נוו יאלה לילוש
לעבודה..
המשך!!
ממממהההההההההההמממממממםםםםםםםםםםםםםם
תתתתמממממששששיייייייככככייייייייייייי
המשךךךךך!!!
ולאן נעלמת?!
את כבר לא מגיבה לסיפור שלי...את תמיד מפסיקהה..!!!
סתיוו'שששש 😉
ממש מדהים..
קראתי את כל הפרקים האחרונים..וזה פשוט מקסים..
המשך דחוף!!
אורוש.. 😊
יאלה מאמי..לעבודה..המשך!!!
גלוש 😊
הינה עוד מעט אני מתחילה לכתוב לכן המשך..
פשוט רק לפני חצי שעה התעוררתי.. חיחי=]
אז סבלנוווווות..
מואהה..לילוש..=]]
חחחחחחח ליטלו'ששששש כמה את יושנת כפרה?!
חח סתם מאמי
יאללה מחכות להמשךך
מוואהההה
טוב בננות יתכן שיצא המשך קצר.. כי אין לי הרבה זמן לכתוב...ותודה על התגובות מאמושות שלי...
מואהההההה... תהנו...=]
אני-אתה מטורף..
ניר-עלייך.. לחש לי... והביא לי נשיקה בפה..
אני-מה את הדפוק?! היא כאן...
ניר-ששש..
ליגל-.................
ליגל-תגידו אפשר להכנס לפוקס קידס? ואני נשמתי לרווחה..
אני-חחח בטח שכן.. יאללה בואי מאמי... ודפקתי לניר מבט רצחני.. והוא רק צחק.. פושע...
ליגל-יופי..=] הייתה מאושרת.. ונכנסנו לחנות..
אני-יאללה ליגי מה את רוצה?
ליגל-חיחי אני רוצה חצאית מיני כמו שלך..
אני-איי כפרה עלייך... והבאתי לה נשיקה.. חיפשתי לה חצאית מיני.. וואללה הייתה חצאית מיני.. יאללה פרינסס למדוד..
ליגל-חח טוב...=] ונכנסה מרוצה למלתחה למדוד... ובנתיים חיפשתי לה חולצות וסטרפלסים מתוקים..
אני-ליגי תמדדי גם את זה ואת זה..
ליגל-יאאא..
אני-שש לא להתלונן... והבאתי לה כמה חולצות ומכנס ג'ינס.. ואז היא יצאה עם המיני וסטרפלס ורוד..
ליגל-נו?
אני-פששש איזה פצצה... יאללה עוד משהו?
ליגל-שניה אני מודדת את המג'ינס..
אני-טוב מאמי... ונכנסה למדוד.. אחרי 5 דקות היא יצאה.. עם הג'ינס וגופיה מתוקה..
ליגל-איך זה?
אני-איזה מהמם.. יאללה עוד משהו?
ליגל-לאאא..
אני-חח טוב.. ולקחתי את שני הסטים לקופה.. וקראתי לניר שבנתיים הסתובב לו בחנות.. הוא שילם ויצאנו..
ניר-יאללה לאן עכשיו?
אני-נעליים לליגוש..
ליגל-לאאא.. כבר קנו לי..
אני-את לא רוצה?
ליגל-לא איזה.. אמא סתם תכעס..
אני-חחח טוב מאמי איך שאת רוצה..
ניר-טוב עכשיו קונים לי..
אני-יאללה.. רק לא לדיזל..
ניר-חח טוב אז לאן?
אני-אמממ לא יודעת בוא נבדוק את כל החנויות..
ניר-יודעת מה?! לא בא לי ג'ינסים..
אני-פששש... מה קרה?
ניר-חחח סתם פשוט בא לי לפנק את החותי היפה...
אני-חחח לא לא.. קודם תקנה לך משהו.. מה עם נעליים?
ניר-אממ וואלה חסר לי..
אני-לפחות אל תשקר..
ניר-חח טוב אז לא חסר לי... ונכנסנו לחנות נעלי ספורט ענקית... וניר בחר לו נעליי פומה כמובן בצבע שחור כחול.. דומות לשלי..
אני-וואי הן יפות..
ניר-יאללה חפשי גם לך משהו.. והוא בנתיים התחיל למדוד..
אני-ניר איך אלה? והראתי לו נעלי פומה בשחור ורוד..
ניר-וואי הן יפות... יתאימו לך מאמי..
אני-חח טוב אז אני מודדת.. והתישבתי ליידו והתחלתי למדוד.. שניינו עמדנו מול המראה עם הנעליים..
ניר-חחחח איזה פוזות.. יאללה סיימנו?
אני-אתה בטוח?
ניר-כן.. תיראי איזה יפות הן..
אני-חחח טוב מאמי.. יאללה בוא.. חלצנו ת'נעליים וניגשנו לקופה.. ניר שילם ויצאנו...
ואז ראינו את אמא ואבא בקרוקר... חיחי
ניר-יאא תיראי אותם.. פולשים לנו למותגים..
אני-חח גם להם מותר..
ליגל-אני יכולה ללכת לאמא ואבא?
אני-את רוצה?
ליגל-כן..
ניר-טוב את משוחררת..
ליגל-חח טוב אז בייי... נתנה לי וניר נשיקה ורצה לה לאמא ואבא.. אחרי שראינו שהם ניפגשו אז המשכנו ללכת..
ניר-יאללה מאמי מה את רוצה?
אני-ניר לא חסר לי כלום.. רק ביום שישי הייתי כאן.. וקניתי חצי קניון..
ניר-כן הא.. יאאא אז בואי נלך..
אני-לאן?
ניר-יש עליך בגד ים?
אני-לא..
ניר-טוב אז בואי נחזור למלון ואז נלך לים..
אני-ניריייי... איזה גאון.. באמת עוד לא היינו בים..
ניר-חחח יאללה בואי.. שניה אני מתקשר לאמא..
ניר-אמא...
................
ניר-אני ופאר לי חוזרים למלון ואז הולכים לים בסדר?
................
ניר-כי אין לנו מה לקנות...
..................
ניר-טוב אין בעיה..
.................
ניר-ביייי וניתק...
ניר-יאללה בואי ומשך בידיי אחריו.. ויצאנו מהקניון.. תפסנו מונית למלון ואחרי 5 דקות הגענו.. שילמנו וירדנו..
ובכניסה פגשנו את............................................................
טוב מצטערת שזה קצר.. פשוט אני צריכה לזוז לפיתוח קול..=]
אז סוריי... והמשך יהיה לכן יותר מאוחר.. אבל אתן יכולות להגיב בנתיים על מה שיש.. חיחי...
אז בהייייייי מואהההההה.... אוהבתתתת
לילושש..=]