יאווווו איזה מסכנה סמדררר.... 😢
שימי המשך מאמי...
תמשיכי בובה
סיפור פצצצצה. !
נווועוווש
המשך...
"אני ממש מצטער יעלו'שית מתוקה שלי,
אבל זה היה מגיע לה!!!,
תזכרי שמי שהתחילה איתך זאת היא!!!!!!!,
אז שתוכל ת'לב עכשיו ותסבול בדיוק כמו שאת סבלת!!!!!!!"
"אתה פגעת בה יותר מידי!!!!!!,
יכולת לדבר איתה בארבע עיניים ולהסביר לה שמה שהיא עושה לא בסדר,
ולא לעשות לה ת'זוועה הזאת שעשית!!!!!!"
פתאום המוכרת התערבה ואמרה לנו,
"ילדים רוצים לקנות משהו?"
אני הסתכלתי עלייה במבט עצבני,
ותום ענה לה,
"כן תביאי לי ב' שתיי פחיות ארסי קולה"
המוכרת הביאה לנו שתיי פחיות ארסי קולה,
תום שילם על שתיי הפחיות,
והתחלנו ללכת לשיעור,
פתאום ניתקלנו בסמדר,
היא צעקה עלי ועל תום,
"ת' רבה לשתייכם!!!!!!!!,
על הפדיחות שעשיתם לי סתםםםםםםםם!!!!!!!!!!,
יעל אני עוד החשבתי אותך כחברה טובה,
ואת כך תקעת לי סכין בגב"
אני כבר לא החזקתי מעמד,
וצעקתי עלייה מול כולם!!!!!!!,
"אני תקעתי לך סכין בגב?!?!?!,
וכשאת עשית הכול בשביל שאני ותום נריב זה לא נחשב?!?!,
וכשאת תקעת לי סכין בגב בכול הזדמנות שהייתה לך,
זה גם לא נחשב?!?!?!"
היא השתקקה,
תום לקח לי ת'יד שלי,
והלכנו בייחד לשיעור שלנו...
כול השיעור לא הייתי מרוכזת,
חשבתי על הריב שלנו...
והבנתי שתום דווקא צדק ובענק!!!!!!,
זה הגיע לה,
כתבתי לו על הדף,
'אני מצטערת,
צדקת,
זה באמת הגיע לה'
********************************************************************
תנו תגובות...
והרע בסיפור הזה הוא לא תום,
ובהמשך תבינו גם למה...,
עם עד עכשיו לא הבנתם...
תגידו מה ניסגר איתכם/ן?!,
32 הערות,
ו-100 ומשהו ציפיות...
כול כך קשה להגיב?!,
יפלו לכם/ן הידיים עם תגיבו?!...
יאללה אני לא ממשיכה ת'סיפור יותר...
וכנ"ל לא כותבת פה יותר סיפורים...,
ת' לכול מי שהגיב לי עד עכשיו אוהבת אותכם/ן
לאאאא
אל תפסיקייייייי
אוףףף =(
תגיבו כבררר מה כל כך קשה?!!!
הודיההה המשךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףף
בתאלושששש
לא אל תפסיקי..!!! מאמי את כותבת מהמםם..!!
לא שווה לך להפסיקק..!!
אנשים תגיבוו..!!!
סיפור מהממםם..!!
המשךךךךךךךךך
אוהבבת המונים שלי!!
מה????????? 😮
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא 😢
יאוווו מאמי פליזזזז תמשיכי
ויאללה אנשים תתחילו להגיב מה כל כך קשה!!?!?!?!?!!! 😠
תמשיכי מאמי סיפור יפהה....ויש לה שם יפה חח 😊
פליז אל תפסיקי....
ת' לאלו שהגיבו..
מקווה שתמשיכו להגיב לסיפור הזה גם בהמשך...
כי זה ממש חשוב לי,
ת' מראש...
והנה המשך במיוחד בשבילכן...
פתאום הוא כתב לי,
'סוף סוף קלטת,
נו היה קשה?'
ממש התעצבנתי אליו,
לקחתי ת'דף כימתתי אותו,
והלכתי זרקתי אותו בפח,
הגיע צלצול לסוף השיעור,
קמתי מהמקום שלי ולקחתי ת'תיק שלי,
התיישבתי לייד הכיתה על הריצפה,
והדמעות התחילו לרדת מעצמן,
פתאום ראיתי את תום יוצא החוצה,
הוא התיישב ליידי וביקש ממני סליחה,
"אני ממש מצטער"
"עזוב"
"לא,
את מאוד חשובה לי ואני לא רוצה לאבד כך ת'קשר המקסים שיש לנו"
"ת'"
חיבקתי אותו והוא חיבק אותי,
פתאום הוא אמר לי,
משהו שאף פעם לא ציפיתי לשמוע ממנו...
הריי תמיד הוא היה אומר שהוא שונא אחיות,
ואין לו אחיות ואחים,
הוא יחיד במישפחה,
"את יודעת...
הייתי רוצה שתיהיה לי אחות כמוך"
"גם אני הייתי רוצה שיהיה לי אח כמוך,
אתה בנאדם פשוט נשמה..."
"נו..."
"מה נו...?"
"חוזרים לכיתה?"
"כן"
התרוממתי מהריצפה והוא עזר לי,
ניכנסנו יד ביד לכיתה,
פתאום ראיתי את עומר ואושרת מתנשקים...
הלב שלי פשוט נשבר לרסיסים באותו רגע,
והדמעות התחילו לאט לאט למלות ת'עיניים,
תום ראה את זה,
וחיבק אותי חזק ואמר לי באוזן,
"אל תבכי,
הוא לא שווה ת'דמעות שלך"
אמרתי לו בשקט,
"ת'"
"תמיד פה בשבילך"
חייכתי עליו והמשכנו ללכת לכיוון השולחן שלנו,
הוא התיישב במקום שלו ואני התיישבתי ליידו
********************************************************************
תנו תגובות...
המשך בובע!!
סיפור מאלףףףףף!!!
מהממםםם..!!!!!
המשךךך..!!
מושלםםםםםם!!
אני דורשת המשךך!!
איזה סיפור יאפפפהה
ואיזה כישרוןןן!!!
את פשוט מ=ו=ש=ל=מ=ת!!
אוהבת פולללל
בתאלושששששש
[/I]מה עם ההמשך?!11
בתאלוששש[I]
ת' מתוקות שלי,
מתה עלייכן מווווואההההההההה,
המשך...
"תגידי את יוצאת היום בערב"
"לא יודעת עדיין...
אין לי תוכניות,
למה מאמי?"
"יש מישהי בשיכבה ששמתי עלייה עין ואני רוצה עצה של בת,
איך להתקרב עלייה,
ואת מישהי שממש חשובה לי וקרובה עלי והייתי רוצה לקבל ממך ת'עצה הזאת...,
את יכולה לעזור לי ולייעץ לי?"
"בטח למה לא,
בכייף נישמתי...
אבל תגלה לי מי זאת אוקי?"
"ניב,
מכירה אותה?"
"בטח שמכירה היא ילדה ממש מתוקה,
יצא לי לדבר איתה כמה פעמים...
אנחנו תמיד אומרות שלום אחת לשנייה וכאלה..."
"וואלה?,
את יכולה לספר לי כול מיני דברים עלייה?,
יש לה חבר?"
"לא אין לה חבר,
ונראה לי שאתה לא היחיד ששמת עלייה עין..."
"אה וואלה?,
ומי עוד?"
"היא אליך..."
תום חייך מפה עד להודעה חדשה,
ושאל אותי,
"מאיפה את יודעת?,
היא שאלה אותך משהו אליי?"
"כן..."
השארתי אותו דווקא במתח,
"ומה?!"
"אם יש לך חברה...
ואיפה אתה אוהב לבלות..."
"ומה ענית לה?!?!?!"
"שאין לך חברה,
ואתה אוהב לבלות בדיסקוטקים ופאבים,
נו מה אתה לא יודע או מה?..."
"כן אני יודע,
אבל רציתי לדעת עם את זוכרת את זה..."
צחקתי וחיבקתי אותו הכי חזק שיכולתי,
והוא חיבק אותי,
ראיתי מאחוריי את עומר תוקע בנו עיניים עצבניות כאלו,
ולפי הפנים שלו ראו שהוא היה מת להתחלף עם תום...
*******************************************************************
תנו תגובות...