QUOTE (נאפי @ 11/02/2005) חחחחחחחח קרועה שלי את הורגת אותי כל יום מחדש
יש לך משהו שמצחיק אותי 😉
מתה עלייך בובה בהצלחה ותהנו מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחח ראית איזה אחות גדולה יש לך?!,
עם שגעון...
משוגעת על כול הראש...
מסכן הוא כבר התרגל לזה חחחחחחחח,
שרופה עלייך מוווווואההההההההה ובכייף זה טוב לצחוק 😉
חחחחחחחחח מה שנכון נכון חח יאללה לכי להנות איתו מלאכית שלי
ותודיעי לי מה נסגר יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הוא עדיין לא הגיע 😁 ,
ובטח שאני אודיע לך מה ניסגר,
מה נראה לך,
את לא תפטרי ממני בקלות כזאת חחחחחח
מה שניסגר בסוף--->
> אמא איזה בנאדם מוזרררררררר,
הוא אפילו לא דיבר איתי,
הוא בא עכשיו,
השאיר לאמא שלי מכתב ומתנה גדולה ועטופה במעטפה אדומה,
וביקש ממנה שתמסור לי את זה,
כי הוא לא רוצה למסור את זה בעצמו בשביל שלא נתחיל לריב עוד פעם... 😢 ,
וישר הלךךךךךךךךך
נו תפתחי תמכתב ואת המתנה
ואח"כ תתקשרי אליו ותגידי לו שיחזור כדי שתבלו ביחד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
היא אמרה לי שהוא היה עם ידיד שלו שכול הזמן זירז אותו כי החברים שלהם מחכים להם באוטו...
אז ניראה לי שהם נסעו לאיזה מעודון או פאב 😢 ,
ופתחתי ת'מתנה,
הוא קנה לי דובי גדול כזה לבן אשר מחזיק לב אדום ועל הלב כתוב באותיות לבנות "i love you",
עכשיו אני פותחת ת'מעטפה
וווווווווווווווויייייייייייייייי
אם זה לא אישי מידי
אז תכתבי מה הוא רשם לך!
מתוקה, ני מקווה שהכל יסתדר!!!
מלא פעמים ראיתי שרשמת איך את אוהבים וכל זה
ולדעתי גם אם הוא אמר לך על ההתערבות
זה מראה שהוא כבר אוהב אותך ואת לא סתם תערבות בשבילו
אחרת הוא לא היה מספר לך..........!!!!!!
בהצלחה!!!!!
😊 😊
איזה חמוד רואים שהוא אוהב אותך
אני בטוחה שהוא ביקש סליחה תדברי איתו בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רגע אני אכתוב לכן...
אני לא מאמינה...
הנה מה שהיה במעטפה,
200 ש"ח,
ובמכתב עצמו כתוב:
"להודיה,
אני ממש מצטער על ההתערבות ומקווה שאת תסלחי לי,
התנהגתי כמו אידיוט מושלם,
ולא מגיע לי מישהי כמוך,
אבל אני אוהב אותך,
ורק אחריי שהתערבתי עלייך הבנתי את זה,
ה-200 ש"ח האלו ששמתי לך במעטפה הם הכסף שזכיתי בו בהתערבות,
ואני לא צריך ת'כסף הזה,
תזרקי אותו, תשרפי אותו או תעשי מה שאת רוצה,
תדעי לך שאני שונא ת'צמי על זה שהתערבתי עלייך,
כי את מאוד חשובה לי,
יותר מידי,
אני מאוהב בך,
ותאמיני לי שאת היחידה שגרמה לי להתאהבות כזאת,
אף פעם לא הייתי מאוהב באף אחת...
אבל את נכנסת לחיי והקסמת אותי,
גרמת לי להתאהב בך...
בחיוך שלך...
בכול מה שסובב אותך,
אני פשוט אוהב אותך ומקווה שתסלחי לי...
קניתי לך גם דובי ,
מקווה שתאהבי אותו ושהוא יהיה תמיד קרוב עלייך ויזכיר לך אותי,
מקווה שהזיכרונות האלו לא יגרמו לך לבחילות,
אני מתגעגע עלייך,
אוהב אותך תמיד,
אם את סולחת לי אז את יודעת איפה למצוא אותי,
מקווה מאוד לשמוע ממך בקרוב
שלך תמיד,
דורון"
דורון זה השם של החבר שלי לשעבר עד מחר,
אין קראתי ת'מכתב הזה עם דמעות בידיים,
בנאדם אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😢
לשעבר עד 24 שניות הקרובות!
עכשיו את חייבת להתקשר אליו ולהגיד לו שאת אוהבת אותו
ושאתם חוזרים כמה שיותר מהר יותר טוב
איזה יפה מה שהוא כתב לך רואים שזה יוצא מהלב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין בעד מה נשמה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אהובה שלי!!
מה קרה בובה?..את חיבת לספר לי....
נאפי:
אני מסיימת להגיב לך ומיכל ומתקשרת עליו,
שרופה עלייך ת' לך על הכול מוווווואההההההההה
*******************************************
מיכל:
בובה מושלמת שלי,
תקראי את כול התגובות ותביני למה הכוונה,
אבל בקיצור אני והחבר שלי נפרדנו בגלל שהוא התערב עלי עם החבר שלו...,
וסיפר לי את זה בעצמו,
תקראי ת'תגובות ותיהיה יותר מעודכנת,
חולה עלייך מווווואההההההה
אין בעד מה בובה תודיעי לי מה נסגר יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*