טובבבב יש לי איזה חצי שעה ואאני מבזבזתתת אותהה עליכןן כי אני אוהבתת אתכןןן המון!!!!
בפרק הקודם~~~~>
**********************************************
וכשסיימתי לספר האו אמר לי...זה לא בגללך את אל ידעת.....
ואז התחלתי לבכותתת....בכיתיי המון בכיתי על ליאור עדעיין אל האמנתי שהאהבה הגדולה שלי כבר לא בחיים
חשבתי שאני אל יצא מזה יותר הגשתי כל כךך עצובהה....
הרגשתי בלב שלי מקום ריק כזה...בגלל שזה שאני אוהבת אל איתי יותר..
חשבתי שאני אל יהיה מסוגלת ניותר לאהוב אף פעם...שאני כל החיים שלי יחשוב על מה שקרה וזה לא יעבור לי בחיים..
כאב לי שזה בנדוד שלו עשה לו...
אבל הכי כאב לי...שפגעתי בו...ושלא תיהיה לי הזדמנות להשלים איתו אף פעם..
לא האמנתי שדבר כזה יקרה לי..........
*******************************************************************
אז אמרתי לו טוב אין מה לסוע לנתנאל אני לא יכולה להתקרב לשם אפילו!!
בהתחלה לירן לא יכל לענות לי...ראיתי לו בעיניים שקשה לו עם כל הסיפור הזה לא פחות ממה שלי קשה..
אחרי כמה דקות של שתיקה הוא הרים אליי את הראש והעיניים שלו היו מלאות דמעות..
ואז הוא אמר לי.... " דניאלו'ש אחותי הקטנה...אל תדאגי הכל יהיה בסדר אני יישמור עלייך
אני לא ייתן לאף אחד לפגוע בך!"
ואז הוא קם אליי וחיבק אותי חזק חזק...החיבוק שלו גרם לי ליהיות חזקה...להרגיש יותר טוב...
ידעתי שנתנאל ישלם על מה שהוא עשה!!
ואז לירן אמר לי טוב בואי אני ייקח אותך הביתה את צריכה לנוח עברת הרבה היום...
קמנו שילמנו ונסענו.... כשהגענו אליי הביתה הוא חיבק אותי שוב ואמר לי לילה טוב נסיכה..
אמרתי לו לילה טוב אח גדול התגעגעתי אלייך!!
לירן--טוב דניאלו'ש נדבר על זה ביום אחר תלכי הביתה ותנוחי טוף??
יצאתי מהאוטו ועליתי הביתה......
ראיתי שלא היה לי אף אחד בבית והיה על המקרר פתק... דינאלוש אמא ואבא נסעו לדודה יאנה
נחזור מחר.,....
פתאוםם שמעתיי בוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אנייודעת שזה קצר אני חייבת לעוףף אני ימשיךך מחרר אוהבתת המוןןןןןןןן
יפהה מאמיי תמשיכי...
אבלל זהה הייה קצצצצצצצצצרררררררר=(((
חח דודהה יאנה.. בטחח שכןןןןןןן!!!חחיחיחיחי
אוהבתת אותך המוניייים!!
יאלהה יום שישייי טיולללללללל בלגאנננננננייים!! 😛 😛 😛
סלמאאאאאאאאאתת חמודיםם..
יאנו'ש נוחוביץ' השולטת!!
איזההה יאפהההההההההה
ומה קרההה?
דייי איזה מתחחחח
המשך ומהרררר!!!
וואי מה זה היה???
סיפור מהמם
שימי המשך
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך.
ויאנה אני מכירה אותך,רק שתדעי!
חן.
סיפו מהמם.....
מחכה להמשך....
ההההההממממממממשששששששךךךךךךך
~+~+~+~בפרק הקודם~+~+~+~
יצאתי מהאוטו ועליתי הביתה......
ראיתי שלא היה לי אף אחד בבית והיה על המקרר פתק... דינאלוש אמא ואבא נסעו לדודה יאנה
נחזור מחר.,....
פתאוםם שמעתיי בוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
נבהלתיי חבל על הזמןן אל הבנתיי מזה... שמעתי אזעקה של מכוניתת הסתכלתי מהחלון וראיתי את אלו'ש
עם עוד כמה ידידים שלנו ועם בת דודה שלי לינויי
אזז הבנתיי שהם סתם מפוצצים נפצים הגנובים האלו...
רציתי לספר לאלה וללינוי על מה שקרהה...... אז ירדתי למטה בריצה וצעקתיי אלוו''''''''''''ששש
היא הסתובבה וקפצנוו אחת על השנייה כמו משוגעותת לא דיברתי איתה כמה ימים התגעגעיתיי אלייהה כ"כ!
התחבקנו איזה שעה..ואז דניאל באה הבאתי לה נשיקה בלחי..
אחרי זה פתאוםםם נזכרתי בכל מה שקרה והתחילו לרדת לי דמעות!
אלה שאלה מה קרה לי אבל לא הספקתי לענות לה כי בידיוק בן דוד שלי
< אח של לינוי שגם לו קוראים דניאל> וחבר שלו תומר באו להגיד לי שלום אז ניגבתי את הדמעות...
ואמרתי להם שלום....אחרי שהם הלכו...כי היה ממש מאוחר...אז אלה שאלה מה קרה לך מקודם למה
בכית?
אז סיפרתי לה את כל הסיפור...אלה התחילה לבכות וככה בכינו ביחד איזה שעה..
אלה--מהה אבל עכשיו הם יכולים לעשות לך גם משהו!
אני--מאמי אני יודעת אל תלחיצי אותי עכשיו...
אלה--טוב..אבל את יודעת שלירן לא יישב בשקט הוא יינסה לעשות משהו לנתנאל והוא גם ייפגע!!
אני--אני יודעת לאיזה סרט נכנסנו בגלל הנתנאל הזה...
אלה--שיוואוו אני עדיין לא מאמינה שאין יותר ליאור...אני מזה יתגעגע אליו..איך את עם זה??
אני--איך אניי עם זה?? אני שבורה!! אני אפילו אל הספקתי להשלים איתו...
אוףף אלו'ש איך אני יעבור את זה אני אוהבת אותו כל כך מה אני יעשה בלעדיו???
אלה--שיואווו מאמיי יהיה בסדר אני מבטיחה....
אני--לא לא יהיה בסדר...את לא מבינה?? זה בגללי כל מה שקרה!!
אלה--שלא תעיזייי להגידד את זה!! זה לא בגללך אפילו אל קצת...
אני--טובב אלה 5 בבוקר את רוצה לעלות אליי לישוןם אצלי???
אז עלינו אליי ונכנסתי לאייסיי לראות אם נתנאל מחובר או לירן...
אז התחברתי וראיתי שליאור מחובר!!!!!!!!!!!
רשמתי להם מי זה????????????????
עושים לי ליאור............
אני--טוב דיי משחקים מי זה נו רציניי
ליאור--דניאל אל תשגעי אותי את יודעת שאנחנו אל מדברים ושאני שונאת אותך אז בבקשה תעופי
ליי מהמסך ומהחיים
לא הבנתי כלום... מסטלבטים עליי??? או שלירן סתם שיקר לא ידעתי מה הולךך שםםםםםםם
וואי מה זה??
מהמם
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
מי זהההההההה??
בטחחח נתנאלללללל
לסיפור הכי יפה בפורום אין המשך?? 😢 מהרררררררררררררררר