מ-ד-ה-י-ם !!!!!!!!
המשך מאמי...
ת' נשמות מתוקות שלי,
אוהבת את כולכן פוללללל,
מווווווואהההההההההההההה!!!!!!!!!!!!,
הנה ההמשך...
היום אבר די מהר,
בלי ששמנו לב,
איך שהגיע הצילצול האחרון,
אני ותום יצאנו בייחד מהכיתה,
צוחקים כול הדרך,
הוא ליווה אותי לבית שלי ובעצמו הלך לבד לבית שלו,
נכנסתי הבייתה עם חיוך מרוך על הפנים ואמא שלי ראתה את זה,
אחותי הקטנה הייתה איתה,
והן אמרו לי בו זמנית,
"נו מה קרה?,
עומר עשה משהו?...
התנשקתם?"
אמרתי להם בחיוך,
"לא"
"אז?...
בגלל מי החיוך המתוק הזה שנמצא על פנייך כרגע?"
"תום"
והמשכתי לחייך,
אחותי הקטנה הסתכלה על אמא שלי ואמא שלי על אחותי הקטנה,
אני זרקתי ת'תיק שלי על השולחן בסלון והלכתי לחדר שלי,
התיישבתי מול המחשב,
נכנסתי לאייסי,
וראיתי שסמדר שלחה לי הודעה חדשה,
וואי,
מה הולך פה...
זהו היא כבר לא עצבנית עלי?!,
פתחתי ת'הודעה וראיתי,
משהו מוזר...
'יעל אני ממש מצטערת על מה שקרה,
תום ואת צדקתם...
הייתי לא בסדר,
וזה הגיע לי,
אני עוד פעם מצטערת ומקווה שתסלחו לי מתישהו'
אני לא עניתי לה,
מחקתי ת'הודעה הזאת שלה,
התנתקתי מהאייסי,
נישכבתי על המיטה שלי ונירדמתי...
*************************************************************
תנו תגובות...
למה כזה קצרצר?? 😢 חחחחחחח סתאאאם לא נוראא חיחיחיחי
מ=ו=ש=ל=ם !!!!!!!!!
המשך מאמי........
מוואה ענקיתתת
זה יפה ב^ר^מ^ו^ת!!!!
תמשיכי דחוףףףףףף
אוהבתת פוללל
בתאלוששש 😛
סיפור מושלםםם...!!
המשךךך
ה-מ-ש-ך----ד-ח-ו-ף!!!!!!!!
ת' על התגובות,
והנה ההמשך...
התעוררתי ברגע שזרקו לי כרית על הפנים,
"אההההההההההההה,
מיזה המטורףףףףףףףף הזה?!?!?!?!"
עדיין לא פתחתי ת'עיניים עד הסוף,
כשפתחתי אותם עד הסוף ראיתי את תום יושב לי על המיטה ומחייך מפה עד להודעה חדשה,
"אני"
"לא חבל?"
"עכשיו כבר 21:00 אני מחכה לך כבר חצי שעה,
ואת לא מתעוררת אז החלטתי להעיר אותך",
גרררר...
על הבנאדם הזה!!!!!!!,
"אתה משוגע"
"ואת מטורפת"
"ומודע בזה"
הוא חייך,
הוריד לי ת'שמיכה,
ועושה לי,
"קומיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי"
"קמה קמה,
חכה בסבלנות"
"אין לי סבלנות!!"
עוד פעם נירדמתי,
הוא הלך הרטיב ת'ידיים באמבטייה,
בא והשפריץ לי מים על הפנים,
"יאלללההההההההה"
לא הייתה לי ברירה וקמתי,
ידעתי שהמשוגע הזה לא יעזוב אותי בשקט עד שאני לא אקום...
"עכשיו אני חוזרת"
"לאן זה?"
"לשטוף ת'פנים ות'שיניים"
"סלמאת"
הלכתי שטפתי ת'פנים ות'שיניים,
חזרתי לחדר וחטפתי עוד כרית לפנים,
לקחתי ת'כרית וזרקתי אותה על תום,
"אז את רוצה מלחמת כריות?!,
את ביקשת"
לפניי שהספקתי להגיב חטפתי עוד כרית לפנים...
********************************************************************
תנו תגובות...
חחח איזה חמודים 😁
סיפור מהמם ביותר..
שימי המשך...
אוהבת*-*אולוש*-*
יאאאאאאא איזה חמודיםםםםם !!!!!!!1 😛 חחחחחחח
מ-ה-מ-ם !!!
המשך נשמה.......
מוואה ענקיתתת
[B]חחח היא ותום עוד יהיו ביחד!!!! =)
איזה מתוקיםם!!
המשךךךךך
בתאלושששש[B] 😛
סיפור מהממםםם....!!!!!!!!!!!!!1
המשךךךךך
סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךך 😊 😊 😊