פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,341 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 24 מתוך 110
עד ש....???
שימי המשךךך מאמי


מוואה ענקיתתת 😛
ניבו'שש נשמה שלי אני במתח פליזז תמשיכי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ש???
המשך מהר
שאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאלום 😁
ממצב יפיופות?!
הפרק הזה מיוחד! חחח כתבתי וכתבתי המשך ולא היה לי רעיון לסוף מותח.
לכן שלחתי למורנו'ש (נאפי) את הסיפור באייסיקיו והיא נתנה לי רעיון להמשכון 😊
אז הנה ההמשך :]


פרק 32.

תקציר הפרק הקודם:

עזרתי לעדי להכין את התיק חזרה לארה"ב.
קיפלתי את החולצות ואת המכנסיים ואת התחתונים והגרביים והג'ל שלו, הבושם, הדאודורנט ושאר הדברים האלה.
עדי בא מאחוריי והחזיק אותי במותניים ונתן לי נשיקה בצוואר.
"אחחחח את משגעת אותייי!" אמר לי עדי.
"ומה נראה לך שאתה עושה לי?!" השבתי והסתובבתי אליו.
"חחח אני מטריף אותך" "חחח גם.." חייכתי והתנשקנו עד ש........................

"אהמ..." הפריע אבא שלו.
"אופס.." חייכתי.
"חח בואו לאכול ארוחת ערב" "לא צריך.. יש לי ארוחה משלי" אמר עדי ונתן לי כזה ביס ביד.
"אייהההה יא חיה!" "חחחח" צחק עדי.
"טוב אנחנו נשאיר לכם בצד ואחר"כ תאכלו" "טוב אבא" אמר עדי.
עדי הרים אותי וזרק אותי על המיטה.
"עכשיו לסעודה שלי" הוא נישק אותי בכל מקום בגוף וראינו קצת טלוויזיה ואז הוא ירד להכין לנו ארוחה קטנה ורומנטית.
מי אני שיתנגד?! =]
בינתיים, הוצאתי דף ועט וכתבתי לעדי מכתב.

"נסיך שלי, את המכתב הזה תקרא רק כשתהיה כבר בארה"ב,
תסדר את הבגדים בארון והנה המכתב שלי יבצבץ לו מבעד התחתון.
אתה בטח עכשיו הגעת, מפרק את המזוודה ומסדר את הבגדים.
בינתיים שאתה מכין לי ארוחת מלאכים אני כותבת לך כאן מכתב כשנהיה רחוקים.
רציתי להודות לך על כל רגע שאני איתך,
על כל שעה, דקה, שנייה ומאיה.
אני יודעת שוב שכמו כל הפרידות שעברנו הפרידה תהיה קשה,
מפעם לפעם היא הולכת וגוברת ומחמירה.
אני רוצה שתדע שהיום אני נשבעת שהירח הוא עדי שאני אוהבת אותך לנצח עד עולמי עולמים.
אני ואתה זה אחד, ואנחנו נדע לגבור על כל המכשולים שיעמדו בדרכינו,
ושנינו יודעים שהאהבה שלנו חזקה בכדי שכמה שעות טיסה וכמה עשרות אלפי מרחקים יהרסו אותה.
שנינו יודעים שהגבול הוא השמיים,
שנינו יודעים שהאהבה שלנו היא של שניים, כמו זוג יונים שעפים להם בשמיים.
ועכשיו, דיי עם החרוזים האלה שלא כ"כ מצליחים לי.
אני כל דקה מסתכלת על הדלת שאתה לא נכנס ושבטעות לא נהרסה כל ההפתעה.
בקיצור אהוב ליבי, רק רציתי שתדע שאני אוהבת אותך לנצח ולנצח אין סוף!
אתה כל החיים שלי ואני באמת אוהבת אותך, אני מבטיחה לך שאין לי אחר מלבדך.
שתוכל תתקשר אליי אהובי, אוהבת לנצח,
Your princess Niv =]"

כך רשמתי לעדי במכתב ושמתי לו בתוך התחתון חח המקום האינטימי שלו.
שמעתי את עדי עולה במדרגות ומיהרתי לסגור את המזוודה.
אכלנו סלט קצוץ קצוץ שעדי הכין, והוא הכין גם לימונדה, והביא גבינות.. ארוחת ערב קלה כזאתי ומשביעה.
בילינו עוד קצת ביחד, בנשיקות, ריצות (מה שמזמן לא עשינו), חיבוקים וצחוקים.
התקשרתי לאבא שלי ואמרתי לו שאני נוסעת עם עדי לשדה תעופה.
הוא אמר בסדר ושהוא יגיד לחבר שלו שעושה הסעות שייקח אותם ואז יחזיר אותי.
חבר שלו בא ואני ועדי הכנסנו את הדברים לאוטו ועלינו לכיסאות האחרונים.
שמתי עליו ראש וקיוויתי שלא לישון כי רציתי לבלות עוד קצת עם עדי.
ובאמת לא נרדמתי.
הגענו לשדה, אמרתי לחבר של אבא שלי שאני יבוא עוד איזה 20 דקות.
נפרדתי מעדי.. ואכן הפעם הפרידה הייתה הכי קשה.
אחרי שהתמסרתי אליו, שהוא הגן עליי.. הכל.. הכל היה קשה.
קיוויתי לא לבכות אבל זה היה חסר סיכוי. איזה חצי שעה אנחנו עומדים ומתחבקים ומגניבים נשיקות וכל זה.
הגעתי לאוטו בחזרה, כ"כ רציתי עוד יום איתו. יום אחד, לא ביקשתי יותר!
פתאום לפני שאני נכנסת לאוטו עדי צועק לי "ניבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב!!!!!!!!!!!!!" הסתובבתי ורצתי אליו.
עמדנו כשכל האנשים מסתכלים ומכניסים את המזוודות לעגלות כאלה שלא יהיה להם כבד.
"אני אוהב אותךך!!" "גם אני אותךךךך יפהההה שלייייייייייייייייייייייייי!!!" צעקתי לו והתנשקנו שוב.
הוא היה צריך לחזור.
נתנו עוד נשיקה ועוד חיבוק והלכתי.
עליתי לאוטו והוא הסתכל עליי עד שאיבדנו את העיניים של אחד השני.
נופפנו לשלום ושלחנו נשיקות שלא יגיעו.
הגעתי הביתה, התקלחתי ועליתי למיטה, כבר הייתי עייפה.
העיניים נעצמו מהר והחלומות התחילו לרוץ בראשי:
חלמתי שעדי מת בתאונה במטוס, חלמתי מלא דברים על עדי והחלטתי שלא לישון כי אני חולמת דברים שעושים לי רע.
למחרת לא הלכתי לביה"ס וגם בל והיא בא להיות איתי.
היינו בבית, עשינו עבודה (זה מה שקורה שמשעמם) ובסוף החלטנו ללכת לעשות תמונות :]
הצטלמנו שנינו והתמונות היו הכי מצחיקות שיש... פוזות, פרצופים.. הכל! היה הכי מצחיק שיש.
אח"כ אימא צ'לי הכינה לנו לאכול ספגטי ושניצל אבל אני לא אוהבת ספגטי אז הכנתי לי צ'יפס.
הלכנו לטייל קצת, אמרנו לידידים שלנו שיבואו ויהיו איתנו והם באו ועשו לנו סיבובים באופנוע שלהם ואח"כ בל התקשרה לדניאל שיבוא והלכנו להסתובב בקניון.
ככה העברנו ת'יום.
בל ישנה אצלי ולמחרת הלכנו לביה"ס והחלטנו שצריך לקחת חופשות מידי פעם.. זה עושה רק טוב.
בהפסקה ראיתי את אייל והוא כל הזמן ניסה להתקרב אבל ישר הלכתי מהמקום. בסוף הלימודים הלכתי לבל והתכוננו למבחן במדעים (מה מדעים יעזור לי בחיים?! בעע).
בזמן שלמדנו אימא שלי התקשרה אליי לפלאפון.
"מה קרה אימא?" "עדי התקשר" "יואווו!! הוא עוד על הקו?!" "כן.." "תגידי לו אם הוא יכול להתקשר לבית של בל!!" צעקתי לאימא שלי דרך הטלפון.
"הוא מתקשר" "תודה אימאא!! אוהבת אותךךך!!" "ביי יפה שלי" "ביי אימא" אמרתי וישבתי ליד הטלפון מחכה שהוא ייתקשר.
"עדיייייייייייייייייייייייייייייי" "חח איך ידעת שזה אני?!" "חוש שביעי" "חחחח יפיופה שלי" אמר עדי.
"איך הייתה הטיסה?!" שאלתי "מלאה בגעגועים ובמחשבות עלייך" "גם השינה שלי לא הייתה משהו.. חלמתי שקרה לך משהו במטוס ולא הלכתי לישון" "מצטער אהובתי" אמר לי עדי.
"על מה מצטער יא אהבל?!" "חח מצטער שלא ישנת בגללי" "זה לא בגללך זה בגלל החלומות המפגרים שלי" אמרתי.
"חחח בכל זאת... איך היה בביה"ס?" "אמ... אתמול לא הלכתי ובל באה אליי והיה כייףףף" "חח סבבה אהובתי" אמר עדי.
העברנו עוד קצת חוויות, צחקנו, שלחנו נשיקות דרך הטלפון והוא אמר שקנו לו מחשב ועוד מעט באים להתקין את המודם והוא יורד אייסיקיו ומסנג'ר וככה נוכל לדבר.
"ישש!! מתי בערך יהיה אז אינטרנט?" "אני חושב שעוד שעתיים ככה" "וואלה?! סבבה אז אני יישאר אצל בל ונראה אותך ביחדדד במצלמההה" "חחח חופשי חים שלי" אמר עדי ודיברנו עוד קצת.
"ביי אהובתי מת עלייך" "ביי חיים שלי אוהבת מלא מלא" "גם אני.. ביי מאמי" אמר עדי וניתקנו ת'שיחה.
"יואוו איזה חמודים אתםםםםםםםםם!!" אמרה לי בל.
"חחחח יא קופיפה" "חחח דוגי אחת שלי" אמר בל והמשכנו להתכונן.
ואחרי איזה 3 שעות ראינו את עדי במצלמה.
ככה עבר לו חודש עד שהגיע החופש של פסח.
אני ועדי המשכנו לדבר יום יום, אבל במיקרופון במחשב ובמצלמה ומידי פעם בטלפון.
משהו כמו איזה ארבעה ימים לפני החופש לא הצלחתי להשיג את עדי בטלפון והוא לא היה מתחבר וגם הוא לא היה מתקשר.
התחלתי לדאוג.
ביום ה-4 לחופשה כבר השתגעתי! לא הבנתי מה קרה לו, לא ידעתי והייתי הכי לחוצה שיש.
הייתי בבית לבד עם בל ושנינו דאגנו. לפתע מישהו דפק בדלת...........................................


תגיבוווווווווו 😛
אוהבת מלא מלאא ואני כנראה יעשה המשך במחשב וישלח למורנו'ש שתשים לכן כי יש לי טיול.
שיהיה לכן שבוע מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ניבו'ש 😊
חחחחחחח מי מושלמתתתתתתתתתתתתתת?!?!?
אוהבת אותך הכי בעולםםם מדהימהה שליי
סיפור מדהיםם כמוךך שכתבת אותו
ותמשיכי כשיהיה לך זמןן
ונשמה שליי תהני בטיול אני אתגעגע הכי הכי בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מתה עלייך לנצחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מ=ו=ש=ל=םםםםםםםם
ניבו'ששששש תהני בטיוללללללל
ושימי המשךך חח


מוואה ענקיתתת 😛
ניבו'ש יפה שלי תהני בטיול.
וכן תשלחי למורן שמורן תפרסם..אני מסוקרנת כבר [=
אוהבת אותך הכי שבעולם,חן.
מדהיםםםםםם
המשךךך


בתאלושששש
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך

אני מעריצה של הסיפור הזהההה
המשךךךךךך מהיר פלייייייייייייייייייז
מושלםםםםםםםםםםםםם
תהני בטיולל נשמההההה
מואהההה

אורינ'וש..
ה--מ--ש--ך
אמאאאאאא אאיזה סיםור מושלםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!=]].....
איזה כישרוןןן ניב כל הכבודדדדד=]]]
באמת סיפור כזה יפהההההההה
אני מעריצה שלו חח 😁


באהבה ענקיתתת טוהרררר 😛
איזה מהמםםםםםםם!!!!
פשוט מושלםםםםם!!!
המשך דחווווף!!!
תהני בטיול מאמיי..
ושימיי דחוףףףף דחוףףף ה-מ-ש-ך.
סיפורר פ33ההה....
אוהבתת
נופי&יותיי 😁
המשךךךךךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך