יאאא איזה סיפור מהמםםםםםםםםםםםם
מאמי תמשיכיייי...
גרר מעניין מיזה!!!
יואוווווווו פליזזזזז זה עדייייי חחחחחחחח
שימי המשךךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛
ניבו'שש תמשיכי פליז נשמה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאא איזה מתחחחח
המשך דחוווף!!!!!
אמןן וזה יהיה עדיי
תמשיכי מאמיי
אווהבתת אותךךך חןןן.
עדיייי??!?!?!
תמשיכי כפרותתת
ניבו'שש אני נואשתת להמשךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וזה היה..?
מושלםםם
אני שמחה שיש לך מצב רוח=)) ושנהנת בטיול!!
תמשיכייי כפרה
מושלם כרגילל
תמשיכיי!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊
😁 ממצב??? 😁
הנה ההמשך מושלמותתתת =]
פרק 35.
תקציר הפרק הקודם:
הגענו הביתה סידרנו הכל במקום. אימא הכינה 2 עוגות. עוגת שוקולד ועוד עוגת תותים.
לפתע מישהו דפק בדלת...............................
"ליאורה!!" זאת הייתה דודה שלי.
"ניב חמודה, מה קורה?" "הכל בסדר מה איתך?" שאלתי.
"בסדר מתוקה. קודם כל מזל-טוב" אמרה דודה שלי ליאורה ונתנה לי נשיקה.
"חח תודה" "וזה בשבילך" אמרה.
"מזה?" שאלתי. "מתנה" "תודה.. באמת לא היית צריכה!" אמרתי.
זו הייתה שקית של לי קופר.
וחוץ מהמתנה היה עוד משהו..
היא הכינה לי את העוגה שאני אוהבת! עוגת גבינה עם פירורים!! יוהווווו =]]
"יאא תודה ליאורה!!" אמרתי לדודה שלי ונתתי לה חיבוק ונשיקה.
"חח אין על מה מתוקה. זה מסבתא וסבא" אמרה דודה שלי.
"יואווו השתגעתם!" "יומולדת יש פעם בשנה" אמרה דודה שלי וקרצה.
"טוב מתוקה, אני חייבת ללכת להביא את בר מחבר" "אהה בסדר.. שוב תודה!" צעקתי לה בעודה נכנסת למכונית והיא חייכה אליי.
שמתי את העוגה במקרר ועליתי לחדר.
בל חשה שזו היומולדת שלה ופתחה את המתנות חחח.
דודה שלי קנתה לי ג'קט ג'ינס של לי קופר.
"בקצב הזה יהיה לי את כל הקולקציה" אמרתי. "חחחחחח יא מסטולה" אמרה בל.
סבא וסבתא שלי קנו לי סט מצעים מדהים!!
ישר התקשרתי לסבתא וסבא.
"הלו?" אמרה סבתא.
"מה נשמע סבתא?" שאלתי. "יהיה טוב כפרה עליק. מי זו? ניב?" "כן" אמרתי.
"אהה מזל-טוב מאמי" "תודה סבתא! באמת לא היית צריכה לקנות לי את המצעים אבל תודה רבה!! הוא יפה מאוד" אמרתי.
"אוייה עוד הפעם את והשטויות שלך?!" אמרה סבתא במבטא מרוקאי.
"חחח תודה סבתא" "בבקשה מאמי" אמרה סבתא.
"איפה סבא?" "פה" "אפשר אותו?" "כן רגע כפרה" אמרה סבתא וחיכיתי בינתיים על הקו.
"כן ניבה" "אומבוליטוווו!!" (סבא בספרדית- ככה אני קוראת לו) "כן אומבוליטהההה" "חחח ממצב?" שאלתי את סבא.
"ברוך השם. מה איתך?" "הכל טופ" "מזל-טוב" אמר סבא.
"תודה!! ותודה על המתנה! היא יפה" "אין על מה חמודה שלי" אמר סבא.
"מה איתך, איך אתה מרגיש?" "יהיה טוב" אמר סבא.
דיברנו עוד קצת בטלפון וניתקתי כי הייתה ממתינה.
"הלו??" "אהה מאמא" "האא סבתא מה קורה?" "בסדר אבינתי מה איתך?" "בסדר סבתא" אמרתי. זו הייתה סבתא מצד אבא.
"מזל-טוב מאמא" "תודה סבתא" "איפה אבא?" "נסע עם אימא" "אהה הבנתי" אמרה סבתא.
דיברתי גם עם סבא קצת ואזז שוב טלפון!!
"אני ישבור אותו היוםםםםםם!!" צעקתי.
"מזל-טופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ" צעקה בת-חן.
"בת-חנייייי שילייייייייייייייייייי" "ממצבב כפרה??" שאלה בת-חן.
"הכל טוב מאמי! מה איתך??" שאלתי. "וואלהה! מזל-טופ מאמי!!" "תודה יפה שלי!!" אמרתי.
דיברנו עוד קצת וזה ושאלתי אותה אם היא רוצה לבוא.
"את באה?" "ברור!" "חחח לא בערב, עכשיו" "אהה לא מאמי איפה.. אני בבייביסיטר" "אהה חח באסה לך" "חחח כה" אמרה בת-חן.
דיברנו עוד קצת ואז..
"חחח החלפת חיתולים מהנה" "חחחחח יא זבל" "חחח" צחקתי.
"חכי חכי! אני יביא לך את הטיטול עם הקקי!" "חחח דיי יא מגעילה אחתת!!" "חחחח" צחקה בת-חן.
"יאללה מאמי הילד בוכה" "חחח ביי כפרה אוהבת" "גם אני אותך ביי" אמרה בת-חן וניתקה.
ככה עד איזה 5 וחצי רק הודעות וטלפונים.
נוי: "ניבו'ש מאמי שיהיה לך מזל-טוב יפיופה!! אני יראה אותך כבר בערב"
תגובה: "חח תודה דוגמן שלי! גם אני מחכה לראות אותך!! שנים שלא ראיתי אותך!!"
נוי: "חחח כה הא"
תגובה: "חחח כה"
נוי: "יאללה מאמי אני עפתי לי.. אוהפ'תךך"
תגובה: "גם אני אותך מושלם אחד, ביי מאמי.
נוי: "ביי מאמי"
ואז אבירן התקשר ודיברנו.
'אחחח כמה התגעגעתי לילד הזה!!' חשבתי לעצמי.
"מחלה נפשית שליייייייייייייי" "בולי איש השלג שילייייייייייייייייייי" צעקנו אחד לשני.
"חחח ממממממממזזזזזזזזללללללל-טטטטטטווווווופפפפפפ" "חחח תודה יפה שלי!" אמרתי.
מפה לשם..
"מה עושה?" שאל אבירן. "מחכה לערב בשביל לראות אותך ואת אלה שלא ראיתי שנים!" "חחחח גם אני מחכה לראות אותך" "חחח לפחות משהו משותף" "חחח" צחק אבירן.
ככה דיברנו איזה 10 דקות.
"יאללה ביי כפרה נראה אותך בערב" "ביי בובית" אמר אבירן וניתקתי ת'שיחה.
ואז חזרתי לבל.
"יואוו בל!" "מה קרה???" שאלה בל.
"לא קנינו צלחות פלסטיק, מפיות והכל השטויות האלה!" "ינעל המוח הזה שלך" "חכם הא?" "חחח לטווח קצר" "חחחח זו**" אמרתי לבל.
"זזנו?" "היינו ביימינו" "חחח טוב יא קרציה" אמרתי לבל והלכנו שוב למושבה.
הפעם כתבנו מה צריך שלא יהיה טעויות!
הגענו =]
קנינו צלחות פלסטיק, סכו"ם, כוסות, מפיות, מפות, בלונים (!!!) איזה 5 חבילות ככה, קערות גדולות עוד קצת חטיפים שלא יחסר וחזרנו הביתה.
סידרנו את כל הדברים במקום ועלינו לחדר.
ראינו טלוויזיה, שמענו מוזיקה, היינו במחשב עד 6 ככה והתחלנו להתארגן.
הכנו את הבגדים על המיטה ובל נכנסה להתקלח ב-6 וחצי ככה.
היא יצאה ב-6 וחצי, ישר אחרייה אני נכנסתי והיא בינתיים התחילה לארגן את הדברים.
נכנסתי אחרייה, דפקתי מקלחת למרות שהחיה הזאת גמרה לי את כל המים.
ישר התלבשתי ודניאל כבר היה אצלי.
ב-9 כולם היו צריכים לבוא.
יצאתי מהמקלחת ב-7:40 וישר התלבשתי, התאפרתי, הסתכלתי עוד קצת במראה ו... 'פרפקט' אמרתי לעצמי.
סידרתי את החדר, כיביתי ת'אור הלכתי למחשב וכתבתי באווי:
"יש לי מומולדתתת!! =]
כולם מוזמנים! יאללללה בואו :]
בלו'ש & גיסי אצלי, תקנאוווו 😛
עדידו'שש אני מתגעגע נסיך שליייי!
ניבו'ששש -> This is I -> ואין עליי.. חעחעחע בה ביי"
ירדתי למטה ודניאל שרק לי.
ירדתי במדרגות ודניאל כזה השתחווה לפניי והושיט לי את היד שלו.
הושטתי את ידי והוא נישק לי אותה.
"הוד מלכותה.." "חחח" נתתי נשיקה לדניאלו'ש ועזרתי לבל.
הרוב כבר היה מסודר, רק דברים קטנים נשארו.
לשים כוסות ובקבוקי שתייה ולשים את הפופקורן במיקרו. החלטתי שנשים את הפופקורן לפני שכולם יבואו שהוא יישר טעים.
כבר ב-8 וחצי כולם התחילו להגיע והחמיאו לי עם איך שנראיתי.
לפתע מישהו שם את הידיים שלו על העיניים שלי.
"בולי שיליייייייייי" זה היה אבירן.
"מחלה שליייייי" "חחח" צחקתי.
אבירן נתן לי נשיקה ענקית וחיבוק. חיחיחי איזה כיף לי :]
אחר"כ נוי הגיע ואבירן היה כמו השומר ראש שלי חחח.
גם לנוי התגעגעתי כפרע עליו! דוגמן הואאא, דוגמן!! =]]
ככה לאט לאט כולם הגיעו.
ידיד שלי שהוא במקרה DJ החליט לקחת את המוזיקה והכל עליו.
הוא היה ה-DJ באותו ערב.
'וואלה הוא יודע לעשות שמיייייח' חשבתי לעצמי.
"ראובן תודה מאמי על הכל!" "בשבילך את הירח אקטוף!" "תקטוף לי" "חחחח" צחק ראובן והמשיך בשלו.
לפתע הוא הפסיק את המוזיקה.
"שלום שלום לכולם" אמר ראובן במיקרופון.
"אנחנו כאן היום בשביל לעשות שמח לילדה הכי בעולם הזה! אז קדימה, כולם לקום על הרגליים ולהתחיל לרקוד" אמר ראובן וכולם קמו והתחילו לרקוד.
כשכולם התעייפו כבר ניצלתי את ההזדמנות והבאתי לכולם עוגה.
'חחחח מה עושה האוכל.. אחח איזה שקט' חשבתי לעצמי.
ואז..
"קדימה, אחרי שכולכם הטענתם את המצברים שלכם תקומו, להמשיך לרקוד" אמר ראובן.
ככה המשכנו לרקוד ואחרי איזה שעה וחצי ככה אני חושבת ראובן שוב לקח פיקוד.
"אני רוצה להקדיש את השיר הזה בשביל הילדה הכי מיוחדת בעולם" פתאום כולם עמדו מסביבי וראובן שם את השיר טיטאניק.
"מתה עלייך" אמרתי לראובן ונתתי לו נשיקה.
הוא הזמין אותי לרקוד אותי וכולם היו מסביב.
ככה לאט לאט העבירו אותי מיד ליד כאילו הייתי חבילה ורקדתי עם כל הידידים שלי.
היה עוד שיר שקט.
הוא שם את השיר של נטליה אוריירו: Me muero de amor.
כולם היו זוגות זוגות והתגעגעתי לעדי לרגע.
פתאום מישהו דפק בדלת.................................................................
תגיבוווו -> הרבה 😊
שיהיה לכם שבת שלוםםםםםם!!
אוהבת מלא מלא מלאאאא, ניבו'ש 😊
יואאא איזה סיפור מושלם!!!!!!!!!!!!11
המשךךךךךךךך
אוהבת המונים !!!!
איזה מהמםםםםםםםםם
אמן שעדי פתאום יצוץ בדלת....
המשךךךךךךךך!!!!
וזה היה..?
מושלםםם
תמשיכיייי בובה
הלוואי וזה יהיה עדייייייייייייייייייייייייייי
המשךךךךךךךךךךך