יאא הפרק עצובבב 😢
רציתי שאיתי יעזוב אבל הפרק היה ממש מרגש..
בטח הוא כתב לניר ולה במכתב שיהיה ביחדדד
יאאאאא אני שוב בוככככככה אוףףףףףףףףף
נוווווווווו שהמטוס יתקע ולא יטוסס
ושתהיה פתאום שביהת תעשי משוווו!!!!!
המשךךךךךך דחוףףףףף
QUOTE (שירקהה @ 23/06/2005) יאא הפרק עצובבב 😢
רציתי שאיתי יעזוב אבל הפרק היה ממש מרגש..
בטח הוא כתב לניר ולה במכתב שיהיה ביחדדד
כן גם לדעתיי....
הלוואי הם יהיו ביחד סוף סוףףףףףף 😊
המשךךךךךךךךךךךךך
זה לא פייר ככהההה
אני רוצה המשךךL!!
עצובבבבב..
עד עכשיו לא אהבתי את איתי הוא היה נדבק מידי
עכשיו עשית לי עצובבבב.. פתאום בא לי שהוא יחזור
כמו כולם.. גם לי יש פיצול אישיות קללל חח 😊
בקיצר.. לא יודעת כבר מה להגיד ..
בא לי שאיתי ישאר והמטוס לא יטוס
אבל בא לי שהוא יטוס והיא תיהיה עם ניר
אני בטוחה שההמשך שאת תבחרי יהיה
ה=כ=י מ=ו=ש=ל=ם!!
מחכה להמשךךךךךךךךך
mas2la
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוף דחןף דחוףף יואוו זה כזה יפהההההההההה
וואי מלא זמן לא קראתי ת'סיפור!!!
איזה סיפור מושלם!!!
ודיי שאיתי יחזור,תעשי את זה שהוא יחזור!!!
אוהבת,
חן.
די לא רוצה אני בוכה 😢
תמשיכי מאמי
יואו ה'
זה עצוב ברמות....
שימי המשךךך
לאה 😢
ואי איזה עצוב אימלה..דמעה יורדת לי כרגע מהעין..
ליטלוש..אני רוצה לומר לך שאת הילדה הכי מוכשרת שאני מכירה..
ובאמת..מכל הלב..את ממש ממש מוכשרת..!!!!
אני לא קראתי בחיים שלי כזה סיפור מדהים..
אני לא אוהבת לקרוא סיפורים..במיוחד ארוכים..אבל לשלך..התחברתי הכי הרבה..
הוא פשוט ממחיש את המציאות..שדברים כשאלה קוראים לפעמים..
האהבה של פאר לי לאיתי..היא פשוט עצומה..וכל אחד היה רוצה שזה יקרה לו..
את כותבת בצורה מהממת..מרגשת..מעלפת...מדהימה..
את מצליחה לבטא את הרגשות שלהם..כל רגע ורגע מה שעובר עליהם..בדיוק במילה האחרונה..וזה מה שמדהים אותי..
אני מצטערת על המגילה...
אבל רק רציתי לומר לך..שהסיפור שלך..הוא אחד היפים באתר..ואל תגמרי אותו לעולם..
הפרק היה כל כך עצוב..
באמת שהצלחת לרגש אותי..
אפילו דמעות ירדו לי מהעניים..
בבקשה..תמשיכי ממש מהר..
אוהבת,
גלוש=]
QUOTE (איי_לאב_טושי @ 23/06/2005) יאאאאא אני שוב בוככככככה אוףףףףףףףףף
נוווווווווו שהמטוס יתקע ולא יטוסס
ושתהיה פתאום שביהת תעשי משוווו!!!!!
המשךךךךךך דחוףףףףף
כנ"ל...
את מוכשרת בטירוף..
וואי אולי זה נשמע מצחיק...
אבל אני פשוט יושבת מול המחשב ובוכה...
זה כ"כ מרגש !!!
את כותבת בצורה כזאת מרגשת...
וזה לא פעם ראשונה שאני בוכה בגלל הסיפור הזה ...
זה כבר מתחיל להיות קבוע..חח...
ו..אממ...תמשיכי !!!
נדיושששששששששש..!! 😊
יהה איזה עצובב
ואיזה דודה מגעילהה
יצא לך פרק מושלםם ביותרר
תמשיכי
איזה עצוב אוףףףףףףףףףףףף שיחזור
המשךךך