נוו המשךךךךךךךךך.?!!
סתיוו'שששש 😁
אייייייייייייייייייייי למה עצרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת במתחחחחחחחחחח
תמשיכיי דחוףףףףףףףףףףףףףף מי היה בחדררררררר????????????????????.
המשךךך דחוףף דחוףף ומהררר בקשההההההההההההההההההה
אייי מי שאמר שאין דבר מושלם בעולם כנראה לא קרא ת'סיפור שלך ועדיין לא הכיר אותך..
מואאה נשמתי לאאב יוווווווווווווווווווווווווו
דנדוש
וואיי תודה על התגובות מתוקות שלי... מואההההה.... תהנווווווו..=]]
פתחתי את החדר ועדיין ידיו של ניר מלטפות את ביטני..
נכנסנו לחדר.. וגילינו שאנחנו לא לבד..................
ומהר התנתקתי מניר.. שגם היו היה כמוני.. בהלם מוחלט...
אני-אה.. ה.. היי אמא מה קורה?
אמא-הכל בסדר.. מאיפה באתם?
אני-אממ היינו ב..בחוף עם רן ואוראל..
אמא-וואלה...
ניר-מה את עו..עושה פה?
אמא-סתם.. באתי לראות אם הרסתם ת'חדר או לא..
אני-חחח לא אמא מה פתאום..
אמא-מאיפה כל השוקולדים האלה והפרחים?
ניר-אה חח..זו... זו המתנה שהכנתי לפאר לי..
אמא-פששש... איזו הפתעה.. ממש רומנטי..
אני-חח כן הא.. גם אני חשבתי ככה..
אמא-חח מתוקים.. אתם הולכים לישון עכשיו..
ניר-אממ כן...
אמא-טוב אז אני אלך לי לפני שאבא שלכם יתעצבן.. אנחנו יוצאים למנקיס..
אני-וואלה.. נחמד..
ניר-עם מי אתם הולכים? עם ליגל?
אמא-חח לא.. ליגל ישנה ממזמן.. אנחנו יוצאים עם הזוג חברים שהיינו איתם אתמול..
ניר-אהה אוקיי..
אמא-טוב אז אני אלך לי.. לילה טוב..
ניר+אני-לילה טוב... והיא יצאה מין החדר... היינו בשקט.. הקשבנו לצעדים המתרחקים...
ואז התחלנו לנשום כרגיל...
אני-יוווו איזה פחד.. תרגיש ת'לב שלי.. ושמתי את ידו על ליבי..
ניר-ואו.. תרגישי את שלי... ושם את ידי על ליבו...
אני-אמא.. אם לא היינו שמים לב היא הייתה הורגת אותנו..
ניר-כן הא... יש לנו מזל...
אני-המוווון מזל... חח
ניר-אני פשוט מת עלייך.. אין..
אני-גם אני מתה עליך.. הכי שאפשר... התקדמנו לעבר הספה בסלון הוא התיישב ואני עליו...
ניר-את יודעת.. שאיתך זו פעם ראשונה שאני שוכב עם מישהי ויש לי רגשות אליה?
אני-באמת?! הייתי מופתעת..
ניר-כן.. וזו הרגשה ממש שונה... זה הרבה יותר כייף.. הפרפרים עפים לי בבטן.. ואני מתרגש.. רק איתך יש לי את זה..
אני-נירוששש... ונתתי לו נשיקה קטנה בפה... אני אוהבת אותך..
ניר-גם אני אוהב אותך... ועלה על פיו חיוך.. חיוך מקסים... יפה... עייניו הביטו בעייני... הרגשתי מסוחררת.. כמו בפעמים הקודמות שהייתי שוקעת בעייניו..
נישקתי אותו... נשיקה ארוכה ארוכה... חיבקתי אותו.. את גבו.. את כתפיו... והוא על פניי.. לאט לאט את ידי.. ורגליי... מעביר בי צמרמורות עדינות...
התנתקתי ממנו... הוא הביט בי רציני... מבט חסר אונים... ואני רק סחבתי אותו אחריי למיטה..
הוא נשכב מעליי.. מנשק על פינה ופינה בפניי.... בגופי.. וכן.. שוב שכבנו.. שוב עברה בי אותה הרגשה ניפלאה.. הרגשה שחיכיתי לה כל הערב... השתוקקתי לה כל כך...
ואז פשוט נרדמתי בזרועותיו... עם חיוך קטן על הפנים... שמראה את כל האושר שבי..
בבוקר קמתי על ידי נשיקות קטנות שמכסות את פניי... וחייכתי מעט...
ניר-בוקר טוב נסיכונת שלי...
אני-בוקר טוב מלאך.. התמתחתי מעט ונשקתי לו נשיקה קטנה... מה השעה?
ניר-אממ 9 וחצי..
אני-אוו מוקדם..
ניר-כן כן.. כדי שנספיק ללכת לחדר אוכל..
אני-אוקיי.. אז אני קמה..
ניר-אוקיי... אני מוכן כבר... ואז באמת ראיתי את שערו עומד כמו שצריך.. והוא לבוש במכסי הגלישה הירוקות שלו.. עם גופיה שחורה... שקסי ביותר.. חיכיתי חיוך קטן והוא היה מרוצה..
קמתי למקלחת... התקלחתי מקלחת קצרה.. צחצחתי שיניים.. ויצאתי עטופה במגבת..
ניר-אווו..
אני-סתום.. לקחתי ת'בגד ים הלבן שלי עם חצאית מיני קצרצרה ביותר מבננות וגופיה לבנה... וחזרתי למקלחת... התלבשתי ויצאתי..
ניר-יאללה יפיופה מוכנה?
אני-כן=]
ניר-יופי.. בואי.. קם מין המיטה אחז בידיי ויצאנו מין החדר...
הזמנו מעלית.. ועד שהיא הגיעה נישקתי את נירוש נשיקת בוקר טוב ארוכה ארוכה..
ואז היא הגיעה... נכנסנו למעלית.. ואחרי מספר שניות היינו בקומה של חדר האכול.. נכנסנו..
לקחנו לנו אוכל והתישבנו..
אחרי חצי שעה שסיימנו הלכנו לבריכה... כל החבר'ה שהיו אתמול בלילה בלובי ישבו בקבוצה אחת..
רן-נירררר פאר לייי... שוב קרא לנו... והתקדמנו לעברם..
אני-מה קורה? ונתתי לו נשיקה קטנה..
רן-הכל בסדר... יאללה אתם יושבים איתנו?
ניר-בכייף.. ניר התישב על כיסא שהיה פנוי ואני התיישבתי עליו.. כל הבנות פתחו ת'עיינים... והתחילו להתלחשש.. לא התיחסתי.. גם ניר לא..
רן-טוב יש פה כמה חבר'ה שאתם לא מכירים..
אני-כן..הרבההה חבר'ה..
רן-אלו חבר'ה מהשיכבה שלי..
ניר-פשש נחמד.. ורן התחיל להכיר לנו כל אחת ואחד שהיו שם.. היו כאלה שממש ניראו טוב.. וגם היו כמה בננות כוסיות.. שניר אפילו חצי מבט לא העיף לעברן.. ממושמע שלי.. חיחי..ואז שנהב[אחת בהנות] שאלה שאלה..
שנהב-תגידו.. פנתה אליינו.. אתם חברים?
ניר+אני-כן... והוא הביא לי נשיקה קטנה בפה..
שנהב-וואלה.. אתם זוג יפה..
אני-תודה..
שנהב-בת כמה את?
אני-16.. ואת?
שנהב-16 וחצי.. בן כמה אתה?
ניר-עוד מעט 17..
שנהב-וואלה.. נחמד..
אני-יש לך חבר?
שנהב-חח לא.. והיא התקרבה אליינו קצת.. הילד שאני אוהבת.. לא שם עליי..
אני-הוא פה?
שנהב-כן..=/
ניר-זה רן?
שנהב-כן.. איך ידעת?
ניר-חח סתם ניחוש..
שנהב-את יודעת.. הוא דלוק עליך.. אמרה בביאוס..
אני-אממ כן ידעתי.. ואז נשמע צלצול הפלא שלי... סליחה שניה..
אני-כן אמא...
אמא-בוקר טוב יפיופה..
אני-בוקר טוב אמא מדהימה שלי..
אמא-נו אכלתם כבר?
אני-כן...=]
אמא-יופי.. תקשיבי מאמי.. אנחנו עוד מעט יוצאים לקניון.. אתם רוצים לבוא?
אני-מתי בדיוק?
אמא-אממ עוד שעתיים..חח
אני-חח ממש עוד מעט..
אמא-חחח הגזמתי.. פשוט חשבתי על זה שכבר נוכל שם צהריים..
אני-אהה וואלה.. טוב שניה קחי את ניר תשאלי אותו.. והבאתי לו ת'פלא..
ניר-כן אמא מדהימה... ואז סמתי לב שעל פניה של שנהב ועוד כמה חבר'ה עלה מבט לא מבין...
....................
ניר-אממ אין בעיה...
...................
ניר-סבבה... תתקשרו חצי שעה לפניי..
..................
ניר-טוב...
..................
ניר-נו בסדר... באמת אמא דיי..
.................
ניר-טוב בייייי... נשיקות... וניתק..
ניר-יאאא איזו מעצבנת האמא הזאת..
אני-חחח מה היא רוצה? שלא נשכח לשתות מים?
ניר-חחח כן...
אני-חולה עלייה...
שנהב-אממ אני יכולה לשאול שאלה?
אני-חח כן... אני כבר יודעת מה את הולכת לשאול? ואז פתאום כולם התקרבו אליינו..
שנהב-איך זה שיש לכם אותה אמא? כיאלו אתם חברים לא?
ניר-חחחחחח זה היה כזה ברור.. יאללה פאר לוש תסבירי..
אני-חח אוקיי... אז ככה... אני מאומצת... ואני קוראת לאמא שלו אמא.. כי מין הסתם היא אמא שלי..
שנהב-אוקיי.. אז זה בסדר שאתם חברים?
אני-אממ אנחנו חברים.. אבל הם לא יודעים..
שנהב-למה?
אני-כי.. כי אנחנו מפחידם מהתגובה שלהם..
שנהב-אההה הבנתי...
ניר-תשובה מספקת?
שנהב-חחח כן...
רן-טוב יאללה.. היא ענתה לכם על כל השאלות ששאלתם אתמול.. נכון?
כולם-חחח כן..
רן-יופי.. אתם רוצים להכנס למים? ואז ככה כולם הסכימו... וגם אני וניר נכסנו לבריכה..
כולם שיחקו להם.. צחקו.. השפריצו מים... היו כאלה שגם התנשקו והתחרמנו לא מעט...
אחרי שעה וחצי נשמע שוב צלצול הפלא שלי.. ישר יצאתי מין הבריכה ועניתי..
אני-כן אמא...
אמא-יאללה יש לכם חצי שעה להתארגן.. אנחנו עוד מעט יוצאים...
אני-סבבה אמא... בייייי.... וניתקתי..
אני-ניררררר... קראתי לו..
ניר-מה? שאל שהוא עדיין במים..
אני-בוא.. אנחנו צריכים לזוז..
ניר-אהה וואלה... טוב אני בא.. ויצא..
אני-טוב חבר'ה.. קראתי להם שעוד היו במים.. אנחנו זזנו.. היה חמד להכיר אתכם..
כולם-כן היה נחמד.. סבבה.. ביי וכל מיני כאלה.. והלכנו...
עלינו לחדר עטופים במגבות.. ישר נכנסתי להתקלח.. וניר אחריי... לבשתי ג'ינס של דיזל וסטרפלס מלי קופר נעלי פומה והייתי מוכנה..
ניר יצא לבש מכנס 7/8 של לי קופר וגופיה של כן ולא.. ונעלי פומה.. סידרנו ת'שיער ויצאנו ללובי.. ששם אמא אבא וליגל חיכו לנו..
אמא-איזה יפים אתםםםםם.... אמרה בהתלהבות..
אני-חחח גם את אמא מדהימה..
ניר-חח כן הא... חברים שלי חמים עליך..
אמא-ניררררר..
ניר-חח סתם צוחק..
אני-דפוקקקק..
אבא-יופי ניר.. אתה ממש מגלה בגרות.. חסר לאחד החברים שלך אם הוא מתקרב לאישתי שמעת?
ניר-חח נו סתם צחקתי.. איזה לחוצים.. יאללה בואו.. ליגלוששש... קרא והרים אותה..
אמא-הכל בסדר? מדדה לו חום?
ניר-הכל מושלם.. למה?
אמא-לא יודעת.. אתה אף פעם לא מתנהג ככה עם אחותך..
אבא-עזבי אותו הוא מאוהב... וניר ישר הביט בי..
ליגל-חחחח נירוש מאוהבבבב.... מי זאת?
ניר-חחחח אתם עוד תכירו.. אל תדאגו..
אני-יא אני כבר מתה להכיר אותה..
ניר-חחח תחלמי.. וקרץ לי... יצאנו מין הלובי ונכנסנו לאוטו של אבא שחיכה בכניסה...
אחרי 5 דקות או יותר הגענו לקניון... נכסנו כולם.. בתחושה ששופינג ענק עומד להתרחש במשפחת כהן.. חח
ניר-נו אחותי המושלמת... מה את רוצה לקנות? החזיק לי את היד והביא לי נשיקה בלחי..
אני-אני עוד לא יודעת.. חחח אח מושלם שלי...
אמא-חחחח מתוקים... יאללה בנות לבד ובנים לבד..
ניר-הפ הפ הפ.. לא ולא... את הולכת עם אבא.. שיפנק אותך קצת... וקרץ לו.. אני פאר לי וליגל נלך ביחד..
אבא-כן.. אני מסכים איתו.. פעם אחת תבלי איתי..
אמא-אוקיי... בייי..
ניר-חחח רגע.. עצר.. כסף..
אבא-חחח אתה לא יכול להשתמש בכסף שלך?
ניר-לאאאא...
אבא-חחח איזה ילד יצרתי.. יאללה קח קח.. ולא להגזים..
ניר-בייייייייי... קרא בעוד הפנקס צ'קים על שמו של ניר בידו.. וביד השניה אוחז ביידי.. וליגלוש רצה אחריינו..
אני-אתה מטורף..
ניר-עלייך.. לחש לי... והביא לי נשיקה בפה..
אני-מה את הדפוק?! היא כאן...
ניר-ששש..
ליגל-...............................................................................
טוב זהו לבנתיים... תגבוווווו והרבההההה.... אוהבתתתתתת הכי שיש... מואהההההה..
לילוששש.=]]
מושלםםםם!!!!!
המשךךךךךךך דחוףףףףף
פשוטטטט מושלםםםםםםםםםםםםםם!!!
אין לי מיליםם..!!!!
י'מוכשרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת אחת..!!!!!!!!!!
שימיי המשךךךךךך..!!!
סתיוו'שששששששששששששששששש 😛 😁 😂
ואיייייייייי איזה מהמםם
חחח פינקס צ'קים..נו כמובןןןןןןןןן
יאאאאאא גמני רוצה אילת..חעחע..
המשך
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה יפה..
בטחח עכשיו היא תגלההההה
מושלם מאמייי....המשךךך!! =]
וואייייייייייייייי איזה מצחיקים חחחחחחחחחחח
המשךךךךךך מתוקההההה