מהההההההממממממממממממממממממממממםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אנסטסיהה...
המשששששששךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףף
אני במתחחתת....
יניבב גםם במתחת עם קילו חרא בתחתוןן...חח
יאלהה ביי מאמי..המשלך המשך המשך המשך..!!
יאנו'שש נוחוביץץץץ''''>>שליטהההההההההה
בויאנה אחלה סיפור אבלללללל למההה את לא ממשיכה אותו.....
סיפור מהמם חבל על הזמן.....אני לא יודעת עם שמת לב אבל את פשוט חזרת על אותו סיפור כמו החברה המגעילה הזאת של הידיד הכי טוב שלך..
עם את אוהבת את חבר שלך אז תסתכני ותיראי שהכל הסתדר אפילו תגיגי לו שאימו עליי
ובכל זאת באת...
חחחחחחחח כפרה זה לא סיפור אמיתי אני ממציאה את זהה
אמאאאאאא איזה פחדדדדדדדדד חחחחחחחחחחח
סיפור יפהה מאודדדדדדדדד
שימי המשךךך
מוואה ענקיתתת
🙄 🙄 🙄
להמשיךך?? בטוחות?????????????????????????????????????
אני רוצה עוד 5 תגובות ואז אניי ימשיךך אל תתקמצנווו!!!!!!!1
יפות שלי אוהבתת אתכןןןןןןןןןןןן המון איזה חמוות אתןן אחת אחת!!!
חנוששש מאמי שלי חולה עלייךך איזה מאמי את!!
איך את רושמת את זה חן>פאקינג מושלמתת??.
>>אנ060יה נוחוביץ'~~והעולם שותק
מה את עושה טובה לא צריך ...!!!
סתמיי נו תמשיכי כברררררררר
אני רק נחנסתי ורק עכשיו קראתי... וואי מאמי.. סיפור מהמם............
לא יודעת ת'התחלה.. אבל אני פחות או יותר מבינה........ ומי היה בדלת.????????????..... איזה מטח יוןוווווווווו
נו.... ו'קשה תמשיכי.. הבנתי ת'התחלה.. ומאמי.... אני הייתי כבר חצי מתה... מכול הסיפור....... רררוווצציםם המממממשששששששששךךךךךךךךךך!!!... פליזזזזזזזזזז....
נו... זה כבר משעמם.. הספקתי ללכת החוצה.. לחזור.. לאכול ולהשתעל ואת לא ממשיכה?? למה מותק?. הסיפור פצץ.. ושווה... מה ההמשך?. 😕 😕 😊
המשששששששששששששךךךךךךךךךךךך