פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,598 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 196 מתוך 326
יאאאאא כמה תגובותתת... תודה רבה רבה רבהההההה... אוהבתתתת.. מואה.. תהנוווווו..=]

ואז שמנו לב שניר ושירז כבר לא בחדר...
אני-איפה הם?
איתי-חח מרוב הדרמה כאן לא שמנו לב שהם יצאו..
אני-אז אתה יושן איתי כאן? אמרתי בקול מתוק?
איתי-אין בעיה.. הוא עלה על המיטה... ונישכב ליידי.............


הוא הסתכל עליי.. ואני עליו.. לא יכולתי להוריד את עייני ממנו.. לא האמנתי שאני הולכת לאבד אותו.. אבל העדפתי לא לחשוב על זה עכשיו.. כי אני יודעת שזה רק יהרוס לנו הכל.. צריך לנצל את הזמן שניאר לנו ביחד.. ונצל אותו ממש טוב...
הייתה שתיקה בניינו.. רק המבטים שלנו דיברו.. הם אמרו הכל.. הם הבינו על מה כל אחד מאיתנו חושב...

אני-איתי..אתה יודע שאם היית מספר לי את זה מקודם כל העיניין הזה היה יכול לא לקרות בכלל..
איתי-כן אני יודע.. אבל פחדתי.. פחדתי שזה יכאיב לך יותר.. אז העדפתי שתהיה לזה סיבה אחרת.. שלא תסבלי בגלל שאני נוסע..
אני-אבל גרמת לי לסבול בזה שחשבתי שאתה לא אוהב אותי יותר..
איתי-דיי מאמי אני מצטער.. אני אוהב אותך הכי בעולם..
אני-אני יודעת.. ואני אוהבת אותך.. המון המון... הוא התקרב אלי.. ליטף את פניי בחום.. ונשק לשפתיי..
נשיקה ארוכה ורכה.. ואז המשכנו לנשיקה צרפתית ארוכה..

ומישהו קטע את הנשיקה.. כן כן ניר..
ניר-אממ מצטער להפריע.. אבל פשוט הייתי חייב להתנצל... אז איתי אני ממש מצטער..
איתי-לא.. זה בסדר.. זה הגיע לי... אפילו יותר מזה..
ניר-עדיין.. כאילו עשיתי את זה כי דאגתי לה..
איתי-עכשיו אני יודע שאני לא אהיה פה אתה תשמור עליה בשבילי ולא תעזוב אותה..
ניר-תמיד.. טוב אז אתם נישארים פה?
אני-אממ לא... אני רוצה להתקלח אז נעבור כבר לחדר שלי..
ניר-אהה אוקיי.. ודרך אגב אמא התעוררה.. שירז ומור סיפרו לה הכל.. והיא אמרה שאם את צריכה משהו אז תגידי לה..
אני-אוקיי... שירז ומור עדיין פה?
ניר-לא.. השניה הם הלכו.. כי שירזוש כמעט נרדמה..
אני-חח נשמה שלי.. איך היא דאגה לי..
ניר-חחח כן.. טוב יאללה לכו יא מתנחלים.. וקמנו מין המיטה ועברנו לחדר שלי...

איתי החליף לבגדים של ניר ואני נכנסתי להתקלח בנתיים.. שטפתי את כל הכאב שהיה בגופי.. נתתי לו להתנקות עם זרם המים... ואחרי חצי שעה של רוגע התנגבתי התלבשתי ויצאתי...

הוא ישב על המחשב.. היה באייסי... ואז שם לב שיצאתי..
איתי-מאמי בואי לכאן.. וסימן לי לשבת עליו... והתישבתי... והוא המשיך להתעסק במחשב..
אני-איתי אתה לא רוצה לישון?
איתי-כן אני רוצה.. שניה אני כותב אווי..
אני-אוקיי... ונתן לי נשיקה...

~~~~~~~~
אני עם אישתי האהובה..
המלאך השומר שלי.. שלעולם אני לא אעזוב אותה..
לעולם...
טוב אנשים זזנו לישון אז לא להתריד.. ביייי...=]
~~~~~~~~

אני-חחחח כפרה עלייך..
איתי-לא לא כפרה עלייך..
אני-חחח מפגר.. טוב יאללה בוא.. קמתי ממנו ומשכתי בידיו אחרי לעבר המיטה.. ונישכבנו עליה..

אני-איתי.. לכמה זמן תעזוב?
איתי-אני לא יודע.. אבל לרבה זמן..
אני-שנה?
איתי-לא מאמי.. יותר.. הרבה יותר.. אני לא יודע.. ואני ממש לא רוצה.. את לא יודעת איך אני שונא את אבא שלי בגלל זה.. אם הוא היה פה הייתי הורג אותו..
אני-דיי טוש אל תדבר שטויות..
איתי-מה שטויות הוא מפריד אותי מהאנשים הכי חשובים לי בחיים... וממך.. שזה הכי מפריע לי... הוא היה עצבני..
אני-דיי מאמי תרגע... בוא נישן.... ושוב פיהקתי פיהוקי קטן..
איתי-חחח כפרה על הפיהוקים שלך.. לאכול אותך... ונתן לי נשיקה... את מזמינה אותי לישון איתך כפיות?
אני-חחח רצוי..
איתי-אחלה.. והסתובבתי.. והוא נצמד אליי מאחורה וחיבבק אותי חזק חזק.. כאילו לא רצה להפרד.. לא רצה שאני אברח.. אבל הוא זה שהולך.. הוא זה שעוזב אותי כאן... למשך זמן לא נודע... וככה נירדמתי עם מחשבות ארוכות ועצובות.. עם המחשבות של מה שהיה היום.. ועל מה שהולך להיות בזמן הקרוב.. או בעצם גם לזמן הרחוק... לזמן שבוא אצטרך להיות בלי איתי.. בלי החצי השני שלי.........................


טוב מצטערת שזה כזה קצר פשוט אני צריכה לזוז.... עוד מעט אני אמשיך... צ'או צ'או.. ותגיבווווו... מואה לילושש..=]]
אופיייייייי...
זה קצר..........

אבל יצא מדהים !!!
וואי אסה באסה שאיתי עוזב....

טוב המשך !!!!




נדיוששששששששששש..!! 😊
אין לי מילים להגיד מ-ה-מ-ם כרגיל...
מחכה להמשך..
שיאההה את לא יודעת איך גרמת לי לבכותת!!!
קראתי את שתי הפרקים האחרונים...ואני בוכה!!
וגם שאני קוראת שמעתי ת'שיר
I will always love you
ואין השיר והפרק ריגשו אותיי....
והתחלתי לבכותת!!!
יצא לך מדהיםם
אבל אל תפרידי ביניהםםם
הם כל כך מושלמים יחד!!!!!
אוףף=[[
טוב תמשיכי ומהרר!!!
-לינורוש-
אוי אני לא רוצה שיפרדו המשךך
יאאאא אופפפפיי....
איזה עצופיי זה.. זה לא כיף ככה!!
המשךךךך
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😢 😢
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא 😢
ליטלו'שששששששש תעשי שהוא לא יעזובבבבבבבבבבבבב
קראתי עכשיו את 2 הפרקים ועוד שניה בכיתיייייייי
למה הא עוזב?!??????????? 😢 😢 😢
אוף עם האבא המציק שלווווווווו 😠
תמשיכי בובה
מוואה ענקיתתתתתתתתתת 😛
QUOTE (איי_לאב_טושי @ 23/06/2005) יאאאא אופפפפיי....
איזה עצופיי זה.. זה לא כיף ככה!!
המשךךךך
😢
יהה איזה עצובב אוף אני לא רוצה שאיתי ילך הוא כזה חמודיי1!
תמשייכי
עצובבב ומרגשששששששש!!!!
אוףף שלא יעזובב...
איזה אבא מפגרר..!
טובב..קיצר המשךך!!

סתיוו'ש
נוווו
שאיתי ילך לכלאא של האבא המזדיין שלו ויבקשש שלא יקחוו אותוו
נווו =[[

אוףף
המשךך!!
בתאלוש 😊
יששששששששששששששששששששששששש
איתי עוזב=)))
התפילות שלי התגשמו איזה פוצי-שמוצי הוא בעע עליו
עכשיו ניר נכנס לתמונה-איזה מאגניב אבל בטח שאיתי יסע אז פאר לי כל הזמן תיזכר בו שתהיה עם ניר ויהיו לה יסורי מצפון זה באסה נקווה שהיא תתגבר על זה
וליטלוש
פליז-אל תחזירי אותו=)
עשית את ההחלטה הנכונה
חחח כפרה עלייך ועל הסיפור שלך=)
יאא איזהה עצובבב........ קראתי את שני הפרקים האחרונים.. עצוב.. עצובב.....

אבל יאללה שתהיה עם ניר...
ניר עדין אוהב את פאר לי?..


יאללה המששך.. דחווף..
את לא בובה את מכשפה!!!!!!!
חחחח סתם צוחקים!!!...
מה כל כך כייף בזה שהם נפרדו...?? אני רוצה שהם יהיו ביחד.... אבא מסריח יש לוווו למה מי הוא ביכלל שיהרוס לאיתי תחיים????!?!!?!?
איזה עצובבבבבבבבבבבבבבב
הם כל כך חמודים ומושלמים ביחדדדדדדדד
אבל הוא בטוח יחזור מתישהו!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך