את רואה?! מאמי זה שהוא סיפר לך שהוא התערב
העובדה שזה בא ממנו מראה שהוא מצטער
ואם הוא רדף אחריך הוא באמת מצטער
תתני לו הזדמנות לתקן גם אם זה כואב וקשה
כי כשלך לא היה קל ואת אהבת מישהו אחר הוא היה איתך
ולא עזב אותך תחשבי על כמה הוא עשה בשבילך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עכשיו אני יותר מידי פגועה כי הבנאדם האחרון שחשבתי שאני אחטוף דבר כזה ממנו זה היה החבר שלי,
לשעבר בנתיים,
ת' נישמתי
מאמי נכון שאת פגועה וזה טבעי זה בסדר
אבל את צריכה לדבר איתו
את לא יכולה לזרוק את החברות הזאת בגלל טעות שהוא עשה
כי גם את עשית טעויות והוא סלח לך והיה איתך
הוא לא השאיר אותך לבד ברגעים שהכי היית צריכה אותו
תחשבי על זה
אל תחשבי רק על כמה שאת עצובה עכשיו
ועל זה שלא תסלחי לו... תחשבי גם מה הוא עשה בשבילך
ואין בעד מה יפתי אני תמיד פה בשבילך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מבינה אותך מאמי
וזה באמת כואב לגלות את זה
אבל לא נראה לי שהוא היה סתם רודף אחריך ובוכה
בגלל שהוא לא אוהב אותך
תחשבי על זה שוב
לפני שאת זורקת אותו
נאפי:
בגלל הסיבות האלו אני רוצה לתת לו הזדמנות שנייה,
בגלל שהוא סיפר לי שהוא התערב עלי ולא המשיך לעשות את זה מאחוריי הגב שלי,
ונוסף לזה בכה והתחנן בפניי שאני אסלח לו,
ורדף אחריי עד הביית שלי והבטיח שהוא לא יעזוב אותי בשקט עד שאני אסלח לו,
כי עם לא הייתי חשובה לו הוא לא היה עושה את זה,
אלה שם עלי פס אחד גדול,
כמו על כול אלה שלא חשובות לו ולא מעניינות אותו והוא נמצא בסביבה שלהן בשביל דבר אחד עד שהפכנו לזוג...
אבל עכשיו אני מבולבלת,
מחר אני הולכת עליו לדבר איתו ולנסות לחזור...,
יהיה מה שיהיה 😢
QUOTE (love_you2 @ 11/02/2005) אני מבינה אותך מאמי
וזה באמת כואב לגלות את זה
אבל לא נראה לי שהוא היה סתם רודף אחריך ובוכה
בגלל שהוא לא אוהב אותך
תחשבי על זה שוב
לפני שאת זורקת אותו
ת' יפתי,
וכן אני הולכת לדבר איתו מחר בשביל לנסות לחזור...
יהיה מה שיהיה... 😢
רואה מלאכית שלי?! את בעצמך אמרת עכשיו שכן אכפת לו ממך
ואת רואה את זה בגלל איך שהוא התנהג והכל
תדברי איתו בובה אני בטוחה שהכל יסתדר יפתי
מתה עלייך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נכון מה שיהיה יהיה
והכל יהיה בסדר בסוף 😊
נאפי ת' אחות קטנה שלי שרופה עלייך,
מווווואהההההההה,
כן יש לי ת'קליטה הכי איטית שיש בעולם הזה!!!!,
אפילו אמא שלי אומרת לי את זה בצחוק אבל...
יאללה אני מתה כבר לסדר את הבלאגן הזה ושנחזור,
אני אוהבת אותוווווווו
QUOTE (love_you2 @ 11/02/2005) נכון מה שיהיה יהיה
והכל יהיה בסדר בסוף 😊
ת' בובה שלי
חחחחח יפהה שליי אין בעד מה
קליטה מהירה קליטה איטית מזה משנה?!
העיקר בסוף קלטת והבנת?!
מתה עלייך מאמי
ומהר תחזירי אותו לחתימה שלך!
את עדיין אוהבת אותו את לא צריכה למחוק את מה שכתבת לו!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאללה נראה לי זה הולך לקרות היום,
הוא התקשר ל-ט"ל של הבית שלי,
ולמזלו אני לא עניתי לו,
כי הוא רצה לדבר עם אמא שלי...
אבל שהיא לא תגיד לי על זה כלום...
כי הוא מפחד שאני אברח או משהו איך שאני אשמע שהוא בא עכשיו...
הוא שאל את אמא שלי עם אני בבית והיא אמרה לו שכן,
אז הוא אמר לה שהוא בא עכשיו לסדר ת'עניינים בינינו...
עם הפתעה או משהו...
הוא עם ההפתעות שלו...
איזה מתוקקקקקקקקקקקקקקקק,
אני כבר מחזירה את זה לחתימה
חחחחחחחח קרועה שלי את הורגת אותי כל יום מחדש
יש לך משהו שמצחיק אותי 😉
מתה עלייך בובה בהצלחה ותהנו מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (love_you2 @ 11/02/2005) שמחתי לעזור מאמי
ת' עוד פעם נישמתי