הגיע הזמן להמשך......!!!!!
אתמול חזרתי מיציאה ב-5 בבוקר.. ונכנסתי כדי לקרוא חח והתבאסתי שאין המשך
אולי תפצי אותי? (:
יאאאאא איזה סיפור מעלף!!!!
מדהים.... מושלם!!!
קראתי עכשיו את כל הסיפור ואני רוצה להגיד לך שהוא ממש לא יפה....
סתםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם לא לקחת רציני
צחקתי איתך.....
כפרה עלייך הוא מהמםםםםםםםםם פצצה מה לא יאללה עשי המשךךך
😢 מאמי מה קרה? למה את לא ממשיכה?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
למה את לא ממשיכה????? 😢 😢
אוווףף אני כל יום
נכנסת לסיפור שלך לבדוק עם רשמת המשך!!
ואני ממש מתאכזבת שאיןן!!!
תמשיכי ד-ח-ו-ף
מאמי הסיפור שלך מהמם
אבל עבר כבר שבוע מהפעם האחרונה שכתבת את לא מתכוונת להמשיך מתישהו?!
מחכה להמשך (: