אוקייי אז אחרי שסיימתיי סיפור אחד [שזכה לפולל תגובותתת!!!!=))] החלטתיי לכתוב לכם עוד אחד..
ואם התגובותת יהיו טובות~~>אני ימשיךךךךך
"סיימת לארגן הכלל!?!?"
"כןן.. חוץ ממשחת ומברשת שיניים.. אני ישים על הבוקר..."
"לקחת פלאפון?!!"
"כןן ברור איך אפשר לחיות בלי פלאפון??"
"אני לא יודעתת.. אני מפחדתת שיגנבוו לי כמו שקרה לדיקלה"
"אני ישמור לך עליו"
"אוףף.. טוב אני ייקחח"
"שירןן את קולטתת?!?!?! טיול שנתייי!!"
"חחחחח כןן מאמוש.. שמעיי אני זזתי לסיים לארוז.. דברי איתי כבר יותר מאוחר.. לאב יהה"
"ביי מותק שלייי" יששש טיול שנתייי!!! צעקתיי בבית.. איזה כייף!!! אין זה הולך להיות הטיול הכי שווה בארץ!! איך בא לי כבר.. אוףף אין לי כוח לחכות למחר!!
"סתיווש יש לך טלפון.." אמא שליי צעקה לי מלמטה
"הלוו.. אמא נתקי" צעקתי לה חזרה
"יפהה שליייי"
"בדיוק חשבתי עליךך!! נשבעת לך!!!"
"מה קורה מהממת? סיימת לארוז?"
"ברור אהובייי.. ואתה?!"
"כןן.. גם.."
"בוא אלייי עכשיו משעמםם לייי...."
"סבבה מאמוש... יאללה צ'אוו" ככה זה אני וטל.. הכי ספונטנים בארץ!! כמה אני אוהבת אותו.. מחר חודשיים..=)) בדיוק בטיולל!!!! אין אין את הטיול הזה אני בחיים לא ישכחח!!!!
טל בא אליי ונשאל אצלי עד הלילה לילה.. [הכוונה עד השעה 1.. חחח] היה מזה כייףף.. שנייה אחרי שהוא הלך התקלחתי והלכתי לישון.. מתה מציפיות למחר
בבוקר אמא העירה אותיי "טיול שנתייי!!!!!!!!" צרחתייי.. כל השכונה שמעה!!
אוקיי.. תיק? יש.. מזוודה? יש... המתנה שלי ושל טל לחודשייםם!! שיטטטטט שכחתיי ממנה..!! מהר ארזתי גם את המתנה וזהו.. אני מוכנה!!
אמא הסיעה אותי לבצפר.. נפרדנו "אל תיבכיי!!" אמרתי לה.. כזאת אמא שליי.. רגשנית!! נכנסתי לכתה כולם עמדו עם המזוודות מתים לצאת כבר לטיולל!!!
פתאום הדלת נפתחת.. זאת דליה המורה.. כולם יושבים במקומות "בוקר טוב.." דליה אמרה
"בוקר טוב" כל הכתה אמרה לדליה חזרה כמו תוכי..
"היום מצטרף אליכם ילד חדש.. הוא ייצא איתכם לטיול כי חשבתי שזאת ההזדמנות הכי טובה שלו להכיר אותכםם.. שחר כנס בקשה" שחר נכנס ועמד בכניסה לדלת.. הילד הכי יפה שראיתי בחייםם שלייי!! פתאום מישו דחף אותו לצד "סליחה המורה..." זאת הייתה שירןן ששוב [כרגיל] איחרה..
היה הסתכלה עלי במבט של "מי זה הכוסון הזה שעומר בדלת!?!?" והלכה לשבת במקום..
עלינו כולם להסעה ואני וישבתי מאחורה עם כל החברים שליי בכסא לבד.. [שונאת שיושבים לידיי.. תמיד בטיולים אני אוהבת לשכב על שני הכסאות.. כולם כבר יודעים את זה שלידי בטיולים... לא יושביםם!!]
"שב פה" דליה אמרה לשחר והצביעה על המקום שליי..
בדרך כלל אני ישר אומרת "למה נראה לך!??!" אבל הפעם קמתי כמו ילדה טובה ונתתי לו מקום.. כולם הסתכלו עליי בשוק... אפילו לי זה היה מוזר!!!
זהו בנתייםםם
~תגיבווו ויהיה המשךך..=))~
אוהבתתתתתתתתת
+!+שירנוש+!+
יהההההההה אני המגיבה הראשונה 😊
איזה כייףףףףףףףף..
חחח ההתחלה ממש ממש יפה..
שימי המשךךך
חחחח יפה אהבתיייי
שימי המשךךךךךךךךךך
חח
IlAnUsH
יאאאאאאא מדהיםםם אהבתיי מאמי תמשיכי פליזז
אבל שהיא לא תיפרד מטל חח מסכן הם חודשיים חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שירנושששש יפיופה...
הסיפור החדש מזה מ=ה=מ=ם..
שימי המשךך דחוף!!!
איזה סיפור יפההההההה!!!!
מה עם טל?! 😢
מיסכןןן אל תיפרדווו חחחח
המשךך מההרררר
בטילללללללל
מתה עליךךךךךךך
בתאלוששששש
טוב אנלא אוהבתת להשאיר במתח [דיי אני כזאת חמודהה חחחחחח] אז אני מוברת מחברה שלייי
~קבלוו המשך~
"שב פה" דליה אמרה לשחר והצביעה על המקום שליי..
בדרך כלל אני ישר אומרת "למה נראה לך!??!" אבל הפעם קמתי כמו ילדה טובה ונתתי לו מקום.. כולם הסתכלו עליי בשוק... אפילו לי זה היה מוזר!!!
"סתיו בואי רגע" שירן אמרה לי ומשכה אותיי.. בלי שיכולתי אפילו להתנגד "מה נסגר?!" היא אמרה בפרצוף קצת כועס...
"בקשר ל..."
"שחר!!"
"מה איתוו?!"
"אף פעם את לא נותנת לבנאדם לשבת לידך!! אפילו כשיצא לנו פעם להיות עם הכתה של טל את לא ישבת לידו.. וליד שחר כןן..?!"
"מה קשור..?? הוא חדש.. רציתי שהוא יישב איתנו.. שיכיר תילדים.."
"כןן.. נכון.. מתחשבתת שלייי!! אני מקווה שלא נדלקת עליו!! היום את וטל חודשיים!!"
"מה פתאום נדלקתי יא שרוטה.. צאי צאי מהלחץ!!"
"מקווה בשבילך.." שירן אמרה וחזרה לשבת במקום שלי.. טחחח על מה היא מדברתת? חשבתי לעצמי.. אני? נדלקתי על שחר!? אין מצב!!! לפחות.. ככה אני חושבתת... לאאא!! אין מצב... יש לי את טל!! היום אנחנו חודשיים ואני אוהבתותוו!!!!
אני ושחר ישבנו יחד ודיברנו הרבה בדרך.. הוא ילד ממש חמוד.. והכי הכי חשוב.. יש לו חברהה!!! במודיעין.. משם הוא הגיע!! אז אני יכולה להשאר רגועה..
האוטובוס עצר וכולם ירדו להפסקת אוכל.. פתאום מישו משך אותי אחורה
"יפה שליי" ישר זיהיתי ת'קול
"א-ה-ו-ב-י" בטח כבר הבנתם שזה היה טל...
"איך היה באוטובוס?!??!"
"ספרי לוו..." רון המכוער התערב..
"יש לך משו לספר ליי??" פתאום הוא נשמע דואג
"לא.. כאילו כןן אבל זה לא חשוב.."
"דבריי..."
"סתם נווו.. ישבתי ליד שחר"
"מיזה שחר!??"
"הילד החדש.."
"חשבתי שאת לא אוהבת לשבת ליד אנשים אוטובוס.. לפחות לידי לא ישבת בטיול הקודם"
"המורה ביקשהה!!!"
"טוב.."
"אל תעשה לי פרצופים.. זה לא שהתנשקתיי איתו או משו!!!"
"בנתיים" אוףף הוא כזה קנאיי זה משו כבר!!
"בחיים לא!!"
"מה שתגידי"
"טלושש יאללה אנחנו חודשיים היום!! אל תהרוס.."
"לא הורס"
"למה אתה ייבש?"
"לא ייבש..."
"אתה כןןן"
"אני לאא!!"
"טוב אתה לאאאא..."
"ט7 בואו לקריאת שמות" דליה המורה קראה לכתה שליי "טוב אהוביי אני הולכת.. אוהבת אותך ורק ורק ורק אותך!!!" נתתי לו נשיקה והלכתי
"גמאני אותךך!!!" הוא צעק לי.. הסתובבתי חייכתי אליו והמשכתי לכתה שליי...
המשך יבואאא..
מווווואההה
מקווה שאתןן אוהבותת
+!+שירנוש+!+
יוווווו איזה יפההה..
המשך חובההה..!!
אין אין את פשוט כשרוניתתת..!!!
לאב יו
גל!ש
מ-ה-מ-ם!!!
תמשיכיי דחוףףףףףףף
יההההההההההההההההה..
יפה.. 😊
רגע, זה לא סיפור אמיתי נכון??
ssshaniii1
לא יפהה שליי.. זה לא סיפור אמיתייי
ההנה המשךך בננותת.. מוווואה
"ט7 בואו לקריאת שמות" דליה המורה קראה לכתה שליי "טוב אהוביי אני הולכת.. אוהבת אותך ורק ורק ורק אותך!!!" נתתי לו נשיקה והלכתי
"גמאני אותךך!!!" הוא צעק לי.. הסתובבתי חייכתי אליו והמשכתי לכתה שליי...
אחרי שהמורה סיימה לקרוא שמות חזרנו לשבת עם החברים ולקנות אוכל..
הלכתי לקנות לי ארטיק בקיוסק הקרוב שהיה מעבר לכביש.. מלא הלכו לשם בלי שהמורות שמו לב... פול עמדו בטור אז חיכיתי בצד.. כזה מאחורי דלת שהייתה שם.. קצת רחוקה מכולם.. פתאום מישו תפס אותי מאחורה "אה מאמוש??" אמרתי לו.. הייתי בטוחה שזה טל
"אני אוהב אותך" הבנתי שזה לא הקול של טל אז באתי להסתובב אבל הוא החזיק אותי חזק ולא יכולתי
"עזוב אותיי... מי זה?!"
"אל תשחקי אותה לא יודעת"
"רון.. רותם.. דניאל..?? [שמות של ידידים שליי..] נוווו אל תשגע אותיי!!!" הוא סובב אותי אליו.. זה היה שחר.. מטומטם!!!
"מה אתה מפגר?"
"למה מפגר?"
"מה אתה תופס אותי ככה?"
"כאילו לא נהנת"
"לא.. לא נהנתייי!!!"
"כןן בטח"
"שחר מה אתה רוצה? יש לך חברה ולי יש חבר.. עזוב אותי"
"יש לך חבר?"
"כןן"
"מייי??"
"ילד מט8 אתה לא מכיר"
"טל?"
"איך אתה יודע?"
"אני מכיר אותוו.. ראיתי אותכם יחד.. לא חשבתי שאתם חברים.."
"יפה לך.."
"טוב.. שומדבר לא ימנע ממני לעשות משו שמהבוקר אני רוצה לעשות"
"מה??" הוא התקרב ונישק אותי וכמה שרציתי.. לא יכולתי להתנגד...
"כולם לאוטובוסים" דליה צעקה וישר אני ושחר התנתקנו אחד מהשני ורצנו לכתה.. עלינו בנפרד לאוטובוס בשביל שלא ישימו לב שהיינו יחד... הפעם שחר לא ישב לידי.. הוא ישב מקדימה יותר.. כל הדרך חשבתי על הנשיקה... מה קורה לי עם הילד הזה?!?!?
המשך יבואא
אוהבתתת
שירנושש..=)) מואהה
יאאא מסכןן טלל חח והם עוד ביחד חודשיים פיי
תמשיכי פליזז מאמי
סיפור מהמםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה סיפור יאפהההההההההה
אני דורשת המשךך!!
עוד היום!!!
בתאלוששששששש
איזה סיפור יפהההההההההההההההה
תמשיכייייי