יאאאאא כמה תגובותתת... תודה רבה רבה רבהההההה... אוהבתתתת.. מואה.. תהנוווווו..=]
ואז שמנו לב שניר ושירז כבר לא בחדר...
אני-איפה הם?
איתי-חח מרוב הדרמה כאן לא שמנו לב שהם יצאו..
אני-אז אתה יושן איתי כאן? אמרתי בקול מתוק?
איתי-אין בעיה.. הוא עלה על המיטה... ונישכב ליידי.............
הוא הסתכל עליי.. ואני עליו.. לא יכולתי להוריד את עייני ממנו.. לא האמנתי שאני הולכת לאבד אותו.. אבל העדפתי לא לחשוב על זה עכשיו.. כי אני יודעת שזה רק יהרוס לנו הכל.. צריך לנצל את הזמן שניאר לנו ביחד.. ונצל אותו ממש טוב...
הייתה שתיקה בניינו.. רק המבטים שלנו דיברו.. הם אמרו הכל.. הם הבינו על מה כל אחד מאיתנו חושב...
אני-איתי..אתה יודע שאם היית מספר לי את זה מקודם כל העיניין הזה היה יכול לא לקרות בכלל..
איתי-כן אני יודע.. אבל פחדתי.. פחדתי שזה יכאיב לך יותר.. אז העדפתי שתהיה לזה סיבה אחרת.. שלא תסבלי בגלל שאני נוסע..
אני-אבל גרמת לי לסבול בזה שחשבתי שאתה לא אוהב אותי יותר..
איתי-דיי מאמי אני מצטער.. אני אוהב אותך הכי בעולם..
אני-אני יודעת.. ואני אוהבת אותך.. המון המון... הוא התקרב אלי.. ליטף את פניי בחום.. ונשק לשפתיי..
נשיקה ארוכה ורכה.. ואז המשכנו לנשיקה צרפתית ארוכה..
ומישהו קטע את הנשיקה.. כן כן ניר..
ניר-אממ מצטער להפריע.. אבל פשוט הייתי חייב להתנצל... אז איתי אני ממש מצטער..
איתי-לא.. זה בסדר.. זה הגיע לי... אפילו יותר מזה..
ניר-עדיין.. כאילו עשיתי את זה כי דאגתי לה..
איתי-עכשיו אני יודע שאני לא אהיה פה אתה תשמור עליה בשבילי ולא תעזוב אותה..
ניר-תמיד.. טוב אז אתם נישארים פה?
אני-אממ לא... אני רוצה להתקלח אז נעבור כבר לחדר שלי..
ניר-אהה אוקיי.. ודרך אגב אמא התעוררה.. שירז ומור סיפרו לה הכל.. והיא אמרה שאם את צריכה משהו אז תגידי לה..
אני-אוקיי... שירז ומור עדיין פה?
ניר-לא.. השניה הם הלכו.. כי שירזוש כמעט נרדמה..
אני-חח נשמה שלי.. איך היא דאגה לי..
ניר-חחח כן.. טוב יאללה לכו יא מתנחלים.. וקמנו מין המיטה ועברנו לחדר שלי...
איתי החליף לבגדים של ניר ואני נכנסתי להתקלח בנתיים.. שטפתי את כל הכאב שהיה בגופי.. נתתי לו להתנקות עם זרם המים... ואחרי חצי שעה של רוגע התנגבתי התלבשתי ויצאתי...
הוא ישב על המחשב.. היה באייסי... ואז שם לב שיצאתי..
איתי-מאמי בואי לכאן.. וסימן לי לשבת עליו... והתישבתי... והוא המשיך להתעסק במחשב..
אני-איתי אתה לא רוצה לישון?
איתי-כן אני רוצה.. שניה אני כותב אווי..
אני-אוקיי... ונתן לי נשיקה...
~~~~~~~~
אני עם אישתי האהובה..
המלאך השומר שלי.. שלעולם אני לא אעזוב אותה..
לעולם...
טוב אנשים זזנו לישון אז לא להתריד.. ביייי...=]
~~~~~~~~
אני-חחחח כפרה עלייך..
איתי-לא לא כפרה עלייך..
אני-חחח מפגר.. טוב יאללה בוא.. קמתי ממנו ומשכתי בידיו אחרי לעבר המיטה.. ונישכבנו עליה..
אני-איתי.. לכמה זמן תעזוב?
איתי-אני לא יודע.. אבל לרבה זמן..
אני-שנה?
איתי-לא מאמי.. יותר.. הרבה יותר.. אני לא יודע.. ואני ממש לא רוצה.. את לא יודעת איך אני שונא את אבא שלי בגלל זה.. אם הוא היה פה הייתי הורג אותו..
אני-דיי טוש אל תדבר שטויות..
איתי-מה שטויות הוא מפריד אותי מהאנשים הכי חשובים לי בחיים... וממך.. שזה הכי מפריע לי... הוא היה עצבני..
אני-דיי מאמי תרגע... בוא נישן.... ושוב פיהקתי פיהוקי קטן..
איתי-חחח כפרה על הפיהוקים שלך.. לאכול אותך... ונתן לי נשיקה... את מזמינה אותי לישון איתך כפיות?
אני-חחח רצוי..
איתי-אחלה.. והסתובבתי.. והוא נצמד אליי מאחורה וחיבבק אותי חזק חזק.. כאילו לא רצה להפרד.. לא רצה שאני אברח.. אבל הוא זה שהולך.. הוא זה שעוזב אותי כאן... למשך זמן לא נודע... וככה נירדמתי עם מחשבות ארוכות ועצובות.. עם המחשבות של מה שהיה היום.. ועל מה שהולך להיות בזמן הקרוב.. או בעצם גם לזמן הרחוק... לזמן שבוא אצטרך להיות בלי איתי.. בלי החצי השני שלי.........................
טוב מצטערת שזה כזה קצר פשוט אני צריכה לזוז.... עוד מעט אני אמשיך... צ'או צ'או.. ותגיבווווו... מואה לילושש..=]]





