יאללההההה נוששש נוששששששש
תמשיכי מאמייי חאלסס לייבששששש!!
מדהיםם כמו תמידדדד!
ומה נסגר עם המתן הזההה?!
איזה קונציי הוא חחח..
אוהבתותךך המוניםםם אהובתי
צ'לךךך יפיתיייייייייייי=]]
ממ יפיתת?
נוש לא פה 😉 כאילוו היא בטיול שנתתיי..
מחר בלילה היא חוזרתת (: ותאמינו לי שהיה שווה לחכותת 😉
שבתת אשששש לכולםם (:
אפרסקסיתת =>
היא יכולה להגידד שהיא הולכתת לטיול שנתי
ואם באלי להגיב אני יגיבבב
וסבבהה מחכים להה :]
QUOTE (-נטע_-_אדרי- @ 11/02/2006) אפרסקסיתת =>
היא יכולה להגידד שהיא הולכתת לטיול שנתי
ואם באלי להגיב אני יגיבבב
וסבבהה מחכים להה :]
מסכימההה..!!
אני לא ישאל אפחד אם להגיב או לא!!
אווף שתחחזוור כבר מהטטיווול , אני רווצה המשששךךךךךךך [[:
אופפפ
תחזרריי כברר!!!!!!
כבר ששככחתיי מאיפהה הפפסקתת!!!!
מחר היא חוזרת לא?
יופיי אזז סוף סוף סוףף יהיהי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😂 😂 😂 😂 😂 😁 😂 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שימיי המשךך ישרר איךך שאתת חוזרתת אם את יכולהה בבקשהההההההההההה😢
חח תודהה😊 אוהבתת
טובבבבבב תהרגו אותי וזהו...
[COLOR=red]
זההההה הסיפורר הכייייייי יפה ששמעתייי בחייםםםםםםםםםםם אני נשבעת לךךךך בחיים לא בכיתיי ככההההה איזה מרגש זה קראתיי את כל העמודים בבת אחת ואני עד עכשיוו בוכהה 😢
שומעת מאמיי
אניי חייבת לשאול אותךך משהוו...תביאיי ליי את האייסקיוו שלךך
מווואה :]]
אווףףףףףףףףףףףף נו תמשיכי כבררררררר
היא לא הייתהה צריכה לחזור לפני שובעע בדיוק?
אוףף למה היא לא ממשיכה?@~
אםם את באתתר ואת רואהאת זה בבקשהה תמשייכיכיכי
כבר כמעט שכחתי 😢
הממשךךךךךךךךךךךך
תמשיכייייייייייייי כבר מאמייייייייי