פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אנשים מרוב שקראתי פה סיפורים... ניהיה לי...

אנשים מרוב שקראתי פה סיפורים... ניהיה לי חשק...

✍️ ילדונות_17 📅 06/02/2005 01:20 👁️ 1,493 צפיות 💬 123 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 9
לסיפור הזה אין שם...

הכול התחיל ביום ראשון,
התפחתי מהמיטה,
כששמעתי ת'צילצול של שעון המעורר,
שהזכיר לי שצריך לקום לבית-ספר,
גועל נפש!!!,
מאז מה שקרה שם,
אני מפחדת ללכת לבית-ספר,
אחד המורים אנס תלמידה מכיתה י"ב 1,
גועל נפששש!!!,
עכשיו הוא במעצר,
אז בגלל זה ההורים ממשיכים לשלוח ת'ילדים שלהם לבית-ספר,
קמתי מהריצפה,
הלכתי לאמבטייה..
שטפתי ת'פנים ות'שיניים,
הסתכלתי על עצמי במראה וחשבתי,
'מעניין עם הוא יגיע היום,
הריי הוא מתנהג כמו איזה סטודנט חופשי',
יש איזה אחד שמעניין אותי,
הוא לומד בכיתה שלי...
אבל אף פעם לא דיברנו שיחות רציניות,
סתם היו בינינו נשיקות בלחי ומה קורה..
וכאלה...
לא ידידים רציניים,
אבל שמעתי מחברות שלי ומחברים שלו אשר הם ידידים שלי,
שהוא מעוניין בי...
ולא בתור ידידה אלה בתור חברה...
אבל הוא לא מתקרב עלי כי הוא יותר מידי ביישן...
כן בטח...
ביישן זה הדבר האחרון שהוא כן

*****************************************************************

רוצים המשך?,
תגיבו לי 😉
בטח מאמייייי
תכתביייייייייייייי
הנה המשך במיוחד בשבילך 😉 ,

המשך...
יצאתי מהאמבטייה,
לא לפניי שניגבתי ת'פנים,
הלכתי לחדר שלי ופתחתי ת'ארון,
הוצאתי מכנס שחור צמוד אשר למטה הוא הולך רחב,
וחולצת תלבושת אחידה לבנה,
לבשתי אותם,
לבשתי גרביים לבנות,
הלכתי לסלון לבשתיי נעליים ספורט אדידס עם 3 פסים שחורים בצדדים,
מתה עלייהם,
הלכתי התאפרתי קצת התבשמתי,
שתיתי קפה נמס,
לקחתי ת'תיק של הבית-ספר ויצאתי מהבית,
בדרך לבית-ספר פגשתי את סמדר החברה הכי טובה שלי,
"כוסיתתת,
לאן ממהרת?"
היא צעקה לי,
למרות שהייתי ליידה,
"לאן נראה לך?,
כן כן...
ת' לך יפתי,
הלוואי שגם עומר היה חושב כמוך"
ירדה לי דימעה מהעין,
סמדר טפסה אותי ביד וניערה אותי,
"דיי,
אני לא יכולה לראות אותך עצובה,
הוא לא שווה ת'דמעות שלך...
את יודעת שהוא לא רציני"
"אבל אני אוהבת אותו"

*******************************************************************

תנו תגובות...
למרות שאני אקרא את זה רק מחר כי אני פורשת..חחח..
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךך...=]

לאב יו...לילה טוב
אוקי מאמי,
לילה-טוב לך,
לאב יו 2,
ועוד מעת יהיה המשך...
גם לי יש תנעליים האלה ואני מתה עליהןןן חחחח
ותני המשך,נו הוא שווה או לא?
המשך...
אחריי שאמרתי לה את זה...
המשכנו ללכת בשקט,
ופתאום הרגשתי מישהו טופס אותי מאחורה,
אמאל'הההההה,
כמעתי לא קיבלתי התקף לב,
זה היה הידיד הכי מטורף שלי שיהיה בריא,
הוא תמיד עושה לי את זה,
ואני תמיד נבהלת מחדש,
"יעלו'שקה מה קורה נשמה שלי?!?!"
נתתי לו נשיקה בלחי,
והוא נתן לסמדר נשיקה בלחי,
"הכול מצוין תום'ושקה מה איתך?!"
כך אנחנו מכנים אחד ת'שני,
הוא מכנה אותי,
יעלו'שקה ואני מכנה אותו תום'ושקה,
זה כבר הרגל אצליינו,
"עכשיו כשאני רואה אותך אז פי אלף יותר טוב"
כשהיינו ילדים קטנים הוא היה מאוהב בי,
אבל אני לא קלטתי מה הוא רוצה ממני אז לא נענתי לו,
אבל עכשיו אנחנו אוהבים אחד ת'שני אבל רק אהבה בין ידידים,
פתאום סמדר קטעה ת'מחשבות שלי ואמרה לתום,
"ואותי לא שואלים מה קורה?"
"בטח ששואלים,
מה העניינים יפתי?"
"הכול טוב יפיוף"
פתאום סמדר הדביקה כזה חיוך על הפנים חבל"ז,
מפה עד להודעה חדשה...
היא תמיד קינתה בי שתום יותר מתייחס עלי מאשר עלייה...
והייתה מנסה לשכנע אותי שהוא יורד עלי מאחוריי הגב בשביל שאני ותום נריב...
אבל החלטתי ללמד אותה לקח...

*************************************************************

תנו תגובות...
עדי נישמתי,
מי שווה?,
לא הבנתי אותך חיים שלי,
וכה גם לי יש כאלה נעלי ספורט,
הם הכי נוחות בארץ 😁
תמשיכי בובה!!!!!!!!!!!
המשך...
הגענו לבית-ספר,
וסמדר הלכה לכיתה שלה,
אני וסמדר לומדות בכיתות שונות,
ותום לומד איתי באותה כיתה,
"נו מה החלטת לעשות בקשר עלייה?!"
פתאום תום שאל אותי בקשר לסמדר...,
עם איזה לקח אני מתכוונת ללמד אותה,
על זה שניסתה לגרום לי ולתום לריבים,
"לא יודעת..."
"אז אני אעזור לך...,
לדעת"
הוא טפס אותי ביד ואמר לי,
"בואי לכיתה,
שם נידבר...
בסוף נאחר כך"
חייכתי עליו והלכנו יד ביד לכיתה...
איזה מתוק הוא חבל"ז,
איך אף פעם לא ראיתי את זה..
יש לו עיניים דובשניות,
ושער חום בהיר,
הוא גבוה 1.78 עם גוף חטוב ושרירי,
אני בלונדינית עם עיניים בצבע כחול מעורבב עם אפור,
יש לי גוף חטוב ומפותח מאוד לגילי,
אנחנו בניי 17,
ולומדים בי"א,
אני, סמדר, תום ועומר זה שאני אוהבת,
הגענו לכיתה,
וראיתי את עומר,
יושב בסוף הכיתה...
עם איזה מישהי מהכיתה שלנו,
סנובית דוחה,
לא יודעת מה הוא מוצא בה...
היא מכוערת חבל"ז,
הם ישבו מחובקים,
אז שאלתי את תום,
"תגיד לי אושרת ועומר חברים?,
או שזה רק נידמה?,
כי זה די חדש לי..."
"כאילו את לא מכירה אותו...,
את יודעת שהיא נותנת,
היא הזונה של הבית-ספר הזה,
גם אני כמה פעמים שכבתי איתה..
טובה זאתי במיטה,
בטח הוא רוצה ממנה רק דבר אחד...
את תראי שמחר הוא יהיה עוד פעם פנויי,
בשבילך"
הוא חייך עלי,
המורה עדיין לא הגיע איזה מזל,
אני ותום הלכנו יד ביד לעבר השולחן שלנו,
אני נכנסתי פנימה והתיישבתי על הכיסא הצמוד לחלון,
ותום התיישב על הכיסא שליידי,
פתאום הוא אמר לי משהו באוזן...,
משהו שאחריי זה נשארתי עם חיוך מרוח על הפנים...

*******************************************************************

תנו תגובות...
מה הוא אמר לךךךךךךךךךך?

והתכוונתי אם היה שווה שתבכי בשבילו
הסיפור הזה לא עלי חיים שלי,
זה סיפור בדוי...
ואני כותבת אותו עכשיו,
הוא לא רשום לי בשום מקום...
אז אני לא יודעת איך להמשיך את זה...
עם הוא יהיה שווה ת'דמעות האלו או לא...
עוד מעת יהיה המשך,
החבר שלי קורא לי אני כבר חוזרת וממשיכה...
חזרתיש והנה ההמשך...
"ראית?!?!,
אמרתי לך?!?!,
עומר לא מוריד ממך ת'עיניים!!!!!!!!"
פתאום נמרח לי חיוך על הפנים מפה לאוזן,
"תסמיקי וזהו יודעת מה?!"
התעוררתי מהחלום שהייתי שרורה בו,
ופתאום ראיתי ת'מורה שלי מולי,
'אמל'ההההההה!!!!!!',
"מצטערת המורה"
"דיי לדבר!!"
"טוב"
פתאום עומר אמר למורה,
"מורה זה בסדר,
עכשיו יעל תחזור לשיגרה,
אני סומך עלייה"
לא הבנתי מה קרה אבל הייתי מרוצה מעצמי ומעומר,
הדבקתי לתום נשיקה בלחי,
וזה כתב לי על דף,
'את מתנהגת כמו ילדה בגן',
כתבתי לו בחזרה,
'למה?',
'עזבי אני אספר לך אחר כך...',
'אוקי',
לקחתי ת'דף,
תום זז קצת בשביל שאני אוכל לעבור,
הלכתי וזרקתי ת'דף בפח,
חזרתי למקום שלי וזרקתי מבט לכיוון עומר ואושרת וזאתי תקעה בי מבטים כאילו היא הולכת לרצוח אותי עכשיו,
אני חייכתי עלייה דווקא בשביל לעצבן אותה,
ועומר חשב שאני מחייכת עליו אז הוא חייך עלי בחזרה

********************************************************************

תנו תגובות...
יפפפפפפפפפפפפפפפפפה תמשיכי בבקשההההה
ואיך זה שאת גרה עם חבר שלך??
כן,
כי היו לנו כמה וכמה בעיות אז החלטנו לעבור לגור בייחד,
מתה על הבנאדם המתוק הזה שלי,
שמת לב שאנחנו כותבות המשכים אחת בשביל השנייה חחחחח?!,
אבל בכייף יפתי 😁 ,
ת' חיים צ'ווים צ'לי

הנה ההמשך...
כשהגיע הצלצול של סוף השיעור,
קמתי מהכיסא וסידרתי הכול בתיק שלי,
וכנ"ל תום,
כי היה לנו שיעור בכיתה אחרת...
הוא לקח ת'יד שלי והלכנו עם התיקים לכיתה השנייה שבה היה אמור להיות לנו את השיעור השני,
"את נורמלית?!"
פתאום הוא אמר לי,
"מה קרה?!"
"עזבי אותך מעומר הזה!!!"
"אבל אמרת לי שמחר הוא יהיה פנויי בשבילי..."
"את מאוד חשובה לי ואני לא רוצה שתחייה באשליות,
הוא לא בנאדם רציני,
הוא מחפש רק סטוצים,
ואני מכיר אותך יותר מידי טוב,
ואני יודע שאת רוצה מישהו רציני,
ולגביו את טועה ובגדול!!"
"אבל..."
"תפסיקי עם האבל הזה לפניי שאני מחטיף לך,
תזהרי ממני"
פתאום הוא הסתכל עלי וציחקק,
וואני חייכתי עליו...
"טוב קופה ספרי משהו?"
אנחנו תמיד יורדים אחד על השני,
"מה?"
"מה, מה?,
אתן הבנות תמיד יש לכן ת'שטויות שלכן לדבר עלייהם..."
נתתי לו סטירה בלחי אבל חלשה כזאת,
והוא נתן לי,
הגענו לכיתה השנייה שבה היה אמור להיות לנו ת'שיעור השני,
תפסנו לנו מקום לייד הלוח באמצע הכיתה,
הוא התיישב על הכיסא שהיה לייד השולחן ואני כמו תמיד ליידו

********************************************************************

תנו תגובות...

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך