תחכו שהיא תשם המשך.. אין בשביל מי ומה להגיב
QUOTE (G-A-L @ 20/02/2006) תחכו שהיא תשם המשך.. אין בשביל מי ומה להגיב
נו לזה התכוונתיייי
וכולכן כאן קפצתן עלייי 😠
נושיתת למה את לא ממשיכה מאמיי ?!? אני בקושיי כבר זוכרתת תסיפורר תמשיכייייייייייייייייייי למה נטשתתת
חמודה?מה נרדמתתת
תמשיכייי כבררר זה מעצבןן
כולם כבר שוכחים תסיפור עד שאת כותבת שוווב!
קראתי תחלק החדש בסיפור כי את החלק הראשון קראתי מזמן ממש יפהה
תמשיכי דחוףף
תגידי מהה? הכול טוובב!?
דיי עם זה כבר מה שכחת מאיתנוווו
מזה עדין אין המשך???????????????????
נטשה כרגיל!
המשך כל 3 חודשים
נצטרך להתרגל?
אוי תרגיעו כבר בטח קרה לה משהו
אתן יודעות טוב מאוד כשהיא יכולה היא שמה
היא לא עושה את זה דווקא!!
מאאמי תמשיככי סיפוורר באסטט
אבל היא הייתה צריכה לדעת שאם היא מתחילה סיפור היא צריכה גם להמשיך אותו..
נכון אבל אתם יודעות יש לה חיים גם משלה אז נחכה בסבלנות בטוח בקרוב היא תשים המשך
אנחנו מחכות מאוד בסבלנות
אם היא שמה המשכים זה פעם ב1000 שנה שמתחשק לה ..
זה ממש לא בסדר כי יש בנות שמחכות להמשך הזה ..
זה שתגיבו פה לא יעזור מה לא מובן?!?!..
זה לא שהיא נכנסת והיא רואה והיא דווקא לא שמה המשך..