וואייי מהממממממממממממםם !!!!!
אחרי פרק כזה פליז אל תנטשיי ושימי המשךךךךךך !!
אוללההההה......... הגעת לעמוד 200..... תיהיה חמודונת ולכבוד זה שימי לנו המשך ממש ממש ממש ממש ארוךךךךךךך
פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
ליטלוש..יפה שלי..התגובה הקודמת שלי....
את רואה..היא אומרת הכל..(המגילה..חח..)
הסיפור שלך מהמם..!!!!
~מזל טוב~
עמ' 200..יחיחיח..שתגיעי לעוד מלא מלא מאיות...
אז שימי לנו המשך לכבוד זה..
אני אומרת לך..שאני נכנסת לאתר הזה..ודבר ראשון שאני קוראת
זה ת'סיפור הזה..!!!!!
הוא ממכר..
אוהבת,
גלוש=]
יואווווווווו אני לא מאמינהה..
היא הגיעה עם הסיפור ה=מ=ה=מ=ם שלה לעמ' 200!!!
איזה כישרוןןןןןן -- אני פשוטט בהלם!!
ליטלוששש בובה את כותבת מדהייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייים!!
והסיפורר שלך עוד יותר מדהיייייייייייייייייייים!!
אין אין אנחנו פשוט מכוריםם אליו..
מ~ז~ל ט~ו~ב על העמ' ה200..
וכמו שגלוש המושלמת אמרה שתגיעי להרבה מאיות כאלה..
אני תמידדד נגיבב לסיפור הייפייפיה הזה..
מחכה לה--מ--ש--ך שלך בדחיפותתת!--!--!--!!
מתהההההההההההה עליךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך =]
ואוווו!
200 עמודים??
פייי יאללה..
אני יושבת פה וקוראת את הסיפור עם דמעות בעיניםם!!
אוחח הסיפור שלך כ"כ מדהים! ואני דורשת המשך!
קריני 😁
אמא'לההה...
200 עמודים!!!
וואי ליטלוש .. את והכישרון שלך.. תיראי לאן הגעת..
תבורכי בעוד הרבה הרבה עמודים.. חיחי..
שימי המשך מאמי.. מחכה...
איזה שיאאאאאאאאאאאאא עמ' 200 וואיייייי הסיפור הכי ליגהההה
יאללה המשךך
לילטלוששש
מזל טוב יפהההה שליי
כישרוניתתת שליי =]]
המשך!
בתאלוששש 😊
רוצים המשך- רוצהים המשך- רוצים המשך- רוצים המשך!!!!....
😁 😂 😁 😂
אאאא 200 עמודיםם 😊
ליטלוששש שימי המשךך כברררר
ליטלו'ששששששששששש
200 עמודיםםםםםםםםםם !!!!!!!!!!!
מזל"ט נשמתיייייייי
איזה פרק עצובבבבבבבבבבב
תמשיכי בובה
מוואה ענקיתתתתתתתתתת 😛
~מזל טוב בובה יפה~
פשי פשי על ה200 עמודיםםם...
ויאללה כפרה אני מחכה להמשךךך..!!!
סיפור מושלםםםםםםםםםם
אוהבת אותך - > לילוש 😊
מזל טובבבבבבבבבבבבב על ה-200 עמודיםםםםםםםםםםםםםםםםםם..!!!!!!!!!!!!!!!
יאללה אני דורשת המשךךךךךךךךךךךךךךךך
סוף סוף איתי הולך.. אני לא סובלת אותו!!! הוא טוב מידי נחמד מידי בעעעעעע
אני רוצה את נירררררר...
ניר ניר ניר ניר ניר... וניר!
יאללה המשך, מחכים רק לך!
אויייייייי מיי גאדדדדדדדדדדדדדדד..... 200 עמודיםםםםםםםם
אמאאאא.. אני בהלםםםםםםםםם....
אין אין הכל בזכותם... בזכות התגובות שלכן... תודה תודה תודהההההההה...
חולה עלייכןןןןןןןן... הכי שאפשר...
מואההההההההההההה....
לילושששש.=]
יאללה ליטל את כותבת לנו המשך?
=]