ברוררררררר
איזה מניאק לירן!!
לא הייתי סולחת לידיד הכי טוב שלי אם הוא היה כמו לירןןן הבהמה הזה!!
המשךך דחוף בובהה
בתאלושש
חח תודה בתאלוש איזה חמודה.....
יאלה אני ימשיך כבר מחר.. כל יום פרק....
וואחד סופרת ניהיתיי הא?????????????????
יאלהה ביי אנסטסיה נוחוביץ השולטת!!!!!!!!!!!!!!!!
יש חוקים בכל משחק>>החוק שלי תשמור מרחק
מוואהה נשמה שליי סיפורר מהמממממממםםם אהבתיי אותוו....
חיחיחיחיח אוהבת אוךך נשמתייי....
לולי+לולו זה לא סתם זה שם ל-ה-י-ט אנשיםם ז-כ-ר-ו אנחנו ש=ו=ו=ת פאקינג שיטטטט!!
ועודד דברר אחחחחחדדדדדדדד>>>>
רמת גן >>ה-ג-ת פיתוחח ערסיםם>>שליטהההההההההההההה!!!חיחיחיחי=))
חיחי בטח שרוצים לדעת מה קרה!!!
סיפור מושלםםםםם..!!!
המשךךךךךך
יאאא איזה יפההה!!!
המשךךךך
כנסו בו ובההההה
ושימי המשך!
סיפור יפההההה
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
בתת דודהה שלייייי אמרהה שהיאא תמשיךך ת'סיפורר יוםם ראשששוןןן!!
נאא לחקותת....חחחחחח
יאלהה ביו'שששששששששששששש
ואיייייייייייייייייייי איך נדלקתי עליו מהרגעעע הראשון שראיתיי אותו!!!!
ומכאןן כבר הכל התחיל להסתבך..........
הלכתיי הבית>> התקלחתיי ונכנסתיי לאייסייי
פתאום אני קולטת הודעת מערכתת...ראיתי>>זה נתנאל הכוסוןןן
אישרתי הוא שולח לי הודעה...
נתנאל--מה המצב מלאכית...?
אני משחקת אותה לא יודעת מי זה..
אני--מי זה??
נתנאל---נתנאל .. נפגשנו היום מה כבר שחכת אותי??
אני---האא מאמי מה המצב...
נתנאל-- סתם כפרה.. בא לך לבוא ליאפשהו משעמם..
אני-- סבבה איפה אתה רוצה להיפגש??
נתנאל-- אני יבוא אלייך אני יקרא לך ומשם נראה כבר..
אני-- סבבה..
נתנאל-- רגעע איפה את גרה?? חחח
ואז אמרתי לו ..
אחרי 5 דקות אני שומעת דניאאאאאאאאאאאאאלללל
אמא שלי עושה לי.. מי זה צועק ליאור???
אתם יודעים מי זה ליאור????????????? חבר שלי....ואיי איך הסתבכתי.....פתאום קלטתי שאני עושה תעות.. אבל בכל זאת ירדתיי למטה..
נתנאל שמח כמו איזה אני אל יודעת מה קפץץ כמו איזהה כלב..........
נתנאל-- מה המצב יפה שלי??
אני-- סבבה לאיפה הולכים??
נתנאל--בואי סיבוב ואז הולכים לבנדוד שלי טוב??
אני--סבבה אבל מה יש לי לחפש אצל בנדוד שלך??
נתנאל--סתםםם נלך מה איכפת לך....
סתם הלכנו סיבוב....פתאום הגענו אליזה גינה האו עושה לי בואי נשב בספסל...
אז ישבו והייתה שתיקה מעצבנת אחושרמוטה... את אמרתי "מה נתקענו בלי לעשות כלום??"
נתנאל-- המ את רוצה לעשות???
אני-- סתם משעמם..
נתנאל-- רוצה אני יבדר אותך??
אני-- נוו..
נתנאל -- עזבי..
אני-- טוב..
נתנאל-- טוב אני לא יכול יותר נוווווווו
ולפני שהספקתי להגיד משהו האו הדביק לי מזהה נשיקההההההההההההההההההההה
אחרי זה הסתכלנו אחד על השני ואמרתי לו..מה עכשיו??
אחרי זה הוא אמר לי.. טוב זזיםלבנדוד שלי??
אני-- בוא...
הלכנוו.. והגנעו לבית של בנדוד שלו..
אמרתי לו פה הוא גר?.
נתנאל-- לאא זה הבית של דוד שלנו...
אני-- אהה סבבהה.....
נתנאל צלצל בפעמון.....
פתאום שמעתי קול מוכר..... נתנאללללללל תכנס אחי...
נכנסנוו.. נתנאל צועקקקק אחשליי בוא תתראה ת'חברה החדשה שלי.........
ואז שמעתי שנייה אחיי..
והקול מוכר אחושרמוטההההההה....
הוא אומר.. מה כבר נישקת אותה??
נתנאל ענה לו חצי בצחוק חצי באמת...>> בטח מאמי מה אני כמוך?.
פתאום הילד יצא מהחדר שלו ואני קולטת..............................
תגובותתתתתתתתתתתתתתתתתתתת 😎 😎 🙄
שיואווו איזה סרטטט..
תמשיך מאמי!!
אחלה סיפורר..
בתאלושששש
אנסטסיהה בתת דודדדדדדדתיייי
חולהה עליייייךך הכיי שבעולם י'פצצה מהלככככתתת!!!>>>אני ואת זהה נצצצצחחחח
וכלל הקנאיםם יכולייםם רקק למצוווץץץ!! 😊 😊 😊
מי זה?
סיפור מהמםםם
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
😠 😢 😠 😢 לכווווווווו יא זבלותת לא רושמתת המשךך אין לי תגובות !!!!!!!!!!!!!!!!