QUOTE (ssshaniii1 @ 14/01/2005) אוי זה בטח שחר.. :/
שימי המשך הסיפור מדהים!
😊 😊 😊
יאאאאאא מאמי סיפור יפהההההההההה
הכישרון שלך ממשיך חח
יאללה תעשי המשכון
הנה המשךך בננותת מואה
תגיבוו מלאא כןן!???
שיט אנלא מאמינה בטח היא חושבת אני מזה שרלילהה!!! מי המניאק שאמר להה??
"טוב אם את לא מאמינה לי.. אין לי דרך לשכנע אותך.."
"היית ילדה טובה" דליה אמרה לי בטון מאוכזב
"אני ילדה טובהה!!!!! יאללה כולה נרדמתי בחדר של הבנים!!"
"מזה יאללה? מה אני חברה שלך!?"
"טוב אנלא יתווכח איתך על זה.. את לא רוצה אל תאמיני לי"
"סתיו בואי מהר!!!" עדן משך אותי לצד
"מה אתה דפוק?! אני בדיוק מדברת עם המורה שליי!! למה משכת אותי ככה?"
"אני יודע מי סיפר לדליה שישנת בחדר שלנו!!!"
"מהה?!? איךך? מיי!?!?!" התחלתי לגמגם
"מאיהה!!"
"איך אתה יודע?!" הייתה בש-ו-ק!!
"שמעתי אותה מדברת על זה.. מזה משנה?! אני אומר לך בדוק זאת מאיה!!"
"תכף באה.." אמרתי והתחלתי ללכת לחדר של מאיה והפאקצות שלה
"חכי אני באה איתך" עדן רץ בשביל להיות בקצב הליכה שליי...
דפקתי בדלת ורותם פתחה לי
"קראי למאיה עכשיו ומהר!!" אמרתי להה
"מאיההההההה" היא צעקה.. כמו ילדה טובה!!
מאיה נעמדה בדלת.. איזו מכוערת עוד שנייה הבאתיי לה כאפה!!
"תקשיבי ותקשיבי לי טוב י'מסכנה" אמרתי לה.. "אני יודעת שאת זאת שהלשינה לדליה שישנתי בחדר של הבנים!! את ילדה מסכנה אין לך מה לעשות בחיים אז את עוקבת מי נכנס ומתי לחדר של טל??! אני וטל חברים ובחיים אבל בחיים הוא לא יסתכל עליךך!!! תפנימיי!!!"
"אה באמתת!??!?!" מאיה אמרה ופתחה ת'דלת.. הייתי פשוט בשוק.. טל ישב שם על המיטה!!!!! איזה פאדיחות עשיתי מעצמי!!! "טחחח מה יש לך להגיד עכשיו?!" מאיה המכוערת הזאת אמרה לי
יצאתי מהחדר והתחלתי ללכת לכיוון החדר שלי "סתיו חכי שנייה!!!" טל קרא לי
"אל תדבר איתיי.." המשכתי לכיון החדר בצעדים ענקיים ומהירים.. טל הלך אחריי ובא להכנס אבל סגרתי לו ת'דלת בפרצוף "את בסדר??" הדר שאלה אותיי "זה היה טל בדלת!!" היא המשיכה..
"עזבי טוב הדר? זה עניין שלי עכשיו.." אמרתי לה.. קצת כעסתי כאילו.. מה היא מתערבתת??!!?
"טוב איך שבא לך..." היא פתחה ת'דלת ויצאה ואני נשארתי לבד בחדר..
הייתי עם הגב לדלת...
הדלת נפתחה "מה כבר שכחת?!?!" חשבתי שזאת הדר
"אותך..." זה היה טל.. הוא בא לחבק אותי
"טל עזוב אותיי..." אמרתי לו "עשיתי עכשיו ת'פדיחות של החיים שליי!! אני צועקת עליה ואומרת לה שאתה לא תשים עליה בחיים ושלא תתקרב אליה ואתה שם בחדר שלה?!?! יושב על המיטה!?!?!??"
"מאיפה אני אמור לדעת שתבואי בשנייה הזאת!?"
"למה אתה איתה בכלל?!"
"היא ידידה שליי..."
"היא כל הזמן מנסה לסכסך בינינו.. היא הלשינה עליי שישנתי בחדר שלך בשביל שדליה תצעק עלי ותגיד לי לא להיות איתך!! זאת ידידה תגיד לי!??!"
"טוב אני מצטער...." רציתי להמשיך לכעוס עליו.. אבל אז נזכרתיי שכשסיפרתי לו שהתנשקתי עם מישוו הוא לא כעס עליי
"טוב.. אני אוהבת אותך!! אבל אל תעשה לי את זה שוב.." התקרבתי ונתתי לו נשיקה
"את בטוחה שזאת היה הלשינה?!"
"כןן.. עדן אמר ליי שהוא שמע.."
"טוב.. חכיי שנייה אני כבר בא...." הוא הלך ואחרי 10 דקות חזר..
"לאן הלכת?!" שאלתי אותוו...
"צעקתי על מאיה.."
"מה?!? איפה איךך!??!?" שוב גימגמתי
"מול כווווווווווווווווולם.. אמרתי לה שלא תתקרב אליי.. ושהיא זבל שהיא הלשינה עליךך.. חח זה היה כייף"
"יאא אני אוהבת אותך!!" התנשקנו "יאללה לאוכל" דליה צעקה ואני וטל מהבהלה התנתקנו אחד מהשני והלכנו יחד לחדר אוכלל....
~המשך יבוא~
אחח איזו זונה מאיהההה !!!!!!!!!!
סיפור מהמם!!!
איכסס המאיה הזאת פאקצה מיסכנה!!
תמשיכיייי מהררררר הסיפור מעלףףףףףףף!!!
אוהבתת..בתאלושששש
יהה יפה..
מגיע להההההההההההה.. למאיה הזו..
שימי המשך
סיפור מושלםםםםםםםםםםםם
תעשי המשך מהר פליייייייייייייז
יאא איזה חמודים הם
מאמי אני מתה על הסיפור שלך וכמובן שעלייך גם חח תמשיכי
פליזז יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!
וווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאייייי איזה סיפוררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!
אהבתייי נוראאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!
תמשיכיייייייי פלייייייייזזזזזזזזזז!!!
אוהבתתת מלאאאאאאאאאאאאא
דניאלווש 😊
ווואי הסיפורר הזה ממש יפה !
תמשיכיי מהרר ! ! ! !
מממש אהבתי את הסיפוור
חווולה עלייך נועוש
הסיפוררררר פצצצצצצצצההה
אחד היפיםםםםםם הקראתיייי
תשימי מהרר תהמשךךךךך
חולה לעיךך בובית