עצצצצצצצצצצצצצצווווווווווווווווווווווווווווווווובבבבבבבבבבבבבבבב
למה למה למה?!?! 😮 😕 😢
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
למה את מחכה?
לאה 😛
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אני דורשתת המשךך בשעה הקרובה!!!!
למה הוא צריך לעזוב??? למהההההההההה???????????
איזה סיפור משלםםםםם אבל כזה עצובבב... 😢
מחכה להמשך בקרוב...
זוהר
אוף למה איתיו'ש עוזב 😢
אבל לחו הייתה לו סיבה מוצדקת...!
תמשיכי מאמי
נראה לי אני היחידה ששמחה קצת שהוא
עוזב.. הוא באמת חמוד אבל אני רוצה שהיא
תהייה עם ניר ואיתי קצת נמאסס!!!!
אבל בכל זאת הפרק היה עצוב 😢
שימי המשךך>>שירוש
מי שאוהב אותה בחיים לא יגרום לה לסבול ואני בטוחה שזה סתם תרוץ של איתי יאווייי הוא כברר מזההה נמאסס אליי הליקוקים שלוו..ההתחנפויות שלוו גמכן איתי..עדייף את ניר הוא יודע לשמור על הכבוד שלו..
לעעעעע...
ניר חמוד... אבל הם אחים... אם הם יהיו ביחד ויגלו את זה יש סיכוי שהיא תסבול יותר!
יוווו איזה מסכנים הםם =[[
המשך מדהים ועצוב...
שימי עוד המשךךך =]
אוהבת שחושש
אז מה אם הם אחים הם לא מאותה האמא אז מותר להם..
יאא אני רוצה שיהיו ביחד יאלה עם האיתי הזה פוצי מוצי כל היום!
עצוב אבל יפהה..
תמשיכי מאמי
וואיייייי......
אני בוכה !!!... 😢
איזה עצופי זהההה....
ובאמת איתי ממש חמוד....אבל גם ניר...
לא בעצם איתי יותר...לא לא ניר....
איתי...ניר...שניהם חמודים !!
טוב תמשיכי ד-ח-ו-פ-י !!!
נדיושששששששש..!!! 😢