אנשים הנה ההמשך שניבו'ש כפרה עליה אמרה לי לשים לכם בגלל שהיא בטיול
תהנו ותגיבו לה מלא מלאא
פרק 33.
תקציר הפרק הקודם:
משהו כמו איזה ארבעה ימים לפני החופש לא הצלחתי להשיג את עדי בטלפון והוא לא היה מתחבר וגם הוא לא היה מתקשר.
התחלתי לדאוג.
ביום ה-4 לחופשה כבר השתגעתי! לא הבנתי מה קרה לו, לא ידעתי והייתי הכי לחוצה שיש.
הייתי בבית לבד עם בל ושנינו דאגנו. לפתע מישהו דפק בדלת...........................................
"אני יפתח" אמרתי לבל.
ירדתי למטה והאיש ההוא עלה לי לראש... חששתי..
פתחתי את הדלת ולא היה אף אחד. סגרתי אותה.
לפתע שוב דפיקה בדלת.
"ינעל ראבק!" צעקתי. "מי זה?!" שאלתי אך לא הייתה תשובה.
קשרו בלונים על הדלת ושוב לא היה אף אחד.
" I LOVE YOU" היה כתוב על הבלונים.
הבלונים היו בכל הצבעים.
הכנסתי אותם הביתה ועוד פעם דפקו בדלת. "נו מה יהיה?!" "מה קרה ניב?" שאלה בל "כל רגע דופקים, משאירים משהו והולכים" אמרתי.
"חחחחח" צחקה עליי בל.
הפעם השאירו קופסה קטנה בצורת לב על הרצפה. פתחתי את הקופסה והיה שם פתק: "אהובתי..." כך היה רשום.
עוד דפיקה בדלת והחלטתי שהפעם אני לא פותחת אלא יפתח בהפתעה :]
דפיקה בדלת, לא עניתי, עוד דפיקה, לא עניתי ואז? "אההה האאאאא!!" צעקתי והיה זר פרחים, ושוקולדים ויחד עם הכל הדובדבן שבקפצת..............
"עדייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי" קפצתי עליו מרוב שמחה.
אבל למרות כל השמחה קיללתי אותו.
"אתה מפגררר?! לא ענית לי לטלפוןןןןן דאגתי לךךךךךךך! חשבתי קרה לך משהו!!!" עדי הרגיע אותי בנשיקה קטנה ואחריה עוד כמה נשיקות.
"נו תיכנס יא עובד זר" "חחח טוב תאילנדית קטנה שלי" אמר עדי.
"בללללללללללללל!" צעקתי לה מלמטה שתרד.
"מהההההההההההה?" צעקה בל באותה נימה ו...
"עדיייייייייייייייייי" היא צעקה יותר חזק.. "יא מטומטםםםםםםםםם!" "חחחח תביאו סכין ותהרגו אותי!" אמר עדי.
"חחח" "חחח חס ושס" אמרתי.
בל נתנה לעדי נשיקה.
"איזה באסה.. אתה שוב מתנחל אצלי כמה ימים?" "חחחחח תמותי" "חחח עלייך!" אמרתי לעדי.
"רוצה מצה עם שוקולד?" שאלתי. "בטח!" אמר עדי.
"חחח מה אני שואלת בכלל?! אתה אוכל הכל!" "חחחח יא רעה" "חחח שמן" "שמן דובון" אמר עדי ואני המשכתי.
"בלע סבון" "איזה סבון?" שאל עדי. "סבון רחצה" "איזה רחצה?" "רחצה של ים" עניתי.
"איזה ים?" "ים המלח" "איזה מלח?" "מלח של בישול" עניתי. "איזה בישול?" "בישול של עוף" "איזה עוף?" שאל עדי.
"אני משנה את השיר... קבל אגנשיקה" שילוב של אגרוף + נשיקה.
נתתי לעדי נשיקה והלכנו למחשב. אני, עדי ובל.
"החיים שלי אצלי! העובד זר הזה!!
Niv & Adi = Love 4 ever
ויודעים מי עוד אצלי?!
דוגיתתתתתת!! תקנאווווווווו!! P:
עכשיו, תעופו מפה! אנחנו עושים אורגיה"
ככה כתבתי באווי.
"יאללה בואו אורגיהההההה" צעק עדי.
"חחחחח" "חחחחח" בל ואני צחקנו.
"נו בואו!" "בואאאא" צעקתי.
"בואי בל!" צעק עדי "יאללה בואאא" צעקה בחזרה.
עלינו למעלה ואני בל שיתפנו פעולה, דגדגנו את עדי עד שהוא נכנע.
"טוב נכנעתייי" "חחחח" בל צחקה עליו.
"מה את צוחקת?!" "בואנההה אתה תשב ותשתוק!" אמרתי לעדי.
"שבי בשקט! גם כן את! מה אתן חושבות?!" ועדי קם ואני ובל היינו בהלם.
"מה אתן חושבות שרק אתן יכולות לדגדג אותי?!" ועדי התחיל לדגדג אותנו.
"טובים השתיים מן האחד" קרצתי לבל ואנחנו דגדגנו אותו.
אח"כ ירדנו למטה לאכול משהו וראינו טלוויזיה.
בל הייתה צריכה ללכת עם דניאל ואני ועדי נשארנו.
"בא לי ביס" "בא לי שתיים" אמרתי לעדי.
"חחח ולי שלוש" אמר עדי "תן" אמרתי לו.
לא הייתי רצינית וכבר הוא עשה לי 3 שעונים בידיים.
"מה השעה ניבו'ש?" שאל עדי.
"השעה של לתת לך כדור הרגעה" "נכון.." אמר עדי ונתן לי נשיקה.
"לא לנשיקה יא אילג" "אז?" שאל עדי.
"לאוכללללל!!" השבתי. "חחחחחחח יא רעהה אחת! דיי מהיום דיאטה!" אמר עדי. "חחח ומאיפה תוריד? מהאוזניים בידיוק?" "חחחח" צחק עדי.
ככה העברנו עוד יום ביחד, אח"כ בל ודניאל באו אליי, ואז הם שוב הלכו המגעילים האלה ואני ועדי נשארנו לבד עד הלילה.
עדי ואני ישנו ביחד, בבוקר החלטנו ללכת לים. התקשרתי לבל ואמרתי לה שתבוא היא ודניאל.
הם לא יכלו כי היה להם שנה וחצי ביחד.. 'איך שכחתי?!' חשבתי לעצמי ואמרתי לה שיהנו ושאני אוהבת אותם מלא.
אני ועדי היינו שלוש חודשים בערך..
הלכנו לים, נכנסנו למים, השפרצנו אחד על השני מים, זרקנו כדורי חול כאלה, התנשקנו והכל ביחד!
פרסנו מגבת והיינו על החוף. היה ממש כיף.
לאט לאט הפעם הראשונה שלי הפכה לפעם שנייה.
אני ועדי חזרנו אליי הביתה ונרדמנו עד 3 בצהריים.
קמנו ואכלנו (כרגיל!).
ככה עבר לו שבוע ביחד עם עדי. היה ממש כיף וכ"כ נהנינו ביחד אבל הוא כבר היה צריך לחזור.
ליוויתי אותו שוב אבל............................





