נו מה נסגר עם הסיפור שלך תמשיכי אותווווווווווווווווווו
לאאאאאאאא נווו תמשיכייי יש לך סיפור מ-ה-מ-םםםםם
מוואה ענקיתתת
נווו אני חייבת לדעתתת מה הוא אמררררררר =,(
נווו אני חייבת לדעתתת מה הוא אמררררררר =,(
תגידי לי מהבעיה שלך?!?!
תתראי כמה תגובות יש לך!!
מה את בוכה?!!
לא רוצה אל תמשיכי אבל יש לך סיפור מדהים עם המון קוראים!!
בתאלוש
מאמי את פשוט כותבת מדהים!! תמשיכי!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
😁 😁 😁 😁 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חמודוותת איךך אניי מאושררתת
אניי ימשייךך עכשיוו סבבבבבבבבבבבבבהה??
אוהבתת אתכן המוןןןןןןןןןןןן
ירדנו למטה נכנסו לאוטו שלו והתחלנו לסוע....הייתה שתיקה כזאת...אולי הוא ניסה
לעשות כאילו הכל בסדר..כאילו כלום לא קרה...אבל אני ידעתי...זה רק השקט שלפני הסערה...
ואז הוא אמר שלוש מילים.....המילים הכי נוראיות ששמעתיי בחיים שלי....
ואחרי שהוא אמר את המילים האלו ידעתי שהכל בחיים שלי...כבר לא יחזור ליהיות כמו שהוא היה פעם!!
הוא אמר....>>רצחו את ליאור!!
יאאא איזה עצובבבבב
המשךךך ומהררררררר
ואאאאאאאאאאאיייייייייייי יצא קצרר לא שמתיי לבב
פעם הבאה המשךך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מבטיחההההההההההההההההההה
אוהבתת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן 😁