פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי ~~לפעמ+ם הדמע!ת א!מר!ת מה שה...

~~לפעמ+ם הדמע!ת א!מר!ת מה שהל2 לא יכ!ל להג+ד~~

✍️ סנוווש 📅 22/02/2005 18:18 👁️ 2,354 צפיות 💬 119 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 7 מתוך 8
המששששששששששששששששששששךך
ל??
המשךךךךךךךךךךךך
אנסטסיההההההההההה בת דודהה הכיי כוסיתת בעולם...
כמה שהתגעגעתייי לאא רשמתיי פהה שניםםםםםםםםםםם!!!!!!
ואיי ואיי ואייי ניפרדתת מנתנאלל..חכי חכיי חכיי אתת עודד תזכריי אתת זהה...חחח!


אני אוהבתת ת'חבר שליי..נה נה בננהה..בליי עיןן הרעע...מיי שיעשהה אני יכנסס בוו..
ואיי מסכןן מהה עשיתיי לוו היוםםםםם...חחחשלום אפילו לאא אמרתיי לוו...

חחח הייה ש-ו-ל-ט עםם סלמןן האא...???????..
חחח מה את אוהבת אותוו שובבבב??????ןואאאאאאאאאייי אנסטסיהה אתת תעשיי לי את זהה גמניי אוהבת אותוו...פחחח סתםםם שלאא תחכיי ללבב נשמתיי אני אוהבת אתת יוסףף שליי כפרעעלייווווווווווו!!!


ורציתיי להגידד לךךךךךךךךך שהסיםפורר שלך יפהההההההההההההההה.........פשוט כוסון...חחחח!
יאלהה תרשמיי המשךךך...למרותת שאני יודעתת הכככככככככלללללללל!!!

אנסטסיהה אהובתיי ועלל תעשיי שטויותת שנתנאלל ההומוו הזהה לא יקבלל ממניי איזה פצצההה לפניםם הוא לאא יקוםם.....אני ישלח אותוו לבית חולים ההומוו הזהה..מה הוא עשהה לליאולל וואאאוווואאא בנזונהה קנאיי מניאקקקקק..איכסססססססססססס.........!!!!!
חחחח יאלהה נשמתיי..אני אצלל החברהה הכיי טובהה שלך רושמת לך פהה תגובותת פחחחחח...
ואיי מה זהה הסיפורר שרשמתיי לך...בטחח לא הייה לך כוחח לקורא=======(((((((((((((((
אני עצובבבבבבבבההההההההההה!!!!

יאלהה מאמיי שליי יפהה שליי בת דודתיי המושלם אני עפההההההה עםםם פפפסס פסססס....חחח

אוהבת אותךךך ה-מ-ו-ן-ן-ן-ן-ן-ן זכריי את זהה תמידד יפיופהה שללל דניאלל אחחחח שליייייייי המחבל חח....

טובב נסחפתיייייייייי יאלהה סלמאאאאאאאאתתתתתתתתת כוסיתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!

יאנו'שש נוחוביץ''''''' השולטטטטטטתתתתתתתתתתתתתתתת
נו שימי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאאאאאאאאאאאננננננננושששששששששש מושלמתתת שלייייייייייי!!!!!!!!!!11

אתת ויוסףףף זה לנצחח!!
תגידייי לי................
ותאמריי לי זה אותו דבר?????????????חחחחחחחחחחחחחחחח חולהה עלייכםםם זוגג מסטוליםם
שלי...........
אהה את רוצה לסדר לי את נתנאלל שוב??? כחי שקל אל תסדרי לי..
לא צריך אותו הוא מפחיד אותי חותךך ת'צמוו בלאגניםםם חחחחח הבן זונה הזה האו עיצבן אותי
ואייי חכוו כולם שישיייי הבא איזה מכות הוא מקבל חח יאנה אנסטסיה ולירן אפילו מנדבושקסיתת
כולםם עליוווווווווו בןן זונהה הוא פגע בי!!!!
ילד מושפללללל חייל מסכןן הלוואיי היום הם יפסידוו במשחקק שהוא ייפול וישבור תאף
לאאאאא צריכה אותו מסתדרתת גם בלעדיוו....מי צריך אותו שישש אתתת עזורייייייי הכוסוןןןן
שהוא קופיי נתנאללל אבלל הרבהה יותתרר כוסוןן חחחחחחחחחח
ואייי יאנה מה השעה??? עוד דקה שתי דקות...
עשרה לוחצי חחח

בעע מההההה בוסקיי עשכיו המא ת מנסה לסדר ליי מחבליםםם??? יא נאציתתתת חחחחחחחח
רק שלא יסכים בטעות לא נעים חחח

כן שי בעיות סלמןן הדגג הכי כוסוןן.. בעע ראיתת איך האו דומה לסיני.........

גם זרוגגג חחח התיאלנדי הזה היהה דומה לו אני יודעת.. הוא חיפש כוכבים....שונאתתתתתתתתתתתת שונאאתתת אותווו.....חחחחחחחחח עזבי עזבי אני מדברת מכעס גם ככה בסוףף נשליםם
היה יום שולטט ביתררררררררר................או שלא חח
אהה אי קאקאיתתתתתת למה לא אמרת לי שאת הולכת לאיילון אי כלבהה קטנהה
הייתי יכולה לבוא איתךך!!! העיקרר הלכת עם אלה הא?? לכי לכייי
איך ידעתיש את אוהבת את אלה יותר ממני..........=((((((((((((
טוב לא חשוב הקילו חרא של יניב יעודדד אותי חולה על הילדד הזהה איך הוא מצחיקק אותיי המטופשש הזהה

אם חבר שלכם לשעבר מתנהג כממו זין זה בסדר~~~~~~הם כולם עשויים מאותו זבל


טובב יאלההההההה המשךך בהודעההה הבא!!!!!!!!
וככה בכינו ביחד איזה חצי שעה... אחרי זה האו אמר טובב צריךך לסוע...
אז הוא נסע...אבל אני אל יכולתי להפסיק לחשוב על זה ששכה זה נגמר....בריב..
זה היה כל כך עצוב..!! ואז שאלתי את לירן לאן נוסעים??
והוא ענה לי.................
נוסעים לנתנאל...
אני--מהההה??? בשביל מה?? תעצור אני אל באה איתך אליו לא נוסעת לשם!!!!!
לירן--מה יש לך מה קרה?? רצחו את בנדוד שלו את אל רוצה ללכת לראות המ איתו?? איך הוא מרגיש..
אני--אבל אתה לא מבין.....................תעצוררררררר יא רבעקקק אל תיסעע לשם
לירן עצר בצדד והחיל לששאול שאלותת מה יש מה קרהה לך למה את אל רוצה ליסוע לשם..
ואז הבנתי... לירן לא יודע כלום.. שומדבר מהסיפור.. הוא לא יודע שנתנאל מהכנופייה
והוא לא יודע שזה הכל בגללו... והוא לא יודע שבגדתי בליאור איתו....
אז אמרתי לו...
טוב יש לי משהו לספר לך אבל זה הולך ליהיות ארוך..
לירן--יש לי זמן דברי..........
רציתי לספר לו...אבל אל יצרו לי המילים....היה כבר 3 בבוקר והיה לי קר וכל האיפור שלי נמחר על הפרצוף..
ונראיתי כמו איזה אני אל יודעתת מה.....והייתי כל כך עצובה..רציתי את ליאור בחזרה רציתי ליהיות איתו רציתי שלפחות
הוא יבין מה קרה.. שלא יכעס עליי...
והייו בי המון רגשות אשמה...חשבתי שזה הכל בגללי שבגללי אין יותר ליאור שבגללי הם עשו לו את זה...
לירן הבין שקשה לי...אז הוא אמר טוב אני רואה את צריכה לשתות משהו חם בואי נעצור באיזה קפה ונדבר
שם??
לא אמרתי כלום רק ניענתי את הראש...ולירן התניע את האוטו..
עצרו באיזהבית קפה.. והיינו רחוקים מאוד מהבית....והיה מאוחר אז התקשרתי לאמא
שלי ואמרתי לה שאני ישנה אצל חברה....היא דאגה לי האי שמעה שמשהו בקול שלי לא בסדר..
אז אמרתי לה אמא אל תדאגי הכל בסדר אני פשוט עייפה....וניתקתי..
אז לירן בידיוק חזר עם שתי כוסות בשבילו קפה ובשבילי תה....
אז לקחתי שלוק ושתקתי..
לירן אמר.... לה היה איזה משהו שהיית צריכה לספר לי??
מה היה כלכך דחוף?? למה לא רצית לסוע לנתנאל??
אז פתחתי את הפה...ומא שהתחלתי לספר המילים פשוט יצאו מעצמן לא יכולתי להפסיק לדבר...
הייתי חייבת לספר לן כל פרט... איך הכרתי את נתנאל..ואיך נדלקתי עליו בקטנה....
איך התנשקנו...ואיך נפגשננו בבית של דוד שהם ושם ראיתי את ליאור...איך הבנתי שעשיתי תעות ושאני אוהבת
רק אותו...ושהוא אל הסכים לדבר איתי.. איך נתנאל איים עליי שהוא יעשה משהו...שאני אל יתקרב אליו
אבל אני לא הפסקתי הייתי חייבת לשלים איתו אהבתי אותו כל כך רציתי שיבין אותי..
סיפרתי לו כל פרט...אפילו על רגשות האשמה הנוראיות שיש לי...שאם אל הייתי מתעקשת
להשלים עם ליאור אולי זה לא היה קורה..סיפרתי לו שאני מפחדת שהוא יעשה לי משהו..
סיפרתי לו שהוא מהכנופייה...
ולירן לא הוציא הגה.. הוא פשוט ישב שם והקשיב הוא בלע כל מילה שלי...
וכשסיימתי לספר האו אמר לי...זה לא בגללך את אל ידעת.....
ואז התחלתי לבכותתת....בכיתיי המון בכיתי על ליאור עדעיין אל האמנתי שהאהבה הגדולה שלי כבר לא בחיים
חשבתי שאני אל יצא מזה יותר הגשתי כל כךך עצובהה....
הרגשתי בלב שלי מקום ריק כזה...בגלל שזה שאני אוהבת אל איתי יותר..
חשבתי שאני אל יהיה מסוגלת ניותר לאהוב אף פעם...שאני כל החיים שלי יחשוב על מה שקרה וזה לא יעבור לי בחיים..
כאב לי שזה בנדוד שלו עשה לו...
אבל הכי כאב לי...שפגעתי בו...ושלא תיהיה לי הזדמנות להשלים איתו אף פעם..
לא האמנתי שדבר כזה יקרה לי..........






זהוווווווווווווווווווווווווווו להיוםםם תרשמוו תגובוותת חמודות שליי אוהבתת אתכןןןןןןןןן
המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

אנסטסיה נוחוביץ' השוטלת!!!!!1 🙄
ואי זה כ"כ עצוב!
המשך
הלווו הלוו להרגעעעעעעע... חחח נסחפתייייייייי שכחוו מזהה אני ויאנהה זה לנצח!!!!!

גם עם רבנוו יעבור... הופפ הנהה כבר השלמנוו חחח 😁
תגידי ילדה מה קרה לך?
וגם אם יש לך משו אישי נגדה את לא צריכה לשתף את כולן בזה ותעשו את זה בפרטי ולא כאן
בכל מקרהה הסיפוררר מהמםםם ויואו הוא כזה עצובבב =( 😢 :,(
המשךךך
איזה עצובבב
המשךךך ומהררררר
😛 😛 בואנהההההההההה י'חתיכתת זאבהה אני יהרוג אותךךךךךך מי אוהב אתץ אלה???.פחחחחחחח
השמנהה המעפנהה הזאתת חחחחחחחחחחחחח אני אוהבת רק אותך ואת יוסףף..אולי קצתתתתתתתתתתתתתתתתתת אבלל קצתת אתת בוסקיי ויניבב השתיי מחבלייםם...פחחחח....

ואיי איזהה מצחיקיםם הםם מה הם עשו לנו יום שישי.....ואיי ואיי חח בניי זונותת...
אנחנוו צריכות לקנותת עודד עגיליםם לקחו לי את כולם חחחח...
ואיייייייייייייייייייייייייי אנסטסיה אני חייבת לעוףף עודד דקה שתיי דקותת..עלק..........חחחחח....

הםם קוראים אותיי וגםם היניבב הטיפשש הזההה...............חחחחחחחחחחחחחחח....
בטעות אמרתי לו שאני אוהבת אותוו הוא לקחח רציני הולך לספרר ליוסף...=(((((((((((
😢 😢 😢

טובב יאלההההההההההההההה אני רוצה להגיד לך שסיפורר יפהה ביותרררררררר תמשיכיי לכתובבבבבבבבבבבבבבבבב כפרעליייךךךךךךךךךךךךךך!!!

ובליי לעשות לי כל מיניי קונציםם כמו ביום שבת מתקשרת מנתקת מתקשרת מנתקת.חחחחחחחח לישון לא נתת ליייייי 😠 ..פחח...

יאלהה כפרעעליייייייייךךךךךךךךךךךךךךךךך אוהבת אותךךךךךךךךךך מואהה..

נ.ב
אהה ורק שתדעיי שאמא שליי מצאאאאאאאא אתתתת החבילה שלל השוקולדד שהחמוריםם אלכוו..שבאוו להיתנחלל...חחחחח היא אפילוו הראתהה לי אותהה...חחח

סלמאאאאאאאאתתתתתתת יאנו'ש נוחוביץ' השולטטטטטתתתת!!

סיפור נחמד...
ויאנה דרך אגב אני מכירה אותך!!!
חן.
המשך דחוףףףף !!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה עם המשךךךךךךךךךךך?
😁 😁 😁 😁 😁

נשמוותת שלייייי אני ירשוםם המשךך או מחר או בעוד יומיים פשוט יש לנו
התרמותת ואני אל יכולהה לרשוםםםםםםםםםםם
נכנסתיי בידיוק לשתי דקותת להגידד לכםם שלא תכעסו עליי שוב!!!!!!!!!!!!!!!1
מבטיחה שאני ימשייךך אוהפ'תת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך