בקשההההההההההההההההההההההההההה
תתמישכיי כבר
?????????????????????????????????????????????............... 😮
בנות אני מזהה מצטערת אני המחשב נדפק לי כל שני וחמישיי ולא יוצא ליי לכתוב
קבלו המשך פיצוי
אוהבת אותכם
תומר עמד בכניסה,כןן כןן אותו תומר..
"תני לי להכנס,זה דחוף"
"עוף לי מהבית תומר זה לא יגמר בטוב"
"רק תקשיבי לי אני מתחנן..זה רק יעזור לך"
"כן כמו שאר הפעמים שאמרת לי"
"בבקשה טוללייי"
"בחיים שלך אל תקרא לי טולי"
"אוקיי מיטל,אז לפחות תקשיבי לי כאן.."
"דבר"
"מתן,הוא בשכבה שלי הרי,זוכרת?"
עיניי הבריקו ששמעתי את שמו של מתן
"מה עם מתן???"
"הוא ועדן לא נפרדו,מיטל הם צוחקים עליך הם משחקים בך מאחורי הגב שלך,הם רק רוצים לראות מה את עוד מרגישה למתן,אל תאמיני להם"
"בואנה אין לך בושה,אחרי כל מה שעשית וגרמת לי אתה עוד מעיז לבוא לפוו בכזה סיפור??? עוף עוף לי מהבית"
"מיטל תקשיבי ליי אבללל"
"מה אתה רוצה מה???? את החיים הרסת לייי"
"צודקת ומגיע לי למות,הרסתי לך את החיים אבל בחיים לא שיקרתי לך,אני הוא זה שבא אליך אז באותו יום שאת וליאב שכבתם ואמרתי לך מילה במילה מה קרה שכחת?! אני אומנם זבל,אבל לא שקרן,אני מתחנן שתאמיני לייייי..אין לי שום אינטרס לומר לך את זה,את עדיין חשובה לי אני לא רוצה שתפגעי"
"אתה שקרן זה מה שאתה,תעלם לי מהחיים,ביי!!!!"
"מיטללל הוא מדבר על זה איתי כי הוא יודע שאני ואת לא מדברים,הוא סיפר לי את זה כי חשב שאני יצחק,ומודה שצחקתי אבל הנה אני בא לספר לך בשביל שתזהרי,שלא תעשי מעצמך צחוק שוב,תקשיבי לי מיטל בבקשהההה"
"בייייייייייייייי"
טרקתי את הדלת "חוצפן זה" חשבתי לעצמי
משו בי האמין לו ואפילו היה בטוח שהוא צודק,זה היה השכל..
אבל הלב,הלב שעוד אהב את מתן לא נתן לי להאמין שמתן שלי מסוגל לעשות לי כזה דבר..
ואני כמו תמיד,הלכתי אחרי הלב..
הימים עבברוו,חצי שבוע עבר בשכנועים של עדן שאני יחזור למתן.
ברק אמר שמתן לא בא לביצפר כבר כמה ימים ולא יוצא להם לדבר לכן הוא לא יודע
ליאב ביקש שלא אאמיןן וכך גם תומר,אבל לא הקשבתי לאפחד,חייתי כאילו בבועה משלי.
כשמעיין ובר שמעו על זה הן התחננו שלא אאמין,כמובן שקיוו שזה אמיתי אבל הן לא האמינו לו..
באחד הימים,הלכתי לקניון עם יוסי,אח של עדן,מתוקי זה..
ירדנו לקומת האוכל לאכול וגם הוא אמר שהוא צריך לתת לעדן מפתח.
תארתי לעצמי שתהיה שם עם הילה חברה שלה הכי טובה,והיא באמת הייתה איתה,אבל לא רק איתה..
ראיתי אותה יושבת עם מתן,הילה ועידו,היה לי כל כך מוזר..
"מה הם חזרו?!" שאלתי את יוסי
"לא יודע כפרה עליך אני לא סובל אותה"
"אבל היא אחותך"
"נו ו...?? סתם שרמוטה נמרחת על כל בנאדם שמגיע אלינו הביתה"
הלכנו לתת לה תמפתח,וכאשר היא ראתה אותי מרחוק,היא והילה החליפו מקומות..
"קחי תמפתח יגחבה" אמר יוסי לעדן
"למה גחבבההה 😢 "
"כי את גחבה"
"מיטל מתן רוצה לדבר איתך מאמי,יוסי אתה בוא לפוו"
"עדן אני יזיין אותך עופיי ממני יאבלה"
"חכה אני יספר לאמא"
"טוב"
הלכנו אני ומתן לדבר,עלינו לקומה האחרונה.
"אז מה למה אתה ועדן נפרדתם?!" שאלתי בציניות
"כאילו שאת לא יודעת"
"לא אין לי מושג"
"כי אני עוד רוצה אותך עוד מרגיש אליך משוו"
"כןן אבל בשביל לזרוק אותי בשביל יוליה יכולת נכווון??? נכוון????" שאלתי בבכי
"אחחחח מיטלל כמה שאת לא מבינה כלוםם" הוא הזיל כמה דמעות וירד בעצבים לקומת האוכל"
"מתן חככככהה"
אבל הוא כבר ירד למטה,ירדתי גם..
ראיתי אותו ואת עידו מתרחקים..ירדו לי קצת דמעות..
"די מאמי אל תבכי בגלל מתן"
"אני לא בוכה בגללו הואא ממש מציק לי..חתיכת מטומטם"
"את עוד אוהבת אותו??"
"לאאאאא"
"טוב מאמי אני ידבר איתך כבר חייבת לטוס אמא של הילה קוראת לה ביי מאמי"
והלכה..
נשארתי עם יוסי בקניון ודיברנו לנו על כל מיני דברים,מסתבר שהוא ממש שנא את עדן,אמר שהיא שרמוטטה וזה..
אחרי 2 וחצי של דיבורים וצחוקים בינינו,מעיין צלצלה אליי..
"איפוו את?" שאלה
"בקניון"
"את ליד שולחן?? כיסא??"
"לא,ליד המדרגות.."
"שבי,דחוף!!"
הלכתי לקומת האוכל והתיישבתי,נורא הלחיצה אותי מעיין..
"מה קרה?!"
"אני מדברת עם מתן!"
"מה הוא אומר לךך!?"
"תקשיבי לזה: אני:מה קורה מאמי?!
הוא:יהיה טוב כפרה מה איתך
אני:איתי בסדר נשמה שלי למה יהיה טוב?!
הוא:אני לא יודע מה לעשות מעיין אני מבולבל
אני:בקשר למה?
הוא:אני אוהב אותה
אני:את מי??
הוא:את מיטל
אני:אז תדבר איתה,תצלצל תחזיר אותה לאייסי משוו..
הוא:מבחינתי לא הסיפור בינינו היה ונגמר אני ישכח אותה
אני:תראה מתן הילדה כבר שכחה אותךך אבל לדעתי תנסה לדבר איתה יעשה לכם רק טוב
הוא:לא לא לא
אני:אז אין לי מה להגיד לך כפרה"
"דיייי אני בהלללםםם,תשכנעי אותו שידבר איתי,אני אוהבת אותו,התגעגעתי אליו!"
"אין אין מיטל הוא אדיש כמו נעל"
"אני יכולה אני לצרף אותו?!"
"תהיי בבית ונדבר.."
"בסדר"
נתקנו את השיחה,רצתיייי הביתה
שלחתי למעיין הודעה זריזה והיא רשמה לי מה לשלוח וגם את האייסי שלו כי לא היה לי תמספר
שלחתי לו הודעה:
טולי וזהו :] :
למה ברחת היום מתן?!
M.Zohar מקליד את ההודעה...
יואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
כבר מרתיי לך שזה מושלםללםם??
אאאזז זה מושששלםללםלםלםל
לעעע
המממששךךךך דחופפופופוופופו
נהנננענענע =P
צ'אאו
וואאאאאא המשךךך
רק מי זה תומר שכחתי כבר
מושלם כמו תמיד.. אבל תמשיכי לעיתים קרובות יותר...
ולא ליבשששששששששששש
ואוייייייייי מהמםםםםם עכשיו המשכתי מעמ' 70 עד לכאן
סיפור הכי יפהההההההה ואמיתי שיש באתר!
קיצור תמשיכי דחווףףף
שבוע טוב
QUOTE (יפה-2אה2ה @ 01/02/2006) וואאאאאא המשךךך
רק מי זה תומר שכחתי כבר
זה ששאנסס אותה!!
איככ המתן הזה כל כך מגעילללללל
שונאת אותווווו
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אבל הפעם לא אחרי 50 שנה
בבקשה
המשךךך ודחוףףףףףףףףףףףףףףא
אוהבתת
ברן
מהממםםםםם , בלי יבוושים הפעםם :]
וואי תומי איך התגעגעתי אליו
לא יודעת לפי הסיפור הוא כבש אותי שתאמין לתומר מה היא צריכה את הזרנוק הזה המן הזה והעדן השרמית הזאת בת זונה הללואי תקבל שיתוק בתותה שלה.................
יפפה😊
תתעשיי הממשךךךךך אבל אל תייבשיי כמו מקודם
וווווווווואו מממש יפה
תממשיייכי ואל תיייייייבשי !@#$%^))*^$#@#%^