פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,350 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 28 מתוך 110
שזה יהיה עדיי פליזז מאמיי חיחיחי
מתה עלייך נשמה שלי לנצחח
ותמשיכי פליזז בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
באמת כמו שכולן אומרות,הלוואי וזה יהיה עדי [=
תמשיכי מאמי.
אוהבת אותך...חן.
יאאאא.....
תמשיכי מהררר
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףף
ניבו'שש אני במתח תמשיכי פליזז מאמי חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
המשךךךך
בדוק עדייייייייי
או המשטרהה חחח
קיצור שימי המשךךךך ניבו'ש
וואיי איזה מתח..!!!! חחחח

הלוווואייי זה עדי

אבל יש לי הרגשה זה דווקא אייל.. חחח 😊

תמשיכי מתוקה.. לאב יו-=> לילושית
המשךךךךךךך מהררררררררר
ניבווווווווו'ששששש שימייייי המשךךךךךךךךך!!!
אני במתחחחחחחחח!!!
לאאאאאאאאאאאאאאאאאבבבבב יוווווווווווווווווווווו,,,,חןןןןןןןןן!!!!!!!!
שבת שלום יפות שלי =]

הרגע חזרתי מרכיבה ובאתי לאכול אז לפני שאני הולכת אני שמה לכן המשך קטן =]
חחחח ומורנו'ש -> מה עם אימא ואבא? חחח לא הודיעו לך על איזה אח קטן בדרך? 😉 המבינה תבין חחח

פרק 36.

תקציר הפרק הקודם:

רקדתי עם כל הידידים שלי.
ראובן שם עוד שיר שקט.
הוא שם את השיר של נטליה אוריירו: Me muero de amor.
כולם היו זוגות זוגות והתגעגעתי לעדי לרגע.
פתאום מישהו דפק בדלת.................................................................

"שלום" אמר אותו האיש.
"שלום..." השבתי. "מי אתה?" שאלתי.
"אני מבין שיש פה מסיבה" "הבנת נכון. עכשיו תן לי להבין מי אתה ומה אתה עושה פה?" אמרתי לאותו האיש.
"הגיעה חבילה בשבילך לא מזמן" "חבילה?! מאיפה??" שאלתי.
"מארה"ב. ביקשו שנמסור את החבילה בדיוק היום ובשעה הזו" אמר אותו האיש.
"אהה תודה" חייכתי וידעתי שזה מעדי וכולי הייתי שמחה.
"את רק צריכה לחתום לי כאן כדי שידעו שאת קיבלת את החבילה" "בבקשה.." אמרתי וחתמתי.
"זו החבילה שלך" אמר הדוור הזה והביא מן עגלה כזאתי ושם עלייה את החבילה. היא הייתה דיי גדולה הייתי אומרת.
כולם הסתקרנו לדעת מה יש בפנים. נכנסתי הביתה, אותו האיש הלך וכל הידידים והחברות שלי התקבצו סביבי.
החבילה הייתה ענקית!!
היא הייתה צבעונית כזאתי, פסים פסים צבעוניים וקשורה בסרט לבן. כמו בסרטים האלה, אתן בטוח מבינות למה אני מתכוונת.
על החבילה היה מכתב סגור.
"לאהובתי" ככה היה רשום. הרגשתי את הלב שלי פועם בשיא הקצב שלו כמו שאפילו שרצתי בביה"ס 3 סיבובים הוא לא דפק ככה.
פתחתי את המכתב וכולם ביקשו שאני אקריא אותו בקול רם.
"יאללה תקריאי יא קרצייה" "חחח תנו לה לעכל את זה" אמרו כמה ילדים.
"חח שיתקוו!" אמרתי לכולם.

"אהובתי,
היום זהו יום מיוחד, יום בו את חוגגת את יום הולדתך ה-15.
אני לא כ"כ טוב בלכתוב כפי שאת יודעת, אבל אני יודע דבר אחד..."
לקחתי נשימה ארוכה.
"אני יודע שאני אוהב אותך בכל ליבי, כל יום איתך הוא היום הכי מאושר בחיי.
את הוא החופש שבי,
את היא האהבה שלי,
את הוא האושר שלי,
את היא השמחה שבי,
רק איתך אני מאושר.
את החיוך הניצחי שלי".
כולם זה עשו פתאום "אווווווווווווווווו" כמו בסרטים שיש משהו רומנטי כזה חחח.
"מלאך שלי,
אני מאחל לך את כל האושר שיש בעולם.
שתמיד תדעי שאת בליבי לעד.
אין שנייה בה אני לא חושב עלייך,
אין דקה בה אני לא מתגעגע אלייך,
אין שנייה בה אני לא רוצה לחוש את מגע שפתייך".
הסמקתי :] חחח כולם צחקו עליי.
"אהובה שלי, אני רוצה שעכשיו תדליקי נרות על העוגה, 15 בידיוק ועוד אחד לשנה הבאה, תבקשי 3 משאלות שהכי היית רוצה ואת ההכי הכי חשובה תאמרי בקול רם".
לא הבנתי מה הוא רוצה ממני!!
אבל מי אני שלא יעשה את מה שהוא אומר לי? ((:
הייתה עוד עוגה ועזרו לי לשים נרות והדליקו לי אותם.
אמרתי את הראשונה בלב -> שכל המשפחה שלי תהיה בריאה.
את השנייה גם אמרתי בלב -> שתמיד אני יהיה מאושרת.
ואת השלישית? הדובדבן שבקצפת...
"הלוואי ועדי היה איתי עכשיו..." אמרתי.
ראובן ישר שם שיר שקט וכיסה לי את העיניים. הוא בטח יידע מה מתרחש כאן.
משהו ייצא מהקופסה. ראיתי שהיא זזה. חח רימיתי את ראובן והוא שם לב והפעם לא הצליח לי.
נבהלתי. לא ידעתי מה נסגר פה.
כולם כזה לקחו נשימה כזאתי ו.. "יווו" יאאאא" וואיייי" ועוד כמה כאלה...
ואני? אני לא ידעתי מה הקולות האלה.. זה היה נשמע כמו... אהמ.. :]
לפתע אני מרגישה שהידיים של ראובן התחלפו, ישר מיששתי את הידיים של אותו אחד.
ראובן לחש לי "שלושה ניחושים"..
לא הייתי צריכה אותם :]
"עדי?" "את שואלת או אומרת?" אמר ראובן.
"לא יודעת! אין מצב שעדי פה! הוא התקשר כבר להגיד לי ש... או שבעצ...." ישר הסתובבתי.
"עדיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי" קפצתי עליו!!
בכיתי, דמעות של התרגשות. נישקתי אותו, כן, נישקתי אותו מול כולם, לא היה איכפת לי מכלום!
"נסיכה שלי.." אמר עדי והוביל אותי למרכז.
כולם עשו מעגל צמוד צמוד אליי ואל עדי. רקדנו, התנשקנו, התחבקנו.
"איי" אמרתי. "מה קרה אהובה שלי?" "רציתי לראות שאני לא חולמת.." "חחח את לא חולמת נסיכה שלי" אמר לי עדי.
"נשיקה, נשיקה, נשיקה, נשיקה" כולם צעקו ביחד.
אני ועדי התנשקנו, אחחחח כמה התגעגעתי אליייייו!!!!!
"אני אוהב אותך" לחש לי עדי.
"גם אני אוהבת אותך אהובי שלי" לחשתי בחזרה ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים.
היה לי מן חיוך דפוק כזה שלא ירד מהפרצוף! ממש!! לא יכלתי להוריד אותו.
"איזה מתוקה!!" צעק לי גיסי (דניאל).
ככה המשכנו עוד קצת לרקוד והצטרפו עוד כמה זוגות.
בל ודניאל היו קרובים אליי ואל עדי.
לפתע עוד דפיקה בדלת...
חשבתי לעצמי 'כמה מוזר שאייל לא התקשר........'
זר פרחים הגיע.
"וואלה הם לא מפסיקים לרגע השליחים האלה!" אמרתי לעדי והוא צחק עליי. כמובן!! =)
חתמתי שוב שקיבלתי את הפרחים וקראתי מה שהיה רשום בהם.

"לאחת והיחידה,
מה אאחל לא אדע, שתהיי יפה? יותר ממה שאת יפה? לא.. זו סתם ברכה.
שתהיי בריאה? אמן.
שתצליחי בכל אשר תפני? אמן.
אאחל לך את היומולדת הכי הכי שיש ותדעי שאני תמיד לצידך.
אוהב, אייל".

התקשרתי לאייל ואמרתי לו שיבוא. הוא היה המום אבל עבר לו. הוא בא עם חברה שלו.
נתן לי נשיקה ואיחל לי מזל טוב וגם חברה שלו.
'חח חמודים הם ביחד' חשבתי לעצמי.
ככה עבר לו אותו ערב/לילה, איך שתרצו לקרוא לזה.
ב-2 וחצי ככה כולם התחילו להתפזר מעט.
בל ישנה אצלי, כמובן!! ומי אם לא המתנחל שלי? עדידו'ש =]
העברנו את הערב בסבבה, כולם אמרו שהיה כיף ושהקטע עם עדי היה מרגש.
"חח יש לי בעל רומנטיקן" "חחחח מסטולה שלי" אמרה לי בת-חן.
"אולי תשני אצלי מאמי?" "לאא מאמי מחר אני נוסעת לקריית שמונה לדודים שלי" "טוב ילדה עסוקה" "חחח ביי מלאך יפה. אוהבת'ך" "גם אני אותך דודה שילי.. ביי כפרה" אמרתי לבת-חן ונתתי לה נשיקה.
התחלנו לסדר את כל הבית.
את הסלון, הפינת אוכל, השטיחים, הכיסאות, הכל הכל!
חחח עדי גם הך לזרוק זבל.. חחח הוא ודניאל. יש עתיד 😉
ככה ניקינו הכל עד 3 ועשרה ככה.
עלינו למעלה הבאנו את כל המתנות והתחלנו להשתגע! חחחח.
הביאו לי דברים לחדר כמו כיסא פרווה כזה בצבע ורוד, פופ כזה ורוד גם, תחתון שרשום עליו "אזור שמור", דובי ענקי שרשום עליו "אני אוהבת אותך" מחברה, חולצות מלא, ג'ינסים ועוד דברים כאלה המשפחה, נרות בצורות שונות עם ריחות, ועוד אביזרים קטנים כאלה.
לבגדים עשיתי תצוגת אופנה.
חחח הלכתי למדוד בגדים ודפקתי להם פוזות :] (לבל, דניאל ועדי).
והם? הם צילמו אותי! חחחח.
דניאל הביא לי כזה חצי לב בשרשרת והיה כתוב עליו "אוהב, גיסך" ולו היה רשום "ניב הגיסה היפה שלי" חחח זה היה מזה מושלם!!!
גם לבל ולו יש כאלה חצאי לבבות. לבל רשום "Prince Daniel" ולדניאל היה רשום "Princess Bell" ויש להם עוד מלא דברים ביחד.
אחר"כ הלכנו לישון כולנו ביחד. שמנו מזרונים על הרצפה ומלא שמיכות שלא יהיה קר.
חחחח היה מצחיק.
דניאל עשה קולות מוזרים, עדי שיתף פעולה ואני ובל מתות לישון!
עשינו קרב כריות חח כי הם לא סתמו ת'פה!
וברור שהם לא יהיה עייפים! הם לא עשו כלום חוץ מלהוציא שקית לכל פרור וללכת לזרוק. חח שתי סתומים!!
בקיצור, היה ממש כיף אותו ערב.
יום למחרת קבענו ללכת ביחד לים או לקניון ביחד, ככה כולנו ביחד.
אותו חופש פסח עבר מהר.
"הזמן עובר שנהנים" =]
עדי היה צריך לחזור והפעם לתקופה ארוכה מאוד...........................................................

תגיבו מלא מלא מלא =]
ותודה לכל החדשות שהגיבו לי ((:

אוהבת מלא, ניבו'ש 😊
המשך מ=ו=ש=ל=ם!!!!
אוהבת,חן.
איזה מושלם העדי הזה אמאא
אהבתי בטירוףף יפה שלי תמשיכי פליזז
והלוואי אח קטן חחחחחחחחחחחחחח
המבינה תבין אוהבת אותך לנצח יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דיייייי איזה סיפור מושלםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךך
יאאאאאאאא איזה מושלםםםםםםםם!!!
מדהייייים
מ-ה-מ-ם ביותרררררררר!!!!
המשך דחווווווווף!!!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך