מדהיםםםםםםםםם
המשךךךךךךךך דחוףףףףף
יא איזה כיף להם שהם קונים מה ומתי שהם רוציםםםםם גאדדד
המשך דחוףף
יפה...אבל קצר...
שימי המשך...
לאה 😕
יפהההההה מאמי!!!!!
המשךךך דחוףף..!!!!!!
פיצוי על הקצרר הזה..!!
חיחי
סתיוו'שששששששששששששששששש 😛
מהמם!!!!
כמו תמיד..
יאלה מאמיי..המשך=]
גלוש 😊
אין מה לקנותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת?????
ואוווווו המצב קשה חחחחח
ליטלוש מושלם כמו תמיד......
אבל אני רוצה עוד חיחי =]]]
חבל שזה יצא קצר.. אבל עדיין יצא מושלם!
אוראל ורןןןן
המשךךךךךךךך 😁
QUOTE (mikosh @ 11/07/2005) אין מה לקנותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת?????
ואוווווו המצב קשה חחחחח
ליטלוש מושלם כמו תמיד......
אבל אני רוצה עוד חיחי =]]]
😊
חחחחח
תודה על התגובות מתוקות שלי.... והינה ההמשך שמגיע לכן... תהנוווווו....=]
ויצאנו מהקניון.. תפסנו מונית למלון ואחרי 5 דקות הגענו.. שילמנו וירדנו..
ובכניסה פגשנו את............................................................
את רן, אוראל, יוגב, אורי, שנהב וכל השאר... ואהפעם אנחנו ניגשנו אלייהם..
אני-מה קורה? פניתי לכולם?
אוראל-היי ממצב?
אני-הכל טוב..
אורי-אתם רוצים לבוא לים?
ניר-וואלה בדיוק חשבנו על זה...
שנהב-אנחנו יוצאים עכשיו..
אני-לא שניה אנחנו צריכי םלשים בגד ים ובאים סבבה?
שנהב-כן כן.. נחכה לכם..
אני-סבבה מותק... בייי אני וניר רצנו למעליות ונכנסנו למעלית.. הגענו לחדר נכנסנו וישר החלפנו לבגדי ים..
שמתי מעל חצאית מיני וסטרפלס כתום ממש יפה מTNT ות'כפכפים החומות החדשות והייתי מוכנה..
אני-נו נירי מוכן?
ניר-כן.. ויצא מהמקלחת עם מכנס גלישה שחור לבן וגופיה שחורה... יאללה שנצא?
אני-כן..=] ולקחתי תיק עם שתי מגבות ובקבוק קולה ענק וכסףףף.. ויצאנו..
הזמנו מעלית והיינו למטה...
שנהב-הינה הם.. יאללה..
ניר-היי... אפשר לזוז?
כולם-כן.. בטח.. ברור.. וכו'... יצאנו מהמלון והלכנו ברגל הליכה של 10 דקות עד שהגענו...
התמקמנו לנו ביחד... ניר הלך לשחק ששבש עם יוגב ועוד כמה בנים שהתקהלו סביבם.. ואני ישבתי לייד שנהב ואושרית..
השתזפנו לנו בכייף.. השמש הייתה חזקה...
שנהב-פאר לי...
אני-כן מאמי..
שנהב-תגידי.. כמה זמן אתם חברים?
אני-אממ שבוע וחצי בערך..
שנהב-וואי קצת... זה ניראה כאילו אתם פול זמן חברים..
אני-חח לא.. זה פשוט בגלל שאנחנו מכירים ממש טוב... את יודעת אנחנו גרים באותו בית..
שנהב-כן הא..
אושרית-וואי זה כל כך מוזר לי..
שנהב-נכון? גם לי..
אני-זה בסדר... לכולם זה מוזר..
שנהב-היה לך חבר לפני ניר?
אני-כן.. עד לפני שבוע וחצי..
שנהב+אושרית-הא?! היו בהם מוחלט..
שנהב-כאילו איך את מסוגלת?
אני-וואי זה סיפור ארוך... בעע
אושרית-שפכי מאמי יש לנו זמן..
אני-חחח מתוקות... טוב אז ככה.. היה לי חבר בשם איתי.. הכרתי אותו לפני האימוץ.. וזו הייתה אהבה ממבט ראשון................... וככה סיפרתי להן את כל הסיפור... אז עכשיו אני חברה של ניר.. יש מבין?
שנהב-ואווווווו.... אחלה היסטוריה יש לך..
אושרית-אני עדיין בהלם..
אני-חחחח...
שנהב-רגע.. ואת לא מתגעגעת אליו?
אני-אמממ... אני מתגעגעת אליו... מאוד.. הוא חסר לי...
שנהב-וכבר הספקת לשכוח אותו?
אני-בערך... כן... כי כפי שהבנת תמיד היה לי רגש קטן לניר... אז ככה שזה לא היה קשה להתאהב בו..
אושרית-ואת ואיתי עדיין בקשר?
אני-אממ לפעמים... שהוא מתקשר..
אושרית-יאאא מסכן.. הוא בטח מזה עצוב שם..
אני-לאאא.... אין מצב.. הוא הכיר לו כבר מישהי... והם חברים...
שנהב-פשש אז גם הוא זריז..
אני-חחח כן... הוא פשוט חתיך.. אז קל לו להשיג בנות..
אושרית-יפה לך.. תופסת חתיכים..
שנהב-טוב תיראי איזו כוסית היא..
אני-חחח אל תגזימו..
שנהב-לא אני רצינית.. יש לך לוק של דוגמנית..
אני-חחח לא ניראה לי.. טוב עזבו אותי עכשיו... מה איתכן? עליך אני כבר יודעת... אושרית מה איתך?
אושרית-אממ אין בנתיים כלום.. היה לי חבר עד לפני חודש.. אבל נפרדנו אחרי 8 חודשים..
אני-פשש.. אפשר לשאול למה?
אושרית-חחח בטח... פשוט הוא גר בחולון... ואנחנו בתל אביב.. אז לא יכולנו להיפגש.. היו מיכרים שלא היינו ניפגשים שבוע כמעט..
אני-ואוו.. באמת קשה..
אושרית-כן... אז חתכתי...
אני-אחלה.. יש כאן זוגות?
שנהב-חחח לא איזה.. אוראל סתם נימרחת על כולם... זונה לא קטנה.. אבל תום ממש דלוק עליה.. מסכן..
אושרית-למה מסכן? למה לרחם?! מגיע לו.. שיסבול.. הוא ידע שהיא שרלילה לא קטנה.. אז שלא יתבכיין.
אני-חחחחחח אתם מצחיקות.. אבל לדעתי.. ממה שאני רואה מהצד.. הולך להיות משהו בין דיקלה עומר..
שנהב-חחחחחח מה?! מאיפה הבאת את זה?
אני-תסתכלו לבד... ושתייהן הוזיזו את מבטן לעבר הזוג שמשחק לו במים...
אושרית-דיייי... בחיים לא הייתי מאמינה..
שנהב-וואי עכשיו זה מסביר ת'שיחה שהייתה להם אתמול שיצאנו..
אני-חיחי.. הם חמודים ביחד..
שנהב-נכון...
אני-טוב שנהבוש מאמי.. אני מבינה שאת בקטע של רן.. רוצה לסדר לך משהו?
שנהב-לא עזבי...
אני-חח לא שואלת אותך.. וקמתי מין המיטת שיזוף והתקדמתי לעבר הבנים...
ניר-יפיופה שלי.. איזה צבע תפסת..
אני-חח כן הא.. זו המטרה.. מה איתך? אתה מתכוון גם להשתזף?
רן-חחח עזבי אותו... תני לו להנות..
אני-חחח עזוב ת'בייבי שלי... והדבקתי לו נשיקה..לניר כן
רן-חח אין בעיה...
אני-אהה רן מאמי.. אני צריכה לדבר איתך על משהו..
רן-חופשי..
אני-לא כאן.. בצד..
ניר-הלו..
אני-חח מאמי אל תדאג.. זה למטרות אחרות.. ומשכתי בידו של רן אחרי..
רן-לאן את לוקחת אותי?
אני-אווו לא כדאי לך לדעת..
רן-חחח מצחיקה.. והתישבנו על החול רחוק מכולם..
אני-נו מה רני מה קורה עם שנהב?
רן-הא?
אני-מה הא? נו יאללה הילדה דלוקה עליך... אתה לא חושב לעשות עם זה משהו? היא אחלה ילדה..
רן-באמת היא דלוקה עליי?
אני-כן למה?
רן-יא זה מוזר לי..
אני-למה?
רן-כי פעם אהבתי אותה בטרוף.. והיא לא שמה עליי..
אני-מאמי כמו שאומרים.. הגלגל מסתובב.. מה אתה אומר? אתה הולך לדבר איתה?
רן-אממ ניראה לי שכן... וואי עכשיו שדיברתי איתי על זה יש מצב שהולך לצאת מזה משו..
אני-חיחי חמודה שכמותי..
רן-איייי מתוקה.. והביא לי נשיקה בלחי... טוב אני אדבר איתה כבר בערב.. לבד..
אני-חחח סבבה מאמי.. אתה משוחרר.. ושלח את נירי לאיפה שאני יושבת..
רן-חח סבבה.. וקם... ואז אני קמתי.. ניסיתי לער ממני ת'חול שנדבק בי.. אבל זה לא עזר..
חזרתי לשבת לייד שנהב ואושרית..
אני-שנהבושששששש.... אני מציעה לך להתיפייף היום בערב..
שנהב-חחח מזה?
אני-כן כן מה ששמעת... את ורן היום בערב... בשיחה רציניייייית..
שנהב-את עובדת עליי..
אני-לא ולא.. ועלה על פניי חיוך מרוצה..
שנהב-דייייייייי את אלופההההההה... והדביקה לי נשיקה..
אני-חחחח אני יודעת... תהני מאמי..
שנהב-דיי איזה כייף... ובאמת הייתה מאושרת.. ואז ניר בא והתיישב בין רגלי.. ונישען עליי..
ניר-מה פשר השמחה?
אני-חחח עינייני בנות...
ניר-חחח טוב.. וואי את יודעת שהיום בכלל לא הבאת לי נשיקה?
אני-אני כןןןן.
ניר-חחח אני יודע.. זה סתם תרוץ...
אני-חחח כפרה עלייך... והבאתי לו נשיקה קטנה בפה..
ניר-זהו יא מבאסת...
אני-חח זה מה יש..
שנהב-חחח מסכן הילד.. הוא על סף יבוש..
ניר-כן כן.. מה שהיא אמרה..
אני-חחח מפגר...
ניר-יאללה את באה למים?
אני-לאאאא..
ניר-נו למה?
אני-כי אני שונאת..
ניר-יאללה נו בואי...
אני-לא רוצה...=[
ניר-לא שואל אותך...
אני-למה מה תעשה?
ניר-אני ארים אותך..
אני-וואי שלא תעז..
ניר-חיחי והתקרב אליי..
אני-ניר תעזוב אותי... והוא הרים אותי.. נירררררר.... צעקתי..
ניר-חחח לא יעזור לך... ואז הוריד אותי.. בתוך המים..
אני-וואי אתה כזה רע...
ניר-אני יודע..
אני-ניייייר...=[
ניר-טוב סליחה..
אני-אוף איתך.. אי אפשר לא לסלוח לך..
ניר-חיחי.. ודפק חיוך רחב..
אני-אייי אתה כל כך מושלםםםם... איזה חיוך מתוק יש לך..
ניר-כי אני מאושרררר.. וחיבק את מותני..
אני-ולמה אתה מאושר? והנחתי את ידי סביב צווארו..
ניר-כי אני איתך..
אני-אני אוהבת אותך..
ניר-ואני אוהב אותך.. ונתן לי נשיקה ארוכה במצח...
אני-וואי מתחילה השקיעה עכשיו.. והבטתי עליה..
ניר-חח נכון מאמי.. הדבר שאת הכי אוהבת..
אני-אתה מכיר אותי כל כך טוב..
ניר-איך לא?! אני גם אח שלך וגם חבר שלך..
אני-דיי אתה לא אח שלי...
ניר-אני כן..
אני-אני שונאת לחשוב על זה..
ניר-למה?
אני-כי זה מוזר לי... למרות שזה יגרום לי לא להפרד ממך בחיים... אתה תמיד תהיה קרוב אליי...
ניר-וזה לא טוב?
אני-גם טוב וגם רע..
ניר-למה בדיוק?
אני-כי זה טוב כי אני אוהבת שאתה ליידי וזה רע כי אם ניפרד אז.. ולא נתן לי לסיים את המשפט.. ופשוט נתן לי נשיקה..
נשיקה טעימה.. למרות שהתערבבה לה עם הטעם המלוח של המים... הרגשתי ניפלא..
היה עדיף שהוא סתם לי ת'פה.. כי אחרת הייתי אומרת דברים מבאסים שהיו הורסים לנו הכל..
התמכרתי לנשיקה... כל כך הייתי זקוקה לה... כאילו זה הויטמין שלי... זה מה שנותן לי כוח... להיות מאושרת.. להמשיך הלאה.. בלי איתי..
ואחרי מספר דקות התנתקנו... ופשוט חיבקתי אותו... חיבוק חזק... רציתי לבכות... כי אני טיפשה..
הייתי הורסת הכל ברגע אחד.. אני בכלל לא צריכה לחשוב על זה שניפרד.. כי אני לא רוצה שזה יקרה..
אני לא יכולה בלי ניר.. גם עם איתי וגם בלי איתי.. ניר תמיד היה שם שהייתי זקוקה לו...
לשפוך ת'לב.. לדבר על מה שמפריע.. או פשוט סתם.. להיות איתו... כי אני יודעת שהוא בחיים לא ינטוש אותי.. בחיים...
נשמתי עמוק.. כדי להרגע... ויחד עם האויר הנקי שנכנס לראותי.. נכנס גם הריח המשכר של ניר..
הריח שאני כל כך אוהבת להריח.. הריח שלו אני זקוקה...
ניר-אני כל כך אוהב אותך.. ואם אני אאבד אותך אני אמות..
אני-גם אני.. אני אבודה בלעדייך... והוא נתן לי נשיקה חמה על הלחי...
......-מזה צריך להיות?!
טוב זהו להיום... או לבנתיים.... תגיבוווווווו והרבה... כי השקעתי.. חיחי
מואהההההה.... אוהבתתתת... לילוששש...=]