QUOTE (נאפי @ 12/02/2005) חזרתם לגור ביחד מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
???
חח משושה יפה שלי קרעת אותי עם מה שכתבת עלייך ועל חבר שלך
בהצלחה בובה מתה עלייך אחותי
ולמה שמת ??? בגלל ששאלתי אותה אם היא חזרה לגור איתו? היא גרה אצלו יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה נאפי מאמיי האהבהה חזקהה בניינו הא..?!!? חחח
וה-?? היה לדעת אם הם חזרו לגור ביחד.. 😊
לאביווו מואההה:]
QUOTE (נאפי @ 12/02/2005) חזרתם לגור ביחד מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כול הבגדים שלי כבר ארוזים,
חוץ מהבגדים שאני הולכת ללבוש מחר לבית-ספר,
על הבוקר הוא בא לאסוף אותי לבית-ספר,
אני יורדת עם כול הדברים שלי,
הוא שם ת'דברים שלי במכונית שלו,
ואחריי הבית-ספר ,
אני מחכה לו הוא בא לאסוף אותי ואנחנו נוסעים עליו... 😁
QUOTE (משושההה @ 12/02/2005) בקשה אני כאן בשבילךך תמיד
אם את צריכה משווו אני כאןן חיחי
גם אני וחבר שלי נפרדנו כאילו בערך פסק זמן
אבל אנחנו לא יכוליםםםם חחח אז אחרי כמה דקות חזרנו אחרי הפסק זמן חח
לביוווו מואההה:]
ת' עוד פעם בובה שלי,
ובהצלחה לכם 😁
יפהה לך מאמייייי
אני שמחה בשבילךךךך 😊
לאביוווו מואההה:]
תודההה מאמיייי
בהצלחה גם לכם חייח
לאביוו מואהה:]
הודיה יפה שלי שמחה בשבילך בובה בהצלחה נשמתי מתה עלייך
משושה נשמה שלי חולה עלייך חחחח מואההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי נשמההה חולה עליךך גםםם
לאביוו מואהה:]
משושההה:
אין בעד מה נישמתי,
ו-ת' בובה שלי
**********************
נאפי:
ת' חיים צ'ווים צ'לי את,
בריאה עלייך מוווווואההההה!!
יהה מאמייייי
קראתי את זה ואני חושבת שממש גועלי מצידו היה לעשות את זה!!!
אבל נראה שהוא באמת השתנה,אני מקווה שאכן זה כך!!!
אני מקווה שלא תיפגעי יותר..
ובהצלחה בהמשך!!!
לאב יוו
מאי-הקטנה:
רוב הסיכויים הם שהוא השתנה על אמת,
ו-ת' מאמי,
לאב יו 2
אין בעד מה יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*