טובבבבבב נוו אני ימשיך אבל רק שתדעו שאתם רעות!!! 😊
הילד יוצא מהחדר ופתאום אני קוטלת>>> זה ליאור!!!!!!!!
ליאור-- מה אתה רציני חחחח מה אתה מיסטלבט עליי??
נתנאלל בכלל לא הבין המ הולך שם!! אני הייתי בהלם לא ידעתי המ לעשות עם עצמי..
פתאום נזכרתי כמה שאני אוהבת את ליאור ולא הבנתי איך יכולתי לעשות כזה דבר מגעיל..
הייתי בהלם מעצמי וירדו לי דמעות...
ליאור עדיין לא הבין מה הולך שם והוא חשב שנתנאל עשה לו הפתעה והביא אותי ואז הוא בא וחיבק
אותי ונתן לי נשיקה..הוא קלט שאני כבדה כזאת ושאני לא מחבקת אותו חזרה..
הוא אמר לי קרה משו??
ולא עניתי לו. מה כבר יכולתי להגיד.??
נתנאל-- מה אתם מכירים??
ליאור--מה אתה משחק אותה נוו?? תודה אחשלייי שהבאת לפה ת'חלום שליי
נתנאל-- מה??????.
לא יכולתיי יותר!!!!!! הבנתי כמה שאני אוהבת את ליאור והרגשתי מגעילל!!
התחלתי לבכותתת וברחתי משם ולא הסתכלתי לאחור..........
מצאתי ת'צמי רצה ברחובות בוכה ובכלל לא ידעתי לאן אני הולכת.....
הלכתי לאן שלקחו אותי הרגליים שלי...
פתאום מצאתי את עצמי בבית של לירן < הידידד הכי טוב שלי זה שרבנו בגלל מעייייין הזונהה>
ידעתי שרבנוו אבל הייתי חייבת לדבר איתו.. הייתיי חיבתת לספר למישהוו...
וגם רציתי ללבן בינינוו ת'עינייניםם שלא יחשוב שאני אוהבת אותוו ושיבין כבר שהוא כמו אח בשבילי.....
אבל לא יכולתיי פשוט לא היה לי אומץ לדבר איתו פחדתי שהוא יצחק עליי שהוא יחשוב
שזה אחת הניסיונת שלי להתקרב אליו........ ידעתי שאני חייבת לעשות את זה שהוא היחיד שיכול לעזור לי
אבל בידיוק כשבאתי לדפוק בדלת שמעתי צעקההההההההההההההההה
"דניאלווו''''''''''ששששששששש"
זאת הייתה לינוי בת דודדדדדדהה שלי המושלמתתתתתתתתת
קפצתי עלייה וחיבקתי אותה..
לינוי--נשמה למה את בוכה??
וסיפרתי לה הכל.. היא אמרה לי שני דברים...
דבר ראשון-- שאם אני כל כך אוהבת את ליאור ואני כל כך מצטערת על מה שעשיתי אז אני חייבת לדבר
איתו חייבת להסביר לווו
אבלל זה כל כךךך קשהה לא האמנתי שהם בני דודיםם ולא האמנתי על עצמי שבגדתי ככה בליאור
דבר שני שהיא אמרה לי--- שהיא יודעת שאני ולירן ידידים מלאא זמןן אוני אל יכולה לוותר על
ידידות כזאת ואני חייבת לדבר איתו להסביר לו.. אין מצב שהוא לא ייאמין.. בסוף
הוא יצטרך להבין שאני אוהבת אותוו < בתור אח> ולאא שומדברר אחר..
ושרק ניסיתיי לעזור לו.. והיא אמרה שהיא בטוחה שבסוף הכל יסתדר ושגם ליאור יסלח לי
וגם הענייניםם עם לירן יסתדרו..
ושנתנאל יצטרך להבין שאני לא רוצה אותו יותר...........
אמרתי להה תודה ושהיא עזרההההההההה לי המווןן וחיבקתייייי אותה........
היא אמרה לי נוו את הולכת לדבר אם לירן..
אמרתי לה שאני חייבת קודם להירגע ולהבין מה אני עושה..
אז היא אמרה שהיא חייבת לעוף חיבקנה אותי והלכההההההה
ואני הלכתי הביתה ובכיתי איזה חצי שעה.. ידעתי שסתם לבכות לא יעזור בכלום..... אבל ממש הייתי
בדיכאוןןן גם ידיד הכי טוב שלי לא מדבר איתי וגם הקקטע עם ליאורר ונתנאל.. הרגשתי שהחיים בזבבבלל
הייתי חייבת לדבר עם אלה המושלמת שלי שתעזור לי.......
אז התחברתי לאייסייי.............
פתאום אני רואה יש לי הודעה מליאור..................................................
רוצים לדעת מה הוא רשמםםםםםםםםםםם לי???. הפעם תרשמו תגובות אל תיהיו מגעילות!! 😠
חולה עליייייכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אנסטסיה נוחוביץ' השולטת!
מה את בסדר?!!
תראי כמה תגובות כותבים לך!!
על מה את בדיוק מתלוננת?!!?!?
יש לך סיפור יפהה..
ויש לך מלא תגובות!!
בתאלוששששש
יאאאאאאא איזהה יפהה הסיפורררר חיחיחיחי תמשיכיי נשמהה...
מי שתרשוםם תגובההה לא יפה ז-ו-נ-ה..ומי שלא תרשוםם בכלל תגובה ב-ת ז-ו-נ-ה!!
א-נ-ס-ט-ס-י-ה + נ-ת-נ-א-ל
פסדרררר פסדרר בתאלוש איזה חמודה את חח יש ליי אייייייייייסייי?????
יאנוששששששש יפה שלי אוהבת אותךךך 😁
יאווו...סיפור מושלםםם....!!!
המשך דחוףףףף..!!!
אוהבת המונים שלי!!
סיפור יפהה ברמותתתתתתתת 😛
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
מה הוא רשם??
מושלםם!
המשךךץ
יא המשךךךךך
אלא אם כן את רוצה שאני יחטוף התקף לבבבב
המשךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
טובבב אני חדשה כאןן בכל אופן את רושמת מדהיםםםם
ותמשיכייי!!
ואני הלכתי הביתה ובכיתי איזה חצי שעה.. ידעתי שסתם לבכות לא יעזור בכלום..... אבל ממש הייתי
בדיכאוןןן גם ידיד הכי טוב שלי לא מדבר איתי וגם הקקטע עם ליאורר ונתנאל.. הרגשתי שהחיים בזבבבלל
הייתי חייבת לדבר עם אלה המושלמת שלי שתעזור לי.......
אז התחברתי לאייסייי.............
פתאום אני רואה יש לי הודעה מליאור..................................................
הוא רשם לי...
ליאור--דניאל..רק רציתי שתדעי שממש ממש פגעת בי...את היית האהבה הכי גדולה שלי ועכשיו הרסת אותה..
אני חשבתי שאהבת אותי..ובעצם בגדת בי עם בן דוד שלי..את לא מתביישת??
רציתי שתדעי שלא משנה מה תגידי לא יעזור אני לא יסלח לך יותר בחיים..!!
ואייייייייייייייי איך שראיתיי את ההודעה הזאת התחלתי שוב לבכות!!
ידעתי שכל מילה שהוא אמר הייתה ברצינות והוא לעולם לא יסלח לי..!!
לא ידעתי מה לעשות הייתי כל כךך עצובה!!
אז רשמתי לו "ליאור נשמה תקשיב אל תעשה לי את זה בבקשה אני יודעת שעשיתי טעות ענקית!!
אבל אני חייבת לדבר איתך...זה לא יכול להגמר ככה אנחנו חייבים לדבר ואתה יודע את זה...
והוא לא ענה לי 😢 הייתיי כל כךך מיואשתתתת לא ידעת מה לעשות עם עצמיי הרגשתיי כל כךך מגעיל!
ראיתי שהוא רשם באויי
~~~~~~~~~~~~~~~
לאא פה...
אחים שלי בחיים אל תאמינו באהבה
כי אין כזה דבר...
דניאל..אני שונא אותך!!
~~~~~~~~~~~~~~~~
ואייי לא האמנתי שהוא יכול להגיד לי דבר כזה..!!
הייתה בינינו אהבה ענקית וכל כך אהבתי אותו...ועכשיו הבנתי
שאני עדיין אוהבת אותו ושאני לא יכולה בלעדיו!
רשמתי לנתנאל הודעה...
אני--פה??
נתנאל--מה את רוצה זונה??
אני--מזההההההה???
נתנאל--מה ששמעת למה לא סיפרת לי שאת חברה של בן דוד שלי??
ואיי אני לא מאמין שהתאהבתי הילדה כמוך מה בכלל מצאתי בך סתם בוגדת!!
אני--בואנה נתנאל אל תתחיל עם הפוזות שלך ואם אתה מנסה לפגוע בי אז אתה לא מצליח
אם בזין שלך לריב עם מישהו תריב אבל לא איתי..כי אתה היית מופתע בידיוק כמוני מזה שחבר
שלי הוא בן דוד שלך ובחיים שלך אל תנסה להעליב אותי ולקרוא לי בוגדת כי אתה ידעת טוב מאוד שיש לי
חבר ואתה גם ידעתי שאני אוהבת אותו ושרק נידלקתי עלייך קצת...
נתנאל--ואאלה את צודקת.. עזבי אני אל רוצה לדבר איתך עכשיו אני עצבני..
אני--וואללההההה לא מענייןן אותי שאתה עצבניייייייי אני רוצ להשלים עם ליאור!!
נתנאל--אל תתקרבי אליו יותר בחיים שלך שמעת???
אני--וואלה לא שואלת אותך
נתנאל--תיזהרי ממני אני לא רוצה לפגוע בך..!!!!! אל תתקרבי אליו!!!
אני--אתה מאיים עליי????
נתנאל--אני רק מזהיר..את לא מכירה אותיי אל תתעסקי בעינינים שאת לא יודעת
אני--מה יש לך???
והוא לא ענה לי יותר..!!! חח הוא חושב שהוא יכול להבהיל אותי....
סתם פלוץ... יש לי דברים יותר חשובים לחזוב עליהם עכשיו למשל להשלים על לירנו'ש שאנחנו כבר
שבוע לא מדברים בגלל הפצלוחה הזאאתיי....
ואני גם צריכה לדבר עם ליאור......
פתאום אני קולטת הודעה מאלה........
אלה--ואניי דניאל מה את וליאור לרבתם?? מה קרה מאמי???
ואז סיפרתי לה הכלץ.. גם את הקטע הזה שנתנאל איים עליי.. סיפרתי לה ממש הכל בלי להחסיר אף פרט.!
ואז היא עושה לייי מה השתגעת??????????????????.
אני---מה???
אלה--שמעתי על בן דוד של ליאור יש לו תיקים במשטרה הוא מחובר עם הכנופייה השכונתית..
אני--מה????????? אלו שפרצו לחנות בחודש שעבר..
אלה---כןןןןןן!!
אני---טוב אני אל מאמינה שהוא יפגע בי..
אלה--אם לא עושים מה שהוא אומר הוא מסוגל לפגוע בכל אחד!!
אני---טוב עזבי אין לי כוח.. לכלום את לא מאמינה אני ולירן רבנו!!
אלה--מהה?? למה?? מה קרה...
וסיפרתי לה גם על זה.. איך המעיין הזאתי עושה הצגותת
וזהה...........
אלה--ואיי איזה שרמוטה...ואיי אממי שלי את בטח מזה עצובה!! כפרה אל תיהיי בדיכאוןןן
הכל יסתדר את ולירן תשלימו אני בטוחה!!
אני--ואיי אלו'שש כפרהה איך הייתי צריכה ת'שיחה הזאתי איתך מזה עזרת לי מאמייי
אני אוהבתת אותך..
אלה-- גם אני אותךך נשמה... מתי שתרצי תפני אליי הבנת אחותי????
אני-- טננקססס בובה.. טוב שומעת אני הולכת ללדבר אם ליאור אני דבר איתך אחרי זה טוףףמאמי??
אלה--לאא דניאל זה לא מצחיק הבחורים האלו מסוכניםם אל תסתבכי סתם...
ליאור בסוף יבין אני בטוחה אבל את לא חייבת לסבך את עצמך..
אני-- אני כןן חייבתת את לא יודעת איך הוא נפגע!!
אלה--אני יודעת שהוא נפגע...אני פשוט דואגת לך..אל תעשי שטיות מבטיחה??
אני---אני ישתדל חח אל תדאגי לי אני יסתדר מאמי..
ואזז שלחתיי לליאור הודעה...
אני יודעת שאתה כועס אבל תענה לי בבקשהה!!
ואז ראיתי שהוא מקליד אז שמחתי... לא משנה מה הווא ירשום העיקר שהוא ענה..
ואז האו שלח את ההודעה אבל אל הספקתי לרשום כי אז צלצל הפלא שליי...
ראיתי מצלצלים מספר חסום..
אז עניתיי וקולל מפחיד אמר לי...אנחנו מזהירים אותך אל תתקרבי לליאור...
תסיקי לנסות להשלים איתו...לפני שיהיה מאוחר מידי....והם ניתקו...
חשבתי שסתם מסטלבטים עליי אז הלכתי לראות מה ליאור רשם לי..
ליאור--טוב את רוצה לדבר מחר בגינה ב 5 אל תשלחי יותר הודעות ביי
ואיי שמחתי שהוא הסכים לדבר איתי.. אבל לא היה לי ממש הרבה זמן לשמוח כי בידיוק שמעתי...
דפיקה בדלתתת פתחתי ת'דלת ואתם לא מאמיניםם מה ראיתי!!!!!!!!!!!!!!!!
רוציםם המשך???????? תרשמוו תגובות!!!!!!!!1 😉 😉 😉
יאלהה אל תחסכוו בתגובות לא עולה כסף...קליקק אחדד ואתם בפנים חחח
אנסטסיה נוחוביץ השולטת!
דייי איזה פחדד...
יוו איזה מתחחחח
המשךךךךךךך
יואווווו מ=ה=מ=ם=!!!!!!
תמשיכייייי דחוףףףףףףףף