אני לא מאמינה.. כמה כישרוןןן יש בבנאדםם אחד!!!
בא לך להלוות לי קצת?? אני מתחרפנתתתתתתתתתתתתתתתת
אתת כזאת מושלמת והסיפור שלך מושלם..את כותבת בצורה כל כך מיוחדתת...
אני בטוחה שאת יודעת את זה ושכולם כבר דאגו להגיד לך את זה אבל אני יגיד שוב..
ועצה ממני:
תוציאי ס-פ-ר ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף..
אלוהים איזה כישרוווןןן....
ואיזה פרק מעלף.. הלב שלי דפק במהירות כזה.. חח..
ידעתי שזה מה שאיתי יבקש..
יאללה שפאר לי תדפיק לניר איזה צרפתית יפה ושתשכח מהאיתי החמוד הזה.. (כן הוא חמוד אבל הוא פאסה.. ) ותהיה עם ניר..
המשךך ומהרר.. 😊
חולה עלייך..
אליוש 😊
לא מזה שום דבר שלא תהיי עם נירר
שתשאר עם איתי גם אם הוא רחוקק רחוקק!!1
תמשיכייי מושלם..
וואיי פרק מטריףףף (למרות שידעתי שזה יקרה)
אוףףףף אני רוצה שאיתי יחזור והם יחזרו להיות ביחד
לא, לא, לא!! זוהר רוצה שניר ופאר לי יהיו ביחד... ככה פאר לי לא להיות עצובה!
אבל פאר לי אוהבת את איתי והיא לא יכולה להיות ככה אם ניר!!
לא, לא, לא! זוהר חושבת שניר אוהב את פאר לי והוא יגרום לפאר לי להיות מאושרת ולשכוח את איתי!!
(אלפפפ הפיצול השתלט עליי חחחחחחחחחח סתם, סתם עזבו , משעמם לי!)
מחכה לעוד פרק מושלם!
היא בטח עכשיו תקפוץ עליו עם נשיקה עסיסי כדי לגלות עם היא אוהבת אותו נכון???
אימאלה תגידי את ילדה אמיתית?!!??! חחח
מזה כמה כישרון בבן אדם אחד... יואווו
חח יאללה מחכה לעוד המשך מקסים שלך!
לאאאא..!!! רגע.. מה לא.?!
חחחח לא יודעתתת המשך חמודההההה
המשך!!!!
מ-ו-ש-ל-םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!@!!!!
מהמםםםם
מעלףףף..!~!
פצצההה..
ליגהההההה
מטריףף
שיגעוןן..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הישתגעתיייי אני נראהה ליי...!!!
אלוהים ישמורר אני רוצהה המשךךך..
אני כ"ככ אוהבת אותםם ביחדדד..1!!!!
אבל גם שהיא עם איתיי..!!
היא מושלמת עםם כולם!!!
יאלהההה המשכו'ששש דחופו'ששששששששששששש!!!!!!
סיפוורררר מושלם!!!
ויאללההה אני רוצהה לשמועע שהם היתנשקווו צרפתית עסיסיתתתתת ביותררר!!!
יאללו'שש...
סתיוו'שששששששששששששששששששששששששששש
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 24/06/2005) מ-ו-ש-ל-םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!@!!!!
מהמםםםם
מעלףףף..!~!
פצצההה..
ליגהההההה
מטריףף
שיגעוןן..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הישתגעתיייי אני נראהה ליי...!!!
אלוהים ישמורר אני רוצהה המשךךך..
אני כ"ככ אוהבת אותםם ביחדדד..1!!!!
אבל גם שהיא עם איתיי..!!
היא מושלמת עםם כולם!!!
יאלהההה המשכו'ששש דחופו'ששששששששששששש!!!!!!
סיפוורררר מושלם!!!
ויאללההה אני רוצהה לשמועע שהם היתנשקווו צרפתית עסיסיתתתתת ביותררר!!!
יאללו'שש...
סתיוו'שששששששששששששששששששששששששששש
😊
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 24/06/2005) מ-ו-ש-ל-םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!@!!!!
מהמםםםם
מעלףףף..!~!
פצצההה..
ליגהההההה
מטריףף
שיגעוןן..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הישתגעתיייי אני נראהה ליי...!!!
אלוהים ישמורר אני רוצהה המשךךך..
אני כ"ככ אוהבת אותםם ביחדדד..1!!!!
אבל גם שהיא עם איתיי..!!
היא מושלמת עםם כולם!!!
יאלהההה המשכו'ששש דחופו'ששששששששששששש!!!!!!
סיפוורררר מושלם!!!
ויאללההה אני רוצהה לשמועע שהם היתנשקווו צרפתית עסיסיתתתתת ביותררר!!!
יאללו'שש...
סתיוו'שששששששששששששששששששששששששששש
אופססס...מקודם הייתי במשתמש של ליטל...
אז זה ממני עכשיו..=]
כל התיאורים של המושלם והמעלף והמהמם לא יספיקו..........אז אני לא ירשום סתם חחח
המשךךךךךךך
המשךךך
יאללה ליטל נו מה נסגר?
לאה 😛
אמאאאאאאאאאאא
מושלם!!!!
שסופסוף זה יקרה כבר!!!!!!!!!
תמשיכי אני במתח😊
mas2la
אני לא יודעת באיזה דרך אני יכולה להסביר לך כמה הסיפור שלך מהמם..
זה פשוט מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
זה כל כך אמיתי..וכל כל מושלם ומעניין ומרתק ועצוב ומרגש ושמח ופשוט הכללללללל הכללל הכללל
זה כמו סרט שלא נגמר..ואיי אל תפסיקי את הסיפור שלך!!! ותודה שאת לא שמה המשכים אחרי שניםם זה עושה את הקריאה של הסיפור יותר כפי כזה חחח
טוב אז קחי את הזמן ותעשי לנו המשך ענקקקקקקקקקק בבקשהההה 😛