חיחיחי איזה חמודים כפרה עלייך יפתי
שמחה בשבילך בובה ומתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאאא....בובה....!!
אני כלכך שמחה שזה הסתדר...!! 😊 😊
אוהבת אותך הכיייייייי בעולם!!
אני מקווה שהכל יסתדר
יאלה ואל תשכחי לספר חחח
אוהבת*-*אולוש*-*
מאמילה..
אלתהיה מבואסת נשמה..!!!
כמה זמן הייתם ביחד..???
אני מבינה שאהבת אותו...
אבלאל תדאגי יש עוד הרבה דגים בים..!!!
כנראה אם נכנסתם לכזה מצב אז לא הייתם הכי מתאימים..!!!
תאמיני לי שאת יכולה לשכוח אותו מאמי..
תמיד פה בשבילך אם את צכה עזרה שני..!
נאפי:
ת' אחות קטנה מושלמת שלי,
שרופה עלייך מווווואהההההההה!!!!! 😁
***************************************
מיכל:
ת' יפתי,
גם אני אוהבת אותך הכיייי בעולם מווווואההההההההההה!!!!!!!!
****************************************************
אולה:
הכול הסתדר בובה שלי,
ו-ת' חיים מושלמים שלי
*********************************
כובשת_הלבבות:
נישמתי חזרנו,
ת' בכול זאת
אמאאאאאאאאאאאאא
יווו מאמי עכשיו קראתי הכלללל
יואווו אני מה-זה שמחה שחזרתם
מאמי רואים שהוא אוהב אותך מכל הלב
חיים שלי על תוותרי עליו ולא לשכוח לספר מה היה כן?!
חיחי חולה עלייך יפתי מווואהההההה
מה שהיה זה יותר מידי אישי ואינטימי... ,
הוא מושלםםםםםםםם מכול הבחינותתתתתתת,
דורון ילד יפה שלי אני מאוהבתתתתתתתת בךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!
כפרה עלייך שמחה שהכל הסתדר יפתי מתה עלייך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי ת' חיים מושלמים שלי!!! 😁
קראתי עכשיו הכל ואני ממש שמחה שהכל הסתדר 😊
ואם הוא רץ אחריך עד הבית הביא לך תדובי ותמכתב
ומה שהיה רשום במכתבב ממש רואים שזה מהלבב
אז הוא באמת אוהב אותךךךךךך
בהצלחה בהמשךךך 😊
לאביוו אולל מואהה:]
אין בעד מה נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (משושההה @ 12/02/2005) קראתי עכשיו הכל ואני ממש שמחה שהכל הסתדר 😊
ואם הוא רץ אחריך עד הבית הביא לך תדובי ותמכתב
ומה שהיה רשום במכתבב ממש רואים שזה מהלבב
אז הוא באמת אוהב אותךךךךךך
בהצלחה בהמשךךך 😊
לאביוו אולל מואהה:]
ת' יפתי,
לאב יו 2 מוווואהה
QUOTE (נאפי @ 12/02/2005) אין בעד מה נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😁
חזרתם לגור ביחד מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בקשה אני כאן בשבילךך תמיד
אם את צריכה משווו אני כאןן חיחי
גם אני וחבר שלי נפרדנו כאילו בערך פסק זמן
אבל אנחנו לא יכוליםםםם חחח אז אחרי כמה דקות חזרנו אחרי הפסק זמן חח
לביוווו מואההה:]