!!!!!! אסור אסור..
לא עכשיוווו.... 😊 חיחיחי
יאללה המשךךך מהר מאמיי!!!!!
אוהבת מלאאאאאא.....מואה ענקית שלי!! 😁
אמא איזה מושלםםם.................
המשךךך!
😮 😮 😮 😮
יאאאאאאאאאאא מי שםםם!?!? אמא אבא או טעות.. חח סתאם!! או ליגל. או איתי או אנאערף מי...
חחחחחחחחחח מהרררררררררררר תשימי המשךךךך
אני חושבת שזה איתי???
מה את אומרת??.
שימי המשךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
איזה מהממממממממממממממממממממממממממממממממממממםם !!!!!!!!!
יאללה המשךך אני במתחחח
נו נו נוווווו המשךךךך אני במתחחחחח ייייייוווווווווו!!!