ניבו'ששש מלאכיתת שליי
תמשיכי פליזז בובה מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
המששששששששששששךךךךך נווווווווווו
יאאא איזה חמוד עדיייי
תמשיכי כפרעעע
אוהבת תמיד.. לילושית
😛
צ'לוםםםםםםםםםםםםםםם :]
ממצב יפיופות שלי?!((:
קרינו'שששש חחחח היה כיף לראות אותך שוב 😁
חח היא הרביצה לי אחרי זה חחח עוד זריקת טטנוס... המבינה תבין 😉
הנה ההמשך ותודה על כל התגובות נשמות שלי (:
פרק 30.
תקציר הפרק הקודם:
החלטתי שנצא בזוגות לקניון. אני ועדי, בל ודניאל. יואוו כמה שנים לא ראיתי את דניאל!! גיסי!!
התקשרנו לדניאל והוא ייצא לדרך.
בינתיים בל חרשה על הארון ולבשה בגדים לקניון כי היינו עם תלבושת וככה ללכת לקניון?! בעעע.
בינתיים אני ועדי היינו למטה חיכינו לדניאל.
דניאל הגיעה ובל עוד התיפייפה! לא מספיקקקקק לההה!! :]
הגענו לקניון ו.... "ניב?" הרגשתי מישהו נוגע בכתף שלי....
זה היה אייל...
"כן?" הסתובבתי.
"ממצב?" אמר לי אייל ונתן לי נשיקה על הלחי.
"מ..ה... מה אתה עושה פה?" "סתם.. באתי עם ידידה" "האא.. הבנתי" אמרתי לאייל.
'ידידה?! הא?!?! ידידה או חברה?' חשבתי לעצמי.
פתאום באה מישהו, לא הכרתי אותה "אהובי.." ונתנה לו נשיקה על השפתיים.
"ידידה הא?" אמרתי לאייל והמשכתי ללכת עם עדי.
לא הרגשתי כלום, אהבתי את עדי כמו שלא אהבתי אפילו את אייל למרות שהוא היה האהבה הראשונה שלי.
הלכנו כולנו ביחד ואני ועדי עזבנו את בל ודניאל אחרי שעה ככה כי היינו צריכים ללכת לאבא של עדי לשאול אותו על העבודה.
"ביי נסיכה שלי" אמרתי לבל ונתתי לה נשיקה "כנ"ל לגבייך יא קופיף אחד! מתה עלייך גיסי.. תשמור עלייה" "חח תמיד!! ביי גיסתי האהובה" "חחח אפשר לחשוב שיש לך עוד אחת, ביי כפרה" "חח ביי" אמר דניאל.
"ביי נסיכה שלי" אמרה לי בל.
בדרך אני ועדי התנשקנו ועצרנו לקנות לנו גלידה.
עדי דיבר עם אבא שלו בטלפון בינתיים ואמר לו אם הוא בבית כי הוא צריך לדבר איתו.
הגענו לבית של עדי.
"היי" אמרתי לאבא של עדי. "ניב מתוקה, מה שלומך?" "הכל טוב, תודה..." השבתי.
"אני וניב צריכים לדבר איתך אבא" "מה קרה?" שאל אביו של עדי. "לא, לא קרה כלום.." "אז תתחילו?" שאל אבא של עדי.
"כן.." "ובכן.." "אמ... מצאנו לך עבודה, את העבודה שרצית, פה בישראל.." "באמת?!" שאל אבא שלי עדי המום.
"כן! באמת!!" השבתי. "לי ולעדי קשה להיות רחוקים אחד מהשני ורציתי שעדי יישאר איתי פה והלכנו לחפש עבודה. ות'אמת? זה לא היה קל בכלל!" אמרתי לאבא שלי עדי.
"אני מאמין לך מתוקה.." "אין מצב שעדי יישאר פה? איתי?? יישאר לגור פה?" "לא מותק, אבל אני מבטיח לך שכל חג הוא יהיה פה.." "אפשר לחשוב כבר כמה חגים יש.." לחשתי אבל הוא שמע (אבא של עדי).
"אוףף.." התעצבנתי. "מצטער" 'עודד' אותי אבא של עדי.
הלכנו לחדר של עדי. העברנו שם עוד כמה נשיקות.. מה שמזמן לא עשינו בחדר הזה.
הלכנו אליי הביתה.. רצינו לבלות עוד קצת ביחד לפני מחר.. מחר.. המחר שעדי הולך.. 😢
"אני אוהב אותך נסיכה שלי, אני מבטיח לך את ההבטחה הכי שבעולם!" אמר עדי.
"ומהי ההבטחה?" שאלתי.
"לאהוב אותך עד סוף ימיי.. חיי.. לעולם לא אבגוד בך ולא אחשוב על זה אחרת!!" "אני אוהבת אותךך!!" אמרתי לעדי וקפצתי עליו בנשיקות.
"סוכרייה שלי?" שאל עדי. "יאססס בונבון?" עניתי.
"אני אוהב אותך.." "באימא שלך?" "באימא שלי ובאימא שלך" "חחח יא הומו" "הומו הומו ואני איתך!" "חחח מישהו אמר לך שאני בת?!" שאלתי.
"שכחת שבדקתי את זה לפני כמה זמן?" הסמקתי.
"חח דיי אל תביך אותי.." "למה להביך אותך מאמי שלי? אהבתי את מה שעשינו ואז זה שאת התמסרת אליי ובטחת בי ות'אמת?" "רק..." השבתי.
"היה כיף איתך.." אמר לי עדי. "אוייש תשתוק!" "תגרמי לי לשתוק?" שאל עדי. "אהמ.." אמרתי לעדי וישר הדבקתי לו נשיקה שאחרייה הוא לא דיבר ואחרי עוד כמה נשיקות הוא גם לא דיבר וגם אחרי שירדנו למטה.
"נו מה נהיית לי דג?!" עדי עשה כזה לא יודע עם הבעת פנים.
"אהה חחחחחחחחח אתה יכול לדבר!" "תודה שנזכרת באמת!" "אולי עדיף שתשתוק!" "חחחחח" צחק עדי ונתן לי נשיקה.
פתאום צלצל הטלפון.
"הלו?" "שלום מתוקה.." שמעתי בטלפון והקול היה גבוהה כזה.
"מי זה?" "מה את לא זוכרת אותי?" "אני אמורה לזכור?" שאלתי.
"את כרגע עם החבר שלך אבל כשהוא לא יהיה בסביבה..............." אמר אותו אחד וניתק.
חיבקתי את עדי חזק.
"מה קרה יפה שלי???" שאל עדי ונבהל.
"אני מפחדת!!" "מה מפחדת מאמי? מי זה היה??" "לא יודעת!" "מה אמרו לך??" "שיודעים שאתה איתי וכשלא תהיה בסביבה....." "מה יקרה שאני לא יהיה בסביבה?" שאל עדי.
"לא יודעת! אמרו "כשחבר שלך לא יהיה בסביבה....." וניתקתי! אני מפחדת עדי! אני מפחדת שזה האיש ההוא שבא לבית שלך כשהייתי ולירן היה איתי וגם בא לבית שלי ואבא שלי נתן לו מכות.." אמרתי לעדי.
"אל תדאגי חיים שלי.. הכל יהיה בסדר" אמר לי עדי ונתן לי נשיקה קטנה במצח.
היינו ככה בסלון, מחובקים ומכוסים עם שמיכה וראינו טלוויזיה. העברנו קצת ל-MTV ועדי שאל: "התרקדי איתי?" היה שיר שקט בקרע.. לא יודעת את השם שלו.
"בוודאי נסיך שלי" השבתי. עדי כרע ברך, הושיט את ידו והשתחווה. "הכבוד הוא לי נסיכה שלי" וקרץ.
פתאום מישהו דפק בדלת..................................
תגיבוווו =]
מחר אני לא אוכל לשים המשך כי יש לי להתכונן למבחן במדעים והיום כתבתי לכן עוד קצתתת כי סיימתי עבודה להגשה ליום שישי בשל"ח.
ואני מקווה שביום שישי אני ישים המשך והפעם? ארוךךך!! כי יש לי טיול שנתי יום ראשון ((:
אוהבת מלא, ניבו'ש 😊
סבבה חיים שלי שיהיה בהצלחה
והמשך מושלםם אהבתיי לוב יו בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מחכה להמשך [=
אה תהני בטיול השנתי.
אוהבת אותך,חן.
יאאא איזה סיפור מהמםםםם
מאמי תהני בטיול.......
=]
נשמה שלי שאת חוזרת פליזיי המשךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה למה את לא ממשיכה מחרר ריזהה רעהה
תמשיכי כבר פליזזזזזזזזזזזזזזזזזז
וואי מ=ו=ש=ל=םםםםםםם
שימי המשךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
איזה סיפור מושלםםםםםםםםם!!!!
הכי מדהים שיש...!!!
המשךךך!~!~!
יאווווווו איזה סיפור יפהההה
פליז תמשיכייייייייייי
איזה מאמי עדיי 😛