יאאו את חייבת להמשייייך@#$
ישש ישש המשךך איזה כיףףף=]]
מהמםםם מושלםם תמשיכיי שובבב 😉
שבת שלוםם
שמעי נוש יש לך סיפור מדהים . .אבל אם היית ממשיכה אותו יותר זה היה הרבה יותר טוב 😊 ..אם היית שמה המשכים לא כל פעם באלף השנה הסיפור שלך כבר היה מגיע לעמוד 200 וכאלה..
תשתדלי לא לייבש😢
הילציי
אם את בודקת את גודל הייבוש אז אני יכולה להודיעה שייבשת מספיק ואת בהחלט יכולה להמשיך.. 😊
QUOTE (robertaa @ 06/02/2006) תתמשיכייכיי!!!
הההללוו
שלי הקטע של ההודעותתתתת!
ותספיקי כבר לייבששששששששששששששששששששששש
לא נמאסס?
את שמה סיפור את צריה לדעתת שאת תיהיה מספיק אחראית לשיםם גם המשכים
זההה מעלה עצביםם
B
נו וואי דיי כבר!
נכון היא מביישת וזה מעצבן...אבל זה שכל 5 דקות תרמשו פה תגובות כאלה זה יעזור?
יאללה תעזבו תסיפור לבינתיים שהיא תשים המשך אז נקרא כולנו בכיף שלנו 😊
דיי לרשום תהודעות האלה כי הם כבר מתחילות לעלות על העצבים יותר מהייבוש שלה...
^
שום דבר לא מעצבן.. בא לי להגיב.. אני אגיב...=]..
המהמהמהמשך?!?!.. יאלה.. או שאת שמה המשך.. או שלא.. מה יהיה??... מתגעגעים לסיפוררר..😢
אחח בנות בנות בנותת
נושש בכלל לא פהה היא בטיולל שנתיי
אז חלאס לשלוח הודעות ולשאול למה היא מייבשת כי היא לא רואה אותם..
והיא תחזור רק ביום שבת ככה שעד אזז...
יוםם דובדבןן שיהיהה
יום דובדבן?חחחח יום תפוח לך 😊
חח סתם
קיצר נושיתתתתתתת המשךךך 😊.שתחזרי
אויייששש נו אני מתתתחרפנת פו בלי הסססססיפור !@$
מתי היא חוזרררת?!