בובה סיפור מושלםםםםםםםםםםם
תמשיכי דחוףף
אוהבת*-*אולוש*-*
ניבו'שששששששששששששששש סיפור מהמםםםםםםם!!!
שימי המשך ד==ח==ו==ף!!!
אטווהבתת המון
חן.
ניבבבבבבבב סיפור מדהיםםםםםםםם
אבל לא הבנתי משהו חח היא אוהבת את עדי או את אייל? 😊
שימי המשךך מאמי
מוואה ענקיתתת 😛
חנו'שש לפי מה שהבנתי היא מבולבלת
ניבו'שש כפרה עלייך המשך פליזז חח לוב יו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אהה חחח הבנתי מורנו'שש חחחחח שניה אחת היא אומרת לעדי שהיא אוהבת אותו אחרי דקה היא אומרת לאייל שהיא אוהבת אותו חחחחחחח בכל מיקרה הסיפור מדהיםםםםם
ועדי יותר חמודדדדד שתיהיה איתווווו חחח כמה הוא אוכל וואי.....!!
ניבבבב שימי המשךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
חחחחח חנצ'וק מאמי..
אייל הוא אהבה ראשונה ולא שכחתי אותו (בסיפור) ועדי? כיף איתו והכל ולא שכחתי ממנו בכלל! רק בגלל המרחק נפרדנו ובגלל זה הכל עדיין טרי כזה..
הבנתוס? חחח בחיים אני לא כ"כ מתוסבכת :]]
מורניייייייייייי איי לוב יווו אחותיייי
אני ישים המשך מחר..
אוהפ'תך יפיופותתתתת, מואהההההההההההההההההההה
בקיצור בקצור אני רוצה עכשיו המשך לא מחרררררררר
אני מדקה לדקה יותר מתאהבת בעדי כפרה עליו
חחח מסכן אייל גם הוא חמוד
לא למה מחר???
תמשיכי היום😊
סיפור מושלם!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת המונים..... 😍
חחח חנו'שש כה בובה מתה עלייך
וניבו'שש אהובתיי המשךך פליזז מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכן אייייילל
הוא צודקקקקק
הייתי רוצחת את חבר שלי אם הוא היה עושה את מה שעשיתת!!
יוואוו
המשךךך
בתאלושששששש
ניבו'ש מורנו'שששש חחחחחחח הבנתייייי.......!!! 😁
חולה עליכןן יפותי
ניבבבבבבבב שימי המשךךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
ניבו'שש תמשיכי פליזז בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בתאלו'ש מאמי לא הבנתי את התגובה :/
תסבירי? :]
מסכן אייייילל
הוא צודקקקקק
הייתי רוצחת את חבר שלי אם הוא היה עושה את מה שעשיתת!!
יוואוו
אני עפה לראות כוכב נולד.. רשמתי לכן הכי מהר שיכולתי ואני מצטערת שההמשך קצר!!
פרק 29.
תקציר הפרק הקודם:
הגענו הביתה, התקלנו וכמובן איך שלא עדי אכל.. ומה הוא אכל? חח אני חושבת שאתן יודעות.
היינו קצת במחשב ושכחתי בכלל מאייל. היה לי כ"כ טוב עם עדי ששכחתי מאייל.
החלטנו לישון ביחד =] אני ועדי.
והגיע הרגע שלא ציפיתי לו.. מנשיקות לחיבוקים ומחיבוקים לנשיקות....
"עדי... אני מוכנה...."
"מוכנה למה?" שאל עדי. "אני מוכנה ורוצה שתהיה הראשון שלי?" עניתי.
"מה???" עדי היה בהלם. "מה אתה נבהל?" שאלתי. "באמת את רוצה את זה איתי?" "אתה האהבה שלי.." אמרתי.
"יוווו נסיכה שלי! אני כ"כ אוהב אותך!!" "גם אני אותך נסיך שלי" אמרתי לעדי והוא נישק אותי. נישק אותי בתשוקה.. אהבה..
'אחחח.. כמה אני אוהבת אותו!' חשבתי לעצמי.
שכבתי על הגב והוא היה מעליי..
התנשקנו והוא הוריד לי את החולצה ואני הורדתי לו את שלו..
לאט לאט המכנסיים שלנו הצטרפו לחולצות שהיו זרוקות על הרצפה..
החזייה שלי והתחתונים שלנו לא איחרו.
קצת התביישתי ועדי שאל אותי: "את בטוחה?" "100% ואתה?" "חחח אני מיליון אם זה איתך!" זו לא הייתה הפעם הראשונה שלו ובטח שלא האחרונה.
הרגשתי אותו חודר אליי, כאב לי קצת..
עדי נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים "אני אוהב אותך נסיכה שלי..." "גם אני אותך..".
כשעדי גמר הוא נתן לי עוד נשיקה וככה שכבנו לנו על המיטה והתכסנו בשמיכה כשעדי עוטף אותי בידיו.
ככה נרדמנו עד הבוקר.
"היפהפייה הנרדמת" אמר לי עדי ונתן לי נשיקה גדולה.
"ראית איזה ארוחה הכנתי לך?" "כן נסיך שלי.. יואוו מה השעה? אני מתה מעייפות!" "6 וחצי.." "מה אתה נורמלי? חח שיש ביה"ס אני קמה ב-7 ככה 7 ועשרה.. 6 וחצי?!" "חחח רציתי להיות איתך קצת לפני שאת הולכת לביה"ס" אמר עדי.
"חחח צוחקת מאמי שלי!" ונתתי לו נשיקה ענקית.
"מתי את מסיימת ללמוד היום?" שאל עדי. "אמ.. ב-1:30" "אופי.. אני יצטרך כבר ללכת!" "לאא נכוןןןן יאא באמת?!" שאלתי והתאכזבתי.
"כן יפה שלי.. לא נורא אני מבטיח שאני יתקשר!" "אוף.. לא רוצה! אולי אני יישאר בבית?" "לא יא חנטרישית! את הולכת ל-ל-מ-ו-ד-ד-ד-ד-ד-ד-!" הבהיר לי עדי.
"טוב אימא.." השבתי וחייכתי.
ככה העברנו ת'זמן עד 7 וחצי ביחד. עדי נשאר בבית וכל היום בביה"ס חשבתי עליו.. אם הוא כבר הלך או לא.. ועל מה שהיה אתמול.
סיפרתי לבל והיא שמחה בשבילי אבל שאלה אותי גם אם אני בטוחה כי למרות הכל המרחק הזה בינינו.
"כן אהובתי, אני בטוחה במה שעשיתי ואין דרך חזרה. הייתי בטוחה באותו רגע, למה שאני יתחרט?" "סבבה מאמי אוהבת'ך" "גם אני אותך מושלמת שילי" אמרתי לבל.
דיי הזנחתי אותה והיא אותי :]
החלטנו ללכת לאנשהו אחרי ביה"ס... הרי עדי הלך לא? אהמ...
בל באה איתי הביתה החלטנו להחליף בגדים.
אנחנו נכנסות הביתה ופתאום מלא מלא בלונים.
"מזה?!" "אולי מתנת פרידה מעדי" "אולי" עניתי.
היה שביל של כמו עלי כותרת של השושנה ככה לאורך כל המדרגות עד הכניסה לחדר שלי.
על הדלת היה רשום "האחת והיחידה... תעצמי ת'עיניים בכניסה" בל נכנסה איתי.
פתאום אני מרגישה את השפתיים של עדי על השפתיים שלי.
"לא הלכת?!" "איך אני יכול ללכת ממך?" שאל עדי ונתן לי עוד נשיקה.
החלטתי שנצא בזוגות. אני ועדי, בל ודניאל. יואוו כמה שנים לא ראיתי את דניאל!! גיסי!!
התקשרנו לדניאל והוא ייצא לדרך.
בינתיים בל חרשה על הארון ולבשה בגדים לקניון כי היינו עם תלבושת וככה ללכת לקניון?! בעעע.
בינתיים אני ועדי היינו למטה חיכינו לדניאל.
דניאל הגיעה ובל עוד התיפייפה! לא מספיקקקקק לההה!! :]
הגענו לקניון ו.... "ניב?" הרגשתי מישהו נוגע בכתף שלי....
תגיבוווו :]
אוהבת'כן, ניבו'ש 😊