|
|
|
חחחחחחחחחחחחח כן אההה
אני אמשיך מחר כי אני הולכת לישווון
בכל אופן תמשיכיכ לכתוב אני אקרא מחר
לילה טוב מתה עלייךךךך
טוב נישמתי חולה עלייךךךך לילה טוב לך מווואהההההה!!,
המשך...
"אז...
אמממ...
נראה לי שיש לי רעיון לגביי סמדר"
"איזה?"
"אפשר להפיל אותה בפח...
אבל זה יהיה אכזרי...
דוגרי זה מגיע לה"
"אוקי..."
"אז?!"
"מה אז?!"
"תחשבי על רעיון איך מפילים אותה בפח"
התחלתי לצחוק וגם הוא התחיל לצחוק,
פתאום סמדר נכנסה לכיתה,
שתיינו הסתכלנו עלייה ולא הבנו מה היא עושה שם,
הריי היא לא לומדת איתנו בכלל,
"מזה המבטים האלו?!,
אין שלום?!"
פתאום סמדר אמרה לנו...
ישר אמרתי לה,
"בטח שיש יפתי,
מה קורה?!,
מה עושה פה?!,
הריי את לא לומדת איתנו..."
"כן אני יודעת...
סתם באתי עלייכם"
חשבתי לעצמי,
'מזה סתם?!,
אצלה כלום לא קורה סתם...,
לכול דבר שהיא עושה יש סיבה',
פתאום תום ראה שהשתוקקתי והוא כבר הבין מה עובר לי בראש,
אז בשביל שסמדר לא תחשוד בכלום...
הוא המשיך איתה ת'שיחה,
"אז סמדי,
בואי,
תשבי ליידנו"
פתאום הפנים שלה זרחו מרוב אושר,
היא לקחה כיסא והתיישבה לייד תום,
תוקעת בו מבטים כאילו הוא נפל מהחלל החיצון,
ותום לא התייחס לזה,
"אז?!,
מה העניינים?!,
איך אבר השיעור הראשון?!"
********************************************************************
תנו תגובות...
ת' נישמתי,
המשך...
"מצוין...
איך אצלך?,
וואלה עכשיו מצוין,
מה איתך?"
שאלה רק אותו!!!,
כאילו אני לא הייתי שם בכלל...
אפילו לא התייחסה עלי,
ותום?!,
אף פעם לא לקח אותה ברצינות..
תמיד הוא היה אדיש עלייה,
ואיתי הוא היה יותר מתוק כזה,
ובכלל לא היה אדיש עלי,
וסמדר?!,
החברה הכי טובה שלי..,
כן בטח,
עם חברות כאלו לא צריך אוייבים..
בכול פעם שרק הייתה לה הזדמנות היא הייתה מפילה אותי בפח,
אז החלטתי שהגעון הפעם צודק ,
וצריך להפיל אותה בפח...
ולא משנה באיזה דרך...
גם בדרך הכי אכזרית,
כי להגיע...
מגיע לה את זה!!,
ואפילו יותר!!!,
תום הנהן לסמדר עם הראש,
והשיחה בינהם נגמרה...
הסתכלתי על סמדר וראיתי עוד פעם ת'פנים המבואסות האלו,
חייכתי עלייה,
והיא ניסתה בכול הכוח לחייך עלי,
אבל זה לא עזר לה...
כי רואים לה על הפנים מה שעובר עלייה,
כשהיא לא מרגישה טוב רואים לה את זה על הפנים,
וגם כשהיא מרגישה טוב...
היא לא יכולה לשקר בנושאים כאלה,
ודי ריחמתי עלייה בקשר לזה...
****************************************************************
תנו תגובות...
סיפור יפהההההההה 😂
שימי המשך מאמי...
תנו עוד כמה תגובות ויהיה המשך...
וואאיייי ננוררראא אהבתייייייי!!
שימי המשךךךךךך!!!
אוהבתתתתתתתת
דניאלווש 😊
קבלו המשך...
ו-ת' על שתיי התגובות 😉 ,
אחר כך,
שקעתי לי במחשבות שלי,
ופתאום תום התחיל לנער אותי מצד לצד,
"היא הלכהההההההההה!!!!!!,
על איזה ענן את נמצאת עכשיו?!"
"סוף סוף,
לא סתם...
חשבתי עלייה..."
"אוקי,
נו מה עושים?!?!?!"
איזה מתוק הבנאדם הזה!!!!,
"לגביי סמדר?!"
"לא...
לגביי סבתא שלי,
בטח שלגביי סמדר"
"לא יודעת..."
"מה עובר עלייך כוסית שכמותך?!,
אולי תגלי לי?!"
"אני מרחמת עלייה"
"אין פה על מה לרחם!!!,
ועוד אחריי כול מה שהיא עשתה לך"
"אבל בכול זאת..."
"תראי מאמי יש לי רעיון..."
"איזה?"
"שמתי לב בזמן האחרון שהיא מתחילה איתי כזה בסיבובים ושאני חשוב לה וכול הדברים האלו...
אז אני יכול לעשות ממנה צחוק מול כול השיכבה...
את יודעת אני מכיר פה ת'רוב החבר'ה,
וכולם יאמינו לי לכול מילה שלי,
אפילו אם זה יהיה שקר,
אז אני יגיד שהיא זונה,
ושהיא נותנת לכול מה שזז,
וזהו..."
"אבל המקום הזה טפוס על ידי אושרת,
הזונה של הבית-ספר"
"לא משנה...
עוד אחת לא תזיק..."
הוא קרץ לי וישר הבנתי שהוא מתכוון להוציא ת'רעיון הזה לפועל,
וכמה שיותר מהר...
********************************************************************
תנו תגובות...
המשךך..!!
ואל תעשו את זה לסמדר..!! זה יורת מידיי...צריך פשוט לדבר איתה..חי
אוהבת המונים שלי!!
המשך...
"תום זה נראה לי מוגזם,
אתה יודע...
אולי היא מאוהבת בך?!,
אולי אתה לא סתם חשוב לה?!,
אולי היא לא סתם מסתובבת סביבך כול הזמן?!"
"אבל מגיע לה!!!,
ואם את לא עוזרת לי בזה אז אני אעשה את זה לבד!!!!"
"אבל..."
"תפסיקי עם האבל הזה!!!,
את עולה לי על העצבים כבר"
תום קם והלך לכיוון הדלת,
הוא פתח ת'דלת ויצא,
ואז טרק ת'דלת...
ושמעתי צעדים שלו מתרחקים לאט לאט מהכיתה,
המשכתי לחשוב לי,
'זה באמת מוגזם,
אני חייבת לעצור את זה,
דחוף!!,
לפני שזה יהיה מאוחר מידי,
אבל איך לעזאזל אני עושה את זה?!',
המשכתי לחשוב לי ופתאום עומר נכנס לכיתה,
הוא היה לבד,
ואני הייתי לבד בכיתה,
הוא התיישב ליידי ואני מרוב מחשבות אפילו לא שמתי לב עליו,
פתאום הרגשתי מישהו נוגע לי בכתף,
רק אז ראיתי את עומר,
פתאום עומר אמר לי...
"מה את עושה פה לבד?,
בודדה?..."
"מה אכפת לך?!,
אתה לא אמור להיות עם החברה שלך...
אושרת?!"
"היא הלכה להתקשר לאחותה הקטנה,
מהט"ל הציבורי..."
"אוקי"
קמתי לקחתי ת'תיק שלי ויצאתי מהכיתה,
פתאום הוא קרא לי
********************************************************************
תנו תגובות...
המשךךךך..!!!!
ביפור מהמם..!!
הוא קורא לה ו.....? 😉
שימי המשך נשמה...
המשך...
"מה?"
עניתי לו בשיא האדישות למרות שמבפנים רציתי לאכול אותו,
הוא כזה חתיך שזה משהו לא מהעולם הזה,
"בואי"
"אני לא יכולה ביי"
"ב'"
הופתעתי...
הוא אמר לי ב'?!?!,
הוא יודע מזאת המילה הזאת בכלל?!?!,
הוא יודע בכלל ת'פירוש של המילה הזאת?!?!,
לא התייחסתי המשכתי ללכת לי לכיוון הקפטרייה,
ובכניסה לקפטרייה ראיתי את תום,
נותן לאחת המלשינות הכי גדולות בבית-ספר שלנו את התמונה של סמדר,
עברתי כמה שיותר צמוד עליו...
אבל ניסיתי להיות גם זהירה בשביל שהוא לא יראה שזאת אני כי עם הוא יבין שזאת אני הוא יפסיק לדבר,
ורציתי להקשיב לשיחה שלהם...
וזה הדבר היחיד שהצלחתי לשמוע,
תום אמר למלשנית הזאת,
"הנה תראי,
תקחי ת'תמונה הזאת...
קוראים לה סמדר או בקיצור סמדי,
והיא הזונה הכי הכי שיש בשיכבה שלנו,
היא נותנת לכול מה שזז,
וגם לי היא נתנה כמה וכמה פעמים"
חשבתי לי בלב,
'איך?!?!,
הריי הוא לא קולט שזה יהרוג אותה מבפנים?!?!,
לא זה לא התום הזה שאני מכירה...'
פתאום המלשנית הזאת הסתכלה אליו המומה,
כי הוא אף פעם לא דיבר איתה,
ואמרה לה,
"וואי,
לא חשבתי אף פעם שהיא כזאת"
"היא כן מתוקה שלי"
פתאום זאתי הסמיקה לגמריי...
אחר כך היא רצה לאחת החברות שלה,
ובטח סיפרה לה מה שתום סיפר לה על סמדי...
כי ליום למחורת...
כול בית-ספר כבר ידע על השמועה הזאת...
שסמדי היא זונה...
למרות שזה לא היה נכון...
ואני לא הצלחתי לעצור את זה...
------------------------------------------------------------
עמדתי בקפטרייה בתור,
ותום היה איתי,
רבנו בינינו כמו תמיד
********************************************************************
תנו תגובות...
איזה רע תום😢
סיפור ממש יפה
תמשיכי מאמי
מה כיאלו התום הזה דפוק!!?? מה עובר עליו..טיפש...
סיפור מהמםם..!!
תמשיכייי....(:
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|