פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,340 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 25 מתוך 110
אנשים הנה ההמשך שניבו'ש כפרה עליה אמרה לי לשים לכם בגלל שהיא בטיול
תהנו ותגיבו לה מלא מלאא

פרק 33.

תקציר הפרק הקודם:

משהו כמו איזה ארבעה ימים לפני החופש לא הצלחתי להשיג את עדי בטלפון והוא לא היה מתחבר וגם הוא לא היה מתקשר.
התחלתי לדאוג.
ביום ה-4 לחופשה כבר השתגעתי! לא הבנתי מה קרה לו, לא ידעתי והייתי הכי לחוצה שיש.
הייתי בבית לבד עם בל ושנינו דאגנו. לפתע מישהו דפק בדלת...........................................

"אני יפתח" אמרתי לבל.
ירדתי למטה והאיש ההוא עלה לי לראש... חששתי..
פתחתי את הדלת ולא היה אף אחד. סגרתי אותה.
לפתע שוב דפיקה בדלת.
"ינעל ראבק!" צעקתי. "מי זה?!" שאלתי אך לא הייתה תשובה.
קשרו בלונים על הדלת ושוב לא היה אף אחד.
" I LOVE YOU" היה כתוב על הבלונים.
הבלונים היו בכל הצבעים.
הכנסתי אותם הביתה ועוד פעם דפקו בדלת. "נו מה יהיה?!" "מה קרה ניב?" שאלה בל "כל רגע דופקים, משאירים משהו והולכים" אמרתי.
"חחחחח" צחקה עליי בל.
הפעם השאירו קופסה קטנה בצורת לב על הרצפה. פתחתי את הקופסה והיה שם פתק: "אהובתי..." כך היה רשום.
עוד דפיקה בדלת והחלטתי שהפעם אני לא פותחת אלא יפתח בהפתעה :]
דפיקה בדלת, לא עניתי, עוד דפיקה, לא עניתי ואז? "אההה האאאאא!!" צעקתי והיה זר פרחים, ושוקולדים ויחד עם הכל הדובדבן שבקפצת..............
"עדייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי" קפצתי עליו מרוב שמחה.
אבל למרות כל השמחה קיללתי אותו.
"אתה מפגררר?! לא ענית לי לטלפוןןןןן דאגתי לךךךךךךך! חשבתי קרה לך משהו!!!" עדי הרגיע אותי בנשיקה קטנה ואחריה עוד כמה נשיקות.
"נו תיכנס יא עובד זר" "חחח טוב תאילנדית קטנה שלי" אמר עדי.
"בללללללללללללל!" צעקתי לה מלמטה שתרד.
"מהההההההההההה?" צעקה בל באותה נימה ו...
"עדיייייייייייייייייי" היא צעקה יותר חזק.. "יא מטומטםםםםםםםםם!" "חחחח תביאו סכין ותהרגו אותי!" אמר עדי.
"חחח" "חחח חס ושס" אמרתי.
בל נתנה לעדי נשיקה.
"איזה באסה.. אתה שוב מתנחל אצלי כמה ימים?" "חחחחח תמותי" "חחח עלייך!" אמרתי לעדי.
"רוצה מצה עם שוקולד?" שאלתי. "בטח!" אמר עדי.
"חחח מה אני שואלת בכלל?! אתה אוכל הכל!" "חחחח יא רעה" "חחח שמן" "שמן דובון" אמר עדי ואני המשכתי.
"בלע סבון" "איזה סבון?" שאל עדי. "סבון רחצה" "איזה רחצה?" "רחצה של ים" עניתי.
"איזה ים?" "ים המלח" "איזה מלח?" "מלח של בישול" עניתי. "איזה בישול?" "בישול של עוף" "איזה עוף?" שאל עדי.
"אני משנה את השיר... קבל אגנשיקה" שילוב של אגרוף + נשיקה.
נתתי לעדי נשיקה והלכנו למחשב. אני, עדי ובל.

"החיים שלי אצלי! העובד זר הזה!!
Niv & Adi = Love 4 ever
ויודעים מי עוד אצלי?!
דוגיתתתתתת!! תקנאווווווווו!! P:
עכשיו, תעופו מפה! אנחנו עושים אורגיה"

ככה כתבתי באווי.

"יאללה בואו אורגיהההההה" צעק עדי.
"חחחחח" "חחחחח" בל ואני צחקנו.
"נו בואו!" "בואאאא" צעקתי.
"בואי בל!" צעק עדי "יאללה בואאא" צעקה בחזרה.
עלינו למעלה ואני בל שיתפנו פעולה, דגדגנו את עדי עד שהוא נכנע.
"טוב נכנעתייי" "חחחח" בל צחקה עליו.
"מה את צוחקת?!" "בואנההה אתה תשב ותשתוק!" אמרתי לעדי.
"שבי בשקט! גם כן את! מה אתן חושבות?!" ועדי קם ואני ובל היינו בהלם.
"מה אתן חושבות שרק אתן יכולות לדגדג אותי?!" ועדי התחיל לדגדג אותנו.
"טובים השתיים מן האחד" קרצתי לבל ואנחנו דגדגנו אותו.
אח"כ ירדנו למטה לאכול משהו וראינו טלוויזיה.
בל הייתה צריכה ללכת עם דניאל ואני ועדי נשארנו.
"בא לי ביס" "בא לי שתיים" אמרתי לעדי.
"חחח ולי שלוש" אמר עדי "תן" אמרתי לו.
לא הייתי רצינית וכבר הוא עשה לי 3 שעונים בידיים.
"מה השעה ניבו'ש?" שאל עדי.
"השעה של לתת לך כדור הרגעה" "נכון.." אמר עדי ונתן לי נשיקה.
"לא לנשיקה יא אילג" "אז?" שאל עדי.
"לאוכללללל!!" השבתי. "חחחחחחח יא רעהה אחת! דיי מהיום דיאטה!" אמר עדי. "חחח ומאיפה תוריד? מהאוזניים בידיוק?" "חחחח" צחק עדי.
ככה העברנו עוד יום ביחד, אח"כ בל ודניאל באו אליי, ואז הם שוב הלכו המגעילים האלה ואני ועדי נשארנו לבד עד הלילה.
עדי ואני ישנו ביחד, בבוקר החלטנו ללכת לים. התקשרתי לבל ואמרתי לה שתבוא היא ודניאל.
הם לא יכלו כי היה להם שנה וחצי ביחד.. 'איך שכחתי?!' חשבתי לעצמי ואמרתי לה שיהנו ושאני אוהבת אותם מלא.
אני ועדי היינו שלוש חודשים בערך..
הלכנו לים, נכנסנו למים, השפרצנו אחד על השני מים, זרקנו כדורי חול כאלה, התנשקנו והכל ביחד!
פרסנו מגבת והיינו על החוף. היה ממש כיף.
לאט לאט הפעם הראשונה שלי הפכה לפעם שנייה.
אני ועדי חזרנו אליי הביתה ונרדמנו עד 3 בצהריים.
קמנו ואכלנו (כרגיל!).
ככה עבר לו שבוע ביחד עם עדי. היה ממש כיף וכ"כ נהנינו ביחד אבל הוא כבר היה צריך לחזור.
ליוויתי אותו שוב אבל............................
המשךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
סיפור מווווווושששלםםםם!!!!!

מוווואאאהה שלי!
אבל?
המשך דחוף.
אבל........?? הוא לא נסע!! חחח הלוואייי
מורנו'ששש תודה ששמת את ההמשךךך
ניבו'שששש שאת חוזרתת שימי המשךך


מוואה ענקיתתת 😛
אבל...?
מורנוש תודה שמת המשך..
וניבוש תודה שחשבת עליינו 😁
סיפור מהמם
תשמכייי

אוהבת*-*אולוש*-*
יאאאאא את חייבת לכתוב המשך עוד היום!!!!
אין אני במתח חבל על הזמן...!!
המשך דחוווווווף!!!!!!!!!
אבל..??
המשךךךךך
חנו'שש ואולו'שש אין בעד מה נשמות שלי בכיףף
ניבו'ש ביקשה ועשיתי את זה הכי בכיף שאפשרר
וחנו'ש בובה הוא נסע אבל הגיע חופש פסח
והוא הפתיע אותה 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאא איזה סיפור מושלם יאללה!!!!!!!!!!!!1111
מורנו'שששש נשמתי חח לא הבנת אותי.... התכוונתי שהיא הלכה ללוות אותו כי הוא נוסע אבל.. חח ואז חשבתי שהלוואי שהוא לא יסע וישאר איתהה חחח


מוואה ענקיתתת 😛
לא הבנתי מה כתבת יפתי...
סתכלי מאמי הוא נסע פעם שעברה נכון? שהיה את כל הקטע עם המצלמה
והאינטרנט? ואח"כ חופש פסח היה קרוב והוא לא התקשר
אז ניב דאגה ולא הבינה מה קרה וכשהיא הייתה אצל בל
מישהו דפק בדלת ושם פרחים וכל מה שהיה ואז בסוף היא ראתה
שזה היה עדי אז הוא בא רק לחופש הוא הפתיע אותה!
😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אבל....
ה-מ-ש-ך...
אבל..?????

חחח אני במתחחח

תמשיכי מתוקההה

לאב יוווו.. לילושית
מורןןןן חחח סתכלי בובה

QUOTE ככה עבר לו שבוע ביחד עם עדי. היה ממש כיף וכ"כ נהנינו ביחד אבל הוא כבר היה צריך לחזור.
ליוויתי אותו שוב אבל............................

הוא היה צריך לחזור לארצות הברית נכון? חחח אז רשמתי

QUOTE אבל........?? הוא לא נסע!! חחח הלוואייי

חחח כאילו הוא לא נוסע לארצות הברית..... הבנת נשמתי??


מוואה ענקיתתת 😛
ה~מ~ש~ך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך