פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי ~הסיפור השני שלי באתר..=)) מקווה שתאהבוו...

~הסיפור השני שלי באתר..=)) מקווה שתאהבוו~

✍️ פשוט-משגעת 📅 09/01/2005 16:43 👁️ 1,218 צפיות 💬 70 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 5
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
מהרררר!!!!!!!!!
וואיי איזה יפהההההההה זהההההההההה!!!!!!!!!!!!!!
אהבתיייייייייייייייייי!!!!!!!!!


דניאלווש 😊
בנותתתת הנה המשךך
חחחח איזה חמודדדדדדדדד!!!!!!!
סיפור מהמהמםםם!!
תספרי לטל ת'אמת?! אם כןןן תגידי לו ששחר הזבל נישק אותי בלי שרצית!!
ושאת מיצטערת!!
בקשהההה שטל והיא לא יפרדוווו!!!


המשךך דחופיייייי

אוהבתתת מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא


בתאלושששששששששש
חח איזו חמודה תודה על ההמשך הארוך 😛
סיפור מהמם!! תמשכייי דחוףףףףףףףףףף
סיפור יפיוףףףףףףףף
שימי המשך....... 😂
יפההההההההה.
שימי המשךךךךךךךךךךךךךך
חחחחחחחחחח קרועה חברה שלה חחחחחחחח
אהבתי את היציאות שלה
וחמוד בטירוףף טלו'שש
תמשיכי פליזז בובה סיפורר מושלם בטירוףף
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
"סתם.. אוהב אותך" הוא נתן לי נשיקה והלך לחדר.. איזה עינטוזים הוא דפק עם התחת.. חחח
"מזה הענטוזים האלה?!?" צעקתי לוו
"אוהב אותךךךךך!!" הוא צעק ליי והמשיך ללכת
בשעה 10 וקצת הבננות של החדר שלי הלכו לדיסקו.. "תתנהגי יפה כןןן?!?!" הדר אמרה לי שנייה לפני שהן יצאו "אל תדאגוו.." הרגעתי אותןן
שניה אחרי שהם הלכו התארגנתי קצת.. שמתי בושם.. לשבתי ת'גינס החדש.. לא התאפרתי-->שונאת איפור!! אבל נראתי [בלי להשוויץץ!!] דיי טוב....
ב10 ורבע דפקו בדלת של החדר.. זה היה טלוש.. איזה מאמושש...
"בוא יפה שליי" אמרתי לו..
הוא נכנס התנשקנו כזה בקטנה ואז אמרתי "טוב שמע.. הכנתי לך משו יפה כזה אז... תעצום תעיניים.."
הוא עצם ואני הלכתי להוציא מהתיק את המתנה שהבאתי לוו..
"יאאא איזו חמודה" טל אמר לי ונתן לי נשיקה גמאני הבאתי משוו.. הוא פתח את הקופסא שהוא הביא איתו.. בתוך הקופסא היו 2 ורדים מהממים.. בוקסר מזה חמוד שכתוב עליו "לנסיכה שלי" ומכתב..
"אז ככה.." הוא אמר "2 הורדים מסמלים ת'חודשיים שלנו יחד.. וכל חודש אני יביא לך עוד ורד.. ואני מקווה שבסוף יהיו לנו מליוןןןןןן ורדיםם... הבוקסר זה סתם.. כי את באמת הנסיכה שליי!! והמכתב זה ממני אליךך.. כתבתי את זה בכתב שלי אז אל תצחקיי!!" התקרבתי אליו ונתתי לו נשיקה עעעענקית!! איזה חמוד הוא.. בחיים שלי לא חשבתי שהוא יכין לי דבר כזה.. בחודש שלנו הוא היה בחו"ל אז לא חגגנו.. וכאילו שלא תבינו לא נכון.. הוא ערס קטן.. והוא הכין לי כזה דבר וקנה ויווווו איזה נשמה
בשנייה אחת כל רגשות השמחה השתנו לגמריי.. נזכרתי בנשיקה שלי עם שחר... הרגשתי שאני חייבת להוציא את זה.. לספר לו...
"טלוש תודה נשמה שלי אתה לא יודע כמה אני אוהבת אותך.. אבל יש לי משו לספר לך.."
"ספרי מהממת שלייי..."
"אוקיי.. יש מצב שזאת טעות אחת גדולה מה שאני עושה אבל אני פשוט חייבתת.. היום בבוקר התנשקתי עם מישו" הרגשתי איך המילים נחנקות לי בגרון..
"צרפתית??!?!!?"
"כןן.. ואני כ"כ מצטערתת... באמתת!!! תסלח ליי"
"אנחנו חודשיים היום!"
"אני יודעת אבל הוא נישק אותי וניסיתי להתנגד אבל לא הצלחתי באמת"
"טוב.."
"טלוש אל תכעס.."
"איך אני יכול לכעוס עליך!?!"
"באמתת?"
"באמת...." למרות שהוא ענה בכזאת גישה טובה.. אחרי שסיפרתי לו זה לא היה אותו דבר.. היה בינינו מן קרירות.. אבל ייסורי המצפון לפחות עזבו אותיי...

המשך יבואא
תגיבווו
מה????????????????? הוא לא שאל עם מי? מה? מו??
טוףףףףף..

חחחחחחחחחחחחחחח

הסיפור מדהים שימי המשך ימוכשרת קטנה
חחח איזה חמוד טל!! סיפור מושלם!! תמשיכיי
טוב שהיא סיפרה אמון זה הדבר הכי טוב שצריך בקשר
אהבתיי מאודד
תמשיכי חיים שלי סיפור מושלם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שימי המשךךךךךךךךךך 😊

הסיפור יפה😊
איזה מלךך טלל המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
הנה המשךך תגיבוו אוהבתותכןן מואההה

למרות שהוא ענה בכזאת גישה טובה.. אחרי שסיפרתי לו זה לא היה אותו דבר.. היה בינינו מן קרירות.. אבל ייסורי המצפון לפחות עזבו אותיי...
בשעה 11 וחצי ככה הבננות חזרו כי ב12 כולם צריכים להיות בחדרים [אני אומרת לכם בצפר של חננות]...
טל הלך לחדר שלו ואני נשארתי עם הבננות בחדר שלנוו.. ישר התחילו השאלות.. איך היה.. מה הוא הביא לי.. מה אני הבאתי לו.. מה הוא אמר על מה שהבאתיי לו.. נו אתןן יודעות... כל מיני כאלה.. התחלתי לספר ובאמצע התחלתי לבכותת.. לא יכולתי להחזיק יותר ת'דמעותת...
אחרי שהןן חיבקו אותי מלא ודיי נרגעתי המשכתי לספר..
ב12 וחצי הייתי חייבת ללכת לחדר שלו.. רציתי לתת לו חיבוק.. לא יודעתת היה לי מן דחף כזה..
פתחתי תדלת.. ראיתי שאין אף מורה בחוץ ודפקתי טיל לחדר שלו.. דפקתי בדלת של החדר של טל והחברים שלו... אופיר פתח ליי.. "איפה טל!??" שאלתיי.. אופיר הכניס אותי.. נכנסתי ונתתי לטל חיבוק ענקיי ואמרתי לו שאני אוהבת אותו
הוא לא הספיק להגיד לי שגם הוא אוהב אותי ופתאום הייתה דפיקה בדלת "בדיקת חדרים" זאת הייתה סמדר.. המחנכת של טל.. ישר נכנסתי לארון והם פתחו לה ת'דלת..
"טל.. אופיר.. דניאל ועדן"
"פההה" כולם ענו לה..
"פששש שוב אתם יחד בחדר?!"
"חחח כןן המורה"
"טוב.. אני יושבת פה מול הדלת שלכם.. תזהרו לפתוח ת'דלת או לדבר בקול חזק..."
"אוקיי..." הם ענו לא כולם ביחד...
שיטטטטט!! איךך אני ייצא עכשיו מהחדר?!?! חשבתי לעצמי..
הדלת נסגרה ועדן פתח לי תדלת של הארון "את יכולה לצאת...."
"איך אני יילך לחדר!?!?!?"
"קחיי..." טל אמר לי "תקשרי לבנות תגידי להןן שישאירו דלת פתוחה ושאת תאחרי קצת כי סמדר יושבת פה ביציאה של החדר שלנו"
התקשרתי לבנות ואמרתי להן והן הסכימו.. בלי ששמתי לב בבוקר התעוררתי בחדר של הבנים..
בבוקר ישר שמתי טיל לחדר שלנו בלי שהמורות ראו
"שובבה שלנו........" הדר ושירן אמרו ליי
"לא עשיתי כלום נשבעת לכןן.. בשנייה שסמדר יצאה דיברנו קצת ונרדמתיי"
"במיטה של טל?!"
"לא.. לא היינו יחד בכלל.. אני אומרת לכןן.. ישר נרדמתיי!!"
"חחחחחחחח אזו קרועה את...
תגידיי... טל יודע שהתנשקת עם שחר!??!" הדר שאלה
"לא... מוזר.. הוא לא שאל שאלות.... כאילו זה ממש משנה מי זה..."
"ראסמיי את צודקת..."
פתאום היה טלפון שהקפיץ את כולנו..
"הלווו" שירן ענתה "מהה?? למה לא התקשרת אליה?!?!!? טובב קחח..." היא העבירה לי ת'פלא שלה..
"מהה?? לייי??" לקחתי את הפלאפון ועניתי
"מאמושששששששש..."
"היי טלוש.. למה לא התקשרת אליי לפלא?!?!"
"כי שכחת אותו אצלי....... כאילוו בחדר שלי..."
"אה ואללה?!? אני באה לקחת"
יצאתי מהחדר והלכתי לחדר של הבנים
"שוב את שם?!!?" דליה המורה שלי אמרה לי שנייה לפני שנכנסתי לחדר שלהם
"מהה?? מזתומרת?!"
"אתמול הריי.. ישנת שם..." מההה?!?!? פאקק איך היא יודעתת!?!?!
"מההה?? מי אמר לך ת'שטויות האלה?!?!"
"אני יודעת הכל!!"
"לא תקשיבי מה קרה.... נכנסתי לשם להחזיר משו לטל ואז סמדר באה לבדיקה ונרדמתי שם"
"טוב...."
"באמת דליה מה את לא מאמינה לי!?!!"
שיט אנלא מאמינה בטח היא חושבת אני מזה שרלילהה!!! מי המניאק שאמר להה??

~המשךך יבואאאאא~
תגיבווו
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
+!+שירנוש+!+
אוי זה בטח שחר.. :/

שימי המשך הסיפור מדהים!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך