QUOTE ואי איזה עצוב אימלה..דמעה יורדת לי כרגע מהעין..
ליטלוש..אני רוצה לומר לך שאת הילדה הכי מוכשרת שאני מכירה..
ובאמת..מכל הלב..את ממש ממש מוכשרת..!!!!
אני לא קראתי בחיים שלי כזה סיפור מדהים..
אני לא אוהבת לקרוא סיפורים..במיוחד ארוכים..אבל לשלך..התחברתי הכי הרבה..
הוא פשוט ממחיש את המציאות..שדברים כשאלה קוראים לפעמים..
האהבה של פאר לי לאיתי..היא פשוט עצומה..וכל אחד היה רוצה שזה יקרה לו..
את כותבת בצורה מהממת..מרגשת..מעלפת...מדהימה..
את מצליחה לבטא את הרגשות שלהם..כל רגע ורגע מה שעובר עליהם..בדיוק במילה האחרונה..וזה מה שמדהים אותי..
אני מצטערת על המגילה...
אבל רק רציתי לומר לך..שהסיפור שלך..הוא אחד היפים באתר..ואל תגמרי אותו לעולם..
הפרק היה כל כך עצוב..
באמת שהצלחת לרגש אותי..
אפילו דמעות ירדו לי מהעניים..
בבקשה..תמשיכי ממש מהר..
אוהבת,
גלוש=]
שיואווו בדיוק גמאני מרגישה ככה קשר לסיפור הזה זה פשוט סיפור מושלםם!!
וכמו נדיה זה גם לא פעם ראשונה שאני בוכה בגלל הסיפור שלך!!!
זה סיפור פשוט מדהיםם!!!!
התחלתי לבכות עכשיו את לא יודעת כמה!!!
כל האיפור שהיה עלי נמרח
ההורים שלי הסתכלו עליי ככה 😯
ואני ככה 😢 וגם קצת ככה 😮 וככה 😕 וקצת קצת קצת ככה 😠
קיצור אני חושבת שהבנת כמה אני מ=ת=ה על הסיפור הזה.....
אוהבתתת
-לינורוש-
נו לילוש שימי המשךךך
לאה 😛
ילדה את פשוט מוכשרת!
המשךךךך דחוףףף
מאמי אין עליךךךךךךךךךךך ועל הסיפור שלךךךךךךךךך
מושלםםםםםםםםםםםם המשךךךךךךך 😉
אמאאאאאאאאאאאאאאא
איזה עצווףף.. שיוו..
אוופהה.. ואני רציתי שאיתי יעזוב.. אבל שפאר לי לא תסבול עד כדי כך..
אווךך איזה סיפור מושלם..
המשךך..
QUOTE (פרוטי-מתוקה @ 23/06/2005) וואי אולי זה נשמע מצחיק...
אבל אני פשוט יושבת מול המחשב ובוכה...
זה כ"כ מרגש !!!
את כותבת בצורה כזאת מרגשת...
וזה לא פעם ראשונה שאני בוכה בגלל הסיפור הזה ...
זה כבר מתחיל להיות קבוע..חח...
ו..אממ...תמשיכי !!!
נדיושששששששששש..!! 😊
ואני מנסה להסתיר את זה כדי שההורים שלי לא יצחקו עלי חחחח
😢 😢 איזה עצובבבבבב 😢 😢
תמשיכי מאמי 😢
המשך
המשך
המשך
המשך
המשך
המשך
לאה 😛
ליטלושקההההההההההההההההה איזה סיפור ל=י=ג=ההההההההההההההההההההההההההה 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
חחחח תביני אותי אני קצת הרבה מאושרתתתתתתתתתתת חח.....
קיצררר יש לך סיפור מושלםםםםםם
מהממםםםםםםם
שולטטטטטט
הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי יפה שישששששששששששששש ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
😁 🙄 😛 😕 😂 😯 😊 😊
חח
מחר אילת איי מה אני יעשה בלי ההמשכים שלךךךך??!!??!!
לא נורא אני יחזור עוד 9 ימים ויהיה לי המוןןןןן המשכים חי 😊
העעעעע ותודה על היום...... וואי איזה יום מושלם... הייתי עם גיאוש שלי בים בערב והיה כזה כיףףףףף....והייתי עם החברות הכי מדהימות שלי ועם אנושקה חח...
קיצר חפרתייי...
מקווה שאת נהנת לך עם שלולהההה החרמניתתתת ברחובות.......חח
חח יצא ארוך....
קיצר אנשים יהיה לכם המשך בטח מחר למה ליטלוש עכשיו עושה באלגן ברחובות... חח 😊
😢
:'(
ע.. עצ.. עצו...עצוב..
😢
:'(