איןןןןןן...גם את מושלמת וגם הסיפור שלך מושלם!!!!
המשךך דחוףףף
אוהבת אותךךךך פולללל
בתאלושששש 😂
ת' חיים מושלמים שלי,
וגם אני אוהבת אותך פולללל,
מווווואההההההההה,
ואני מחכה לעוד תגובות בשביל להמשיך... 😉
יאלללללה להזיז ת'אצבעות!!!!!
תיראו איזה סיפור מושלם יש לנו פה!!!!!
והודיה מותק שלייי בקשההה נשמה שלייי אוהבת אותך!!!! תהיי בטוחה שהסיפור שלך מושלםםם
אוהבת פוללללל
בתאלוששששש
ת' חיים שלי את מווווואהההההה!!! 😉
הודיה מאמי יפפפפפפפה
תני המשך
תראו בנתיים רק שתיי אנשים הגיבו לי,
ו-ת' להן על התגובות,
אוהבת אותכן מוווואהההההההה מתוקות שלי,
תנו לי עוד 2 תגובות ותקבלו המשך...
שתיי תגובות מאנשים שונים...
סיפור מהממם!!! 😊
המשך דחוף!!!
המשך...
"נו שובב שלי,
באיזה שעה בא לך לבוא עלי בערב?"
אמרתי לתום די בקול רם..
בשביל שעומר ישמע ויוכל ת'לב,
ותום הבין אז הוא ענה לי גם די בקול רם,
"שובבה שלי מתאים לך ב:20:30?"
"מתאים ביותר"
חייכתי עליו והדבקתי לו נשיקה בלחי,
אחר כך הסתכלתי על עומר וראיתי אותו שהוא כולו בעצבים,
הוא לקח ת'תיק ויצא מהכיתה,
ואושרת התחילה לצעוק אליו,
"לאן אתה הולך בדיוק?!?!?!"
"מה אכפת לך?!!??!?!"
הוא ענה לה...
"אני חברה שלך!!!!!"
"אז עכשיו כבר לא!!!!!"
הוא טרק ת'דלת ויצא מהכיתה,
ואושרת הסתכלה עלי בכזה מבט כאילו היא הולכת להרוג אותי עכשיו,
ונבהלתי,
תום קם והלך לאושרת בשביל לעצבן אותה יותר,
"נו אושרת,
מה קורה?!,
זוכרת ת'לילה הזה שהעברנו בייחד?!,
או יותר נכון ת'לילות?!,
את טובה במיטה את יודעת?!"
היא עוד יותר התעצבנה,
לקחה ת'דברים שלה ויצאה מהכיתה,
אין אני מתה על התום הזה!!!!!!!,
קמתי מהכיסא באתי לתום וחיבקתי אותו הכי חזק שיכולתי ושתיינו נפלנו על הריצפה,
פתאום המורה ניכנסה לכיתה,
אמאאאאאאאאא,
איזה פדיחותתתתתתת!!!!!!!,
"מזה אמור להיות?!?!?!"
אני קמתי ועזרתי לתום גם לקום,
פתאום הוא אמר לה,
"כלום המורה,
סתם...,
נפלנו"
אחר כך היא אמרה לנו משהו ששתינו נשארנו עם פה פעור אחר כך...
אף פעם לא ידעתי שהמורים מדברים כך,
"ת'סיפורים האלו תספר לסבתא שלך...
עלי אתה לא יכול לעבוד"
הוא הסתכל עלי ואני אליו,
ושתיינו נקרענו מצחוק,
אחר כך הלכנו בייחד למקום שלנו,
"נו מה אתם היחידים?!,
איפה כולם?!"
רק אני ותום היינו בכיתה,
"לא יודעים"
אמרנו בו זמנית
********************************************************************
תנו תגובות...
חחחחחחחח....אהבתיי...(:
סיפור מהממםם..!!
המשךךך
כמו תמיד זה פשוט......
מ=ו=ש=ל=ם!!!
הודיהה כישרונית שליי אוהבת אותך פ=ו===ל==ל==ל=ל=ל=ל=ל
בתאלוששששש 😛
נשמתיי איזה סיפור יפהההה
את מוכשרת ברמות...
ויאלה אני רוצה המשךךך
אוהבת*-*אולוש*-*