התקשרתי עליו ואחד החברים שלו ענה לי,
הוא כמובן ניסה להתחיל איתי וחטף מהחבר שלי סטירה מתלבשת,
החבר שלי נהג אז בגלל זה הוא לא יכל לדבר איתי,
אבל הוא מסר לחבר שלו שימסור לי שהוא יתקשר ברגע שיהיה לו זמן,
מקווה שזה יהיה מהר 😢
תפסיקי עם הפרצוף עצוב יפתי
תהיי שמחה בובה הכל יסתדר מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ת' יפתי,
והנה במיוחד בשבילך הפרצוף הבלתי רגיל שלנו 😯 ,
שקורע אותי כול יום מחדש חחחחחחחח
חחחחחחחח אני מנסה להיגמל ממנו חחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ודרך אגב מאמי אני בטוחה שהוא ידבר איתך עוד מעט
ואם הוא לא יתקשר אז תתקשרי את יפתי
מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמממ...
אני מכירה אותו ואם הוא אמר שברגע שיהיה לו זמן אז זה אחריי כמה דקות 😉 ,
להיגמל?!,
בשבילי זאת משימה בלתי אפשרית,
שרופה עלייך יפתי מווווואההההההההה!!!!!!
תייידעי אותנו ברגע שהוא מתקשר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ותספרי הכלללללללללללללל
בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחח סבבה מאמי
וכה אני בגמילה מהפרצוף הזה חחח
יפה שלי אני חייבת לעוף כי באו אלי דודים
מתה עלייך הכי הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (shidosha @ 11/02/2005) תייידעי אותנו ברגע שהוא מתקשר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ותספרי הכלללללללללללללל
בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוקי בובה שלי,
ת' 😉
QUOTE (נאפי @ 11/02/2005) חחח סבבה מאמי
וכה אני בגמילה מהפרצוף הזה חחח
יפה שלי אני חייבת לעוף כי באו אלי דודים
מתה עלייך הכי הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תהני נישמתי,
ו-חחחחח אוקי מושלמת שלי,
שיהיה לך בהצלחה 😉 ,
גם אני עלייך הכי הכי בעולם
הוא התקשרררררררררררררררררר,
אז כך למי שרצתה שאני אספר מה הלך בשיחה,
אז הנה:
--"דורון?"
--"כן, ולפניי שנתחיל לדבר אז אני רוצה לבקש ממך עוד פעם סליחה, בשביל שלא נריב"
--"סולחת"
היה כמה דקות של שתיקה...
--"אני פשוט אוהב אותך נסיכה שלי"
--"גם אני אותך נסיך שלי"
--"תגידי את נשארת היום בבית?..."
--"כן למה?"
--"אני עכשיו בטברייה, עוד מעת אנחנו זזים... ואני אקפוץ עלייך ונמשיך לדבר אוקי?... אני מתגעגע עלייך חיים שלי"
--"גם אני עליך נשמה שלי, ומתיי זה יהיה בערך?"
--"הם שיכורים לגמריי... אז בערך ב: 2:00 לפנות בוקר, מתאים?"
--"מתאים ביותר"
--"ביי נסיכה שלי מאוהב בך"
--"גם אני בך נסיך שלי ביי"
********************************************************************************
ניתקנו...
ועכשיו אני מחכה עד 2:00 לפנות בוקר עד שהוא יגיע עלי ואנחנו נמשיך לדבר...,
אני מאוהבת בווווווווווווווווווווווווו 😁
איזה מאמייייי שמחה בשבילך שזה היתסדררר נשמה..בהצלחה לךךך....😊
יעל ת' חיים שלי,
חולה עלייך מוווואההההה 😁
איזה חמודדדדדדדדדדדדדדדדדדיייייייייייייייייייייייייייי
אני שמחה בשבילך מותק!!!!
😊 😊